• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    (...)

    Heb ik ook last van. Ik heb naar Anna al screenshots gestuurd over whatsapp en zij zou het doorgeven/heeft het doorgegeven. Ik werd gisteravond steeds van Q af gegooid en vandaag krijg ik steeds dingen met dat ik een iPhone 7 heb gewonnen en dergelijke. Heel vervelend. :c Ik heb overigens ook Chrome op mijn mobiel en het gebeurt bij mij ook alleen bij Q.


    Oh good, het ligt dus niet enkel aan mij.


    kindness is never a burden.

    Mijn ex en zijn ex zijn weer bij elkaar. Ik ben zo blij voor hem. Echt. Het gebeurd niet elke dag dat je een meisje aan de haak slaat zonder enige eigenwaarde, die twee jaar huilt, dramt en smeekt om haar terug te nemen, die stookt in relaties, foto's van zichzelf stuurt om sexy te zijn, alles en iedereen tegen elkaar opstookt, en nooit tegen je in gaat zodat je nooit ruzie met d'r kan krijgen. Het is dat ik niet lesbisch ben want damn, hij heeft het goed voor elkaar!
    En het voelde zo goed om dat naar hem te sturen, HA!

    En het voelt nog beter om te weten dat hij, zoals altijd, over een maand weer terug komt kruipen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat moment waarop je per ongeluk seizoen twee opent in plaats van seizoen één en bij het introductietekstje van die aflevering een HUGE spoiler staat over wie de moordenaar uit seizoen één was. Why o why o why did I deserve this.


    She's imperfect but she tries

    Control van Halsey is mijn themesong.

    Bloodbath schreef:
    Ik was twee dagen terug te depressief om naar school te gaan, maar nu heb ik er weer zin in??? Een aantal klasgenoten zijn gewoon een hele verrijking en hun energie geeft me leven. En mijn vriend natuurlijk ook. Die vooral niet vergeten. *O*

    *O*

    // en nu opeens ben ik nerveus


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Byers schreef:
    (...)

    Oh good, het ligt dus niet enkel aan mij.


    Webgeschiedenis en cookies wissen op je telefoon is de truc! ^^ Bij mij althans. Werkt dat bij jou niet, zul je toch even contact op moeten nemen met een mod en screenshots sturen indien mogelijk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me af of ik ben afgevallen door deze keelpijn, gezien ik al een aantal dagen heel weinig kan eten. Als dat zo is hé, dan wil ik vaker keelpijn ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat bestaan er nou nog voor dingen waar je alleen kunt reserveren door te bellen? Plz, heb wat medelijden met een simpele social anxiety schildpad. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is zo frustrerend dat een groot probleem op te lossen is met een materialistisch iets als geld, maar juist dat heb ik niet. Net als genoeg slaap, stabiliteit en optimisme :W


    26 - 02 - '16

    Frey_ schreef:
    Control van Halsey is mijn themesong.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vakantie (banana)

    Square schreef:
    Wat bestaan er nou nog voor dingen waar je alleen kunt reserveren door te bellen? Plz, heb wat medelijden met een simpele social anxiety schildpad. (no_chears)


    Go ninja turtle! Ik geloof in je, je kan het ^^

    Frey_ schreef:
    (...)

    Go ninja turtle! Ik geloof in je, je kan het ^^



    Awww, een juichende schildpad, dankje. :'D IK HEB GEBELD en ze hadden alleen nog plek op een tijd die erg onhandig uitkwam dus dat werkte niet maar toch, persoonlijke overwinning.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Awww, een juichende schildpad, dankje. :'D IK HEB GEBELD en ze hadden alleen nog plek op een tijd die erg onhandig uitkwam dus dat werkte niet maar toch, persoonlijke overwinning.


    Ik heb nu mijn enige juichende schildpad al gepost, maar yaaaaay good job ninja turtle!

    "Ben je al zenuwachtig?"

    Eerlijk gezegd niet. Ik weet niet of dat raar is, though. Maar hee, ze zorgen er heus wel voor dat ik niet na de eerste bocht al een kettingbotsing veroorzaak.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."