• Eigenlijk zoals de titel al zegt: een abo nemen op een user. Ik heb wel eens users waarvan ik de digen die ze maken echt allemaal leuk vind, dus ik dacht waarom zou je geen Abo moeten kunnen nemen op een user?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 21:50 ]

    Vind je het een goed idee?

    Nee man. Ik heb de paparazzi al voor mijn deur staan, het moet echt niet erger worden. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat is al mogelijk, soort van! Als je iemand op je vriendenlijst hebt staan, kun je een vakje aanvinken met "Hou me op de hoogte van nieuwe creaties van [username]". Dat werkt ongeveer op die manier. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daarvoor heb je de vriendenlijst al. (: Je hebt daarvoor deze optie:

    Hou me op de hoogte van nieuwe creaties van Ahavah


    Edit: Inge is me voor! (wbw)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 21:54 ]


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Daarvoor heb je de vriendenlijst al. (: Je hebt daarvoor deze optie:

    (...)

    Edit: Inge is me voor! (wbw)


    Welwel, we hebben een fan. (wbw)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Dat is al mogelijk, soort van! Als je iemand op je vriendenlijst hebt staan, kun je een vakje aanvinken met "Hou me op de hoogte van nieuwe creaties van [username]". Dat werkt ongeveer op die manier. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kunt al op de hoogte blijven van nieuwe creaties van een user. Dit kun je doen door naar de vriendenlijst toe te gaan en het vakje 'Hou me op de hoogte van nieuwe creaties van *username*' aan te vinken.
    Daarom word deze suggestie afgewezen en komt er bij deze een slotje!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer