• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Red 2 is cool.


    26 - 02 - '16

    Dit duurt zo focking lang. Waarom moet ik altijd wachten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rode kwik. Wauw.


    26 - 02 - '16

    She used to be a pearl
    She used to rule the world


    Deep inside, I've never felt alive

    Famke, je bent WAARDELOOS BEZIG. :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En dan luister je opeens weer naar je favoriete kerstalbum dat je een jaar hebt moeten missen. Serieus, het is nog niet eens Halloween en Sinterklaas...


    16 - 09 - '17

    Het is alsof ik in twee werelden leef, maar wereld 1 mag niet weten over het bestaan van wereld 2 en andersom. Ugh. Het leven is zo ingewikkeld. Een pauzeknop en een "niet goed, geld terug"-garantie zouden fijn zijn, want hier heb ik niet om gevraagd en dit gaat veel te snel idk help.


    26 - 02 - '16

    Inferno... ik weet nog steeds niet wat ik er van vind

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 0:54 ]

    Ik moet zo nodig :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vervelend :W

    "Maar de vraag is of het dan nog wel de moeite is?"
    Gast, ik vind het altijd de moeite om je te zien. Al kan ik je maar een uur zien en ben ik twee uur onderweg in totaal, dan nog zou ik de moeite doen om je voor dat uurtje te kunnen zien. Je ziet mij een avond en ik slaap bij je, dus ik zie dan niet in waarom dat niet de moeite zou zijn?


    Take me to wonderland

    Ondankbaar as fuck.


    26 - 02 - '16

    I can't sleep. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaas, ik ben voor middernacht in slaap gevallen (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Hallo lichaam zou je je alsjeblieft niet willen gedragen alsof je ongesteld bent, want één, het kan niet, en twee, het doet pijn


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)