• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Way too tired. Maar he, ik ben weer enigszins beter.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik was twee dagen terug te depressief om naar school te gaan, maar nu heb ik er weer zin in??? Een aantal klasgenoten zijn gewoon een hele verrijking en hun energie geeft me leven. En mijn vriend natuurlijk ook. Die vooral niet vergeten. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is toch wel fijn om weer naar school te gaan, ook al ben ik nog steeds ziek. :)

    - Ik maak trouwens zelf wel uit met wie ik seks heb en hoe lang ik diegene ken (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 8:38 ]

    Oeps, verslapen (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vandaag op naar Emmen! Bijna niet spelen. Weinig verdienen en naar Frans Bauer luisteren in de hoop dat ie me "ontdekt" op de tijden dat ik wél speel. Juist ja. Waarom doe ik dit ook alweer? Mam? (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat Oreo lied van Owl City blijft leuk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het feit dat TTIP door is en CETA daar ook dichtbij komt, maakt me bang.


    26 - 02 - '16

    Paps vond Emmen ook een barslecht idee dus we gaan niet yaay c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oh no
    mijn haar en huid worden weer vet
    baby jesus don't let me go through this again


    i put the fun in funeral

    Nieuwe kniekousen, piercings, telefoon, hoesjes en oorpieces besteld. Ik wil echt dat het zsm hier is, maar dat van die hoesjes kan zeker lang duren :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het koud.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zijn we uitgenodigd voor de verjaardag van een vriend van mijn ouders en zijn zusje, maar ik heb echt niets met hem. Hij mag dat wel 'super gezellig' zijn, maar ik irriteer mij aan hem. Hoe ga ik dit ooit duidelijk maken zonder mijn ouders boos te maken, want ik weet zeker dat als ik er erover begin, ze helemaal boos gaan worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij heeft een Tokyo ghoul vest en ik wil hem aanspreken maar socially awkward.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iemand anders die problemen heeft met Q op mobiel or is it just me? Ik krijg telkens een pop-up ad dat ik iets moet downloaden en die kan ik niet weg klikken. Het ligt niet aan mijn Google/Chrome app, want andere sites werken prima.


    kindness is never a burden.

    Byers schreef:
    Iemand anders die problemen heeft met Q op mobiel or is it just me? Ik krijg telkens een pop-up ad dat ik iets moet downloaden en die kan ik niet weg klikken. Het ligt niet aan mijn Google/Chrome app, want andere sites werken prima.


    Heb ik ook last van. Ik heb naar Anna al screenshots gestuurd over whatsapp en zij zou het doorgeven/heeft het doorgegeven. Ik werd gisteravond steeds van Q af gegooid en vandaag krijg ik steeds dingen met dat ik een iPhone 7 heb gewonnen en dergelijke. Heel vervelend. :c Ik heb overigens ook Chrome op mijn mobiel en het gebeurt bij mij ook alleen bij Q.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •