• Beginpost komt later


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Denise ging inderdaad nog een rol vrage volgens mij, had ik gister/vandaag ergens gevraagd.

    Heeft het nog zin met Leah te reageren als die skip vanavond al komt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maak jullie scene anders even af en dan skippen we daarna?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zusak schreef:
    Denise ging inderdaad nog een rol vrage volgens mij, had ik gister/vandaag ergens gevraagd.

    Heeft het nog zin met Leah te reageren als die skip vanavond al komt?


    JA als je daar zin in hebt wel <3

    je kan hem ook gelijk doorschrijven als skip en over de film/kampvuur aha oke ja daar heb je gelijk in


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind het prima, maar Avery en Nia zijn ook nog in gesprek (;

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 21:04 ]


    When you believe your dreams come true

    AdamSandler schreef:
    (...)

    JA als je daar zin in hebt wel <3

    je kan hem ook gelijk doorschrijven als skip en over de film/kampvuur aha oke ja daar heb je gelijk in


    Naja moet op mobiel schrijven dus dat duurt wel even en om dan gelijk helemaal door te schrijven naar skip vind ik ook njet zo chill op mobiel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ehm, ik stel dan voor dat we voor de mensen die nog niet heel veel verder kunnen alvast gaan skippen. Dex en Reya voegen zich later bij de groep, en misschien kunnen Avery en Nia hun gesprek buiten voortzetten?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is met een verhouding van 7x7 een rol nog welkom?

    Mij maakt niet exact uit wanneer vanavond de skip is, als deze morgen pas komt ook prima want het moet ook weer geen rommeltje worden van 2 verschillende settingen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tuurlijk! Als jij aangeeft een tweede rol nog aan te kunnen dan mag dat prima, het is niet alsof we aan hele strenge groeperingen vastzitten of zo (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Okay, dan ga ik morgen eens zitten voor een rol. Ik twijfel alleen heel sterk tussen man of vrouw - een pobleem wat ik normaliter niet zo snel heb :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat we vanavond of anders morgen gaan skippen, dat ligt er aan wie er nog willen posten vóór de skip. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    We gingen skippen naar korf vuur oid toch? Want Leah en Owen zijn al bezig die aan te maken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hii


    El Diablo.

    Ik wacht nu echt op de skip voor ik ga schrijven


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil jij nog posten, Cheryl? Want anders gaan we gewoon de skip doen


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    nee laat maar


    To the stars who listen — and the dreams that are answered