• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sigil schreef:
    Niemand is in je geïnteresseerd :')

    Is dit tegen mij? Want zo voelt het wel, gezien je al twee keer na mijn bericht iets beledigend neerzet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het echt jammer dat je telkens zo graag je mening en je keuzes op anderen wilt door pushen. Ik snap niet wat je daarmee wilt bereiken: de één is de ander niet... Echt jammer

    Wie kaatst kan de bal verwachten. X'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yezi schreef:
    Mijn God, wat een kleine kinderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uggghh jeez, ik zit mezelf en echt iedereen in de weg vandaag :') Lieve (of niet zo lieve) Lieke, wil je alsjeblieft proberen een keer dingen ook goed te doen als je ergens aan begint?

    Volgens mij is niemand in een goede bui vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het wordt vandaag niet lopen met de honden zo te merken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben gelukkig niet de enige onvolwassen persoon.

    // Mosterd na de maaltijd.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 17:53 ]

    wait what nu kom JIJ met het idee hun totems op een linnenzak te zetten DUDE
    dat stelde ik voor en toen werd het afgekraakt hoezo gaan we het opeens toch doen
    hoezo pik je MIJN idee hoezo hoezo hoezo gaat iedereen nu wel akkoord

    OKE FUCK YOU SCREW YOU ALL screw you fucking all burn in hell

    ik kende iemand die het zou willen maken
    zoek nu zelf maar iemand die het wilt doen like tegen zaterdag :') als je nu gewoon zondag toeb ik het voorstelde had gezegd om het te doen dan was het klaar maar neee
    last minute mijn idee pikken

    i'm done
    geef het bier, pralines en foto's in een kader maar
    i dont care


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb soms echt het gevoel dat je zo overdreven wordt. Maar dat zal wel aan mij liggen.
    Ik kan het eigenlijk nergens veilig uitspreken, want ik weet bijna honderd procent zeker dat ik dan zoveel shit over me heen krijg.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jammer joh, niet mijn probleem.

    // Ik ga niet eens reageren op zo'n late reactie. Heilig boontje.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 18:04 ]

    "Toen ik bij haar bleef slapen dit" "Toen zij bij mij koekjes kwam bakken dat"
    Shut the fuck up, het interesseert me echt niet hoe leuk jullie het wel hebben terwijl wij nóóit meer iets samen doen.
    Weet je wat, ik heb jou niet nodig. Alleen maar afkraken, hé? Ik ken de kinderen uit mijn klas een paar weken en zij zijn voor mij betere vriendinnen dan jij het laatste jaar bent geweest.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 18:17 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    misschien wordt het tijd om aan mezelf toe te geven dat het gewoon niet meer gaat werken want ik geloof dat ik het al een jaar weet maar toch


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Te veel maltesers ew

    Waarom wordt ik op mobiel de hele tijd van Q afgegooid? Wtf... o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •