• Lieve creatievelingen,

    voor Kerst ben ik al vroeg bezig en ik vroeg me af of er tekenaars op Q rondzwerven die goed kunnen portret tekenen en dieren kunnen tekenen.
    Ik wil namelijk voor mijn stiefmoeder een of meerdere ingelijste tekeningen geven voor kerst.

    Uiteraard hangt er ook een beloning aan. Misschien wil je een spotlight, een aantal credits of misschien gewoon geld? Het maakt me allemaal niet zoveel uit, we komen er wel uit ;)

    Groetjes Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het ligt er bij mij nogal aan wat en hoe, maar ik wil me best beschikbaar stellen. Ik zal even kijken of ik voorbeelden kan geven van een paar van mijn werken, die zal ik later nog even in het topic posten!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben geen expert, maar ik ben wel graag met portrettekenen bezig! :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil me ook wel beschikbaar stellen ^^
    Als je wilt kan ik mn website even pb'en zo!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Aan de dames boven mij en misschien volgend:
    Stuur mij een pb met je site en/of werk en dan zal ik kijken met wie ik verder werk


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."