• CRÈME DE LA CRÈME - PRAATTOPIC


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Devin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Vini Uehara - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maslany schreef:
    Dan kennen jullie niet de goede delen van Nijmegen, haha. :') Als student is het in ieder geval echt heel leuk. Niet m'n favoriete stad, zeker niet, maar wel echt een leuke stad om te wonen.


    Mijn BFF woont in nimma maar we gaan altijd Arnhem @ stappen want Nimma is bagger ;'D #SHOTSFIRED mehehehe

    Edit: oh wait ik ga wel nog naar Lunatixx eind deze maand ^^

    @Cheryl; indd NS schuld maar ik koester nog een grote trauma ;'D dat perron is plotseling heel klein als er drie treinen gedropt worden... can say that...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    Hehe, het mooie Maastricht is pas geweldig <'3


    O wouw ik ga komende week bijna naar Maastricht, oké dat is niet waar ik ga naar Limburg, maar ja dat is bijna het zelfde.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    No offence to the O2O'ers, maar ik zou daar echt niet willen wonen ;x. Het is véél te druk daar altijd, blah


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    how did we end up here though? Volgens mij doordat Cheryl zei dat vrouwen meestal kleiner zijn dan 1.70 :'D


    I just caught the wave in your eyes

    greenlight22 schreef:
    (...)

    O wouw ik ga komende week bijna naar Maastricht, oké dat is niet waar ik ga naar Limburg, maar ja dat is bijna het zelfde.


    Ohh nee echt niet. In heel Limburg wil je niet dood gevonden worden, op Maastricht na uiteraard (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik reis bijna wekelijks van Groningen naar Castricum. Help. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zusak schreef:
    No offence to the O2O'ers, maar ik zou daar echt niet willen wonen ;x. Het is véél te druk daar altijd, blah


    volgens mij ben ik de enige. En ik vind het nog meevallen :') sinds ik in Praag ben geweest vind ik het hier maar wat rustig. Maar ik ben ook niets anders gewend en vind wat drukte wel leuk :Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohh nee echt niet. In heel Limburg wil je niet dood gevonden worden, op Maastricht na uiteraard (;


    Ik woon in gelderland.. maar reizen naar groningen is nog makkeljiker dan limburg... waarom zijn jullie zo moeiljik :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohh nee echt niet. In heel Limburg wil je niet dood gevonden worden, op Maastricht na uiteraard (;


    Haha, mijn ouders zijn anders zeer enthouaist over Limburg. Ik kijk nu al op naar mijn halve dag reis. Ugh Friesland struggles.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Kian schreef:
    (...)

    Mijn BFF woont in nimma maar we gaan altijd Arnhem @ stappen want Nimma is bagger ;'D #SHOTSFIRED mehehehe

    Edit: oh wait ik ga wel nog naar Lunatixx eind deze maand ^^

    @Cheryl; indd NS schuld maar ik koester nog een grote trauma ;'D dat perron is plotseling heel klein als er drie treinen gedropt worden... can say that...


    Ik stap niet zo heel veel in Nijmegen omdat ik geen fervente stapper ben, maar er zijn écht wel goede kroegen in Nijmegen, haha. Prima als jij dat niet vindt, hoor. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kian schreef:
    (...)

    Ik woon in gelderland.. maar reizen naar groningen is nog makkeljiker dan limburg... waarom zijn jullie zo moeiljik :'D


    De mooiste plekken zijn het moeilijkste te bereiken.. ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Al die plaatsnamen. :')
    Ik blijf lekker in Brabant.

    Wat betreft de lengte die genoemd werd, als deze jegens mijn rol gericht is dan kan ik bij deze melden dat die nog niet klaar is. Aanpassingen worden dus nog gedaan en gezien ik de uiterlijke beschrijving bij een van m'n andere rollen heb weg geplukt klopt deze inderdaad niet nee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zusak schreef:
    No offence to the O2O'ers, maar ik zou daar echt niet willen wonen ;x. Het is véél te druk daar altijd, blah


    Maar wacht wat zijn O2o'ers nou weerl.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Maar wacht wat zijn O2o'ers nou weerl.


    020 is Amsterdam. Regiocode. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Maar wacht wat zijn O2o'ers nou weerl.


    Dat is het net nummer van Amsterdam haha


    I just caught the wave in your eyes