• WKCD      IS      GOOD.
    I am sure by now you all must be very confused. . . angry, frightened.
    I can only assure you that everything that’s happened to you. . .
    everything we’ve done to you. . . it was all done for a reason.

    ROLLEN
    Q-Naam
    Astreus
    Aftertaste
    Cotrona
    Squib
    Ziegler
    Sempre
    Kian
    JC_
    Warblers
    traescolare
    BelIona
    nakito
    Naam
    Camilla
    Vera
    Denise
    Thirza
    Sanne
    Chloë
    Naomi
    Saar
    -
    Milou
    Savannah
    -
    Karakter
    Gaia
    Chevanna & Alaric
    Savannah
    Dodi
    Marlin
    Maxime
    Yael
    Vince
    -
    Logan
    -
    -


    RULES
    — in de Glade
    • Iedereen doet zijn/haar taak, geen luilakken.
    • Nooit een andere Glader kwaad doen, we moeten elkaar kunnen vertrouwen.
    • Stap nooit voet buiten de Glade, tenzij je een Runner bent.

    — in de RPG
    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Minimaal 250 woorden schrijven! Dit is makkelijk haalbaar. Eens kan het zijn dat je minder hebt, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Doe alleen mee als je minimaal één keer per week kunt posten.
    • We gaan uit van de Engelse termen, zoals Glader, slammer en slicers.
    • 16+ is toegestaan, maar meld het boven de post.
    • Als je iets niet weet, wees niet bang om ons vragen.
    • Alleen Astraeus (Camilla) en Aftertaste (Vera) maken nieuwe topics aan

    — over je personage
    • Je mag maximaal 2 personages, waarvan één vrouw en één man. En ook een andere baan, niet twee Builders bijvoorbeeld.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan, oftewel 3 dagen.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn gebreken.
    • Je mag alleen een voornaam en bijnaam, geen tweede naam of achternaam.
    • Je personage is minimaal 15 en maximaal 19.


    TOPICS
    Rollentopic
    [url=]Speeltopic[/url]


    © De verhaallijn is bedacht door Camilla en Vera, het idee komt officieel van de boekenserie van James Dashner.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 19:57 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik moet Logans innerlijk nog uitwerken, maar hij staat open voor relaties (:
          Logan is keeper van de track-hoes, en zit 1 jaar en 10 maanden in the Glade. Het wordt een beetje een rustig type qua karakter die liever dingen doet dan denkt en ja, verder weet ik het nog niet echt. Ohja, en hij is 16 :Y)


    take risks

    Klaar! Iemand voor Jake? Ik weet nog niet precies wat ik voor hem zoek, ideeën zijn welkom ^^


    When you believe your dreams come true

    Ik heb voor hierboven Yael? c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Best friends or enemies? (A)


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Best friends or enemies? (A)


    Je scoort bonus punten door je FC meheheh.

    Ik denk dat ze wel friends kunnen zijn als ik het zo lees? Hij zal wellicht wel eens informatie met yael door moeten spelen namelijk en andersom


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    VINCE RELATIONSHIP LIST
    KEEPER OF THE BUILDERS




    Gaia Gaia en Vince zijn al erg goede vrienden sinds het moment dat Vince als greenie uit de box kwam. Gaia was de eerste persoon die hij zag en werd meteen goed door haar opgevangen. Nu, twintig maanden later zie je wel dat hun vertrouwensband nog best sterk is. Hoewel sommigen durven beweren dat Vince een oogje op haar geeft is dit niet zo. De jongen mag haar wel en zo nu en dan flirten de twee wel eens onschuldig, maar laten we zeggen dat Vince een oogje heeft op iemand anders in de glade.

    Chevanna Vince is haast iedere dag bij Chevana of Max te vinden en dit is al sinds hij bij de builders zat. Vince is en blijft nu eenmaal iemand die niet kan stoppen met werken waardoor zijn handen hier iedere dag onder lijden. Dit zorgt er dan ook voor dat Chev hem opdraagt om minder te werken of handschoenen aan te doen, maar Vince is te koppig om haar advies op te volgen. Verder mag hij haar zeker wel hoor, maar toch hebben de twee te vaak discussies waardoor hij vrijwel meteen door Chev naar de andere Med Jack gestuurd word.


    Alaric Alaric is een stille jongen al mag Vince hem wel. Ze zijn niet meteen beste vrienden, maar je kan hen nu onderhand wel vrienden noemen. Op feestjes zie je hen vaak samen en drinken ze er op los en zo nu en dan wisselen de twee grappige verhalen uit met elkaar wat Vince wel geinig vind.

    Savannah
    Dodi
    Marlin
    Maxime
    Yael Hoewel op het begin niet alles koek en ei was tussen de twee jongens, kun je hen nu wel vrienden noemen. Vince had moeite om te waarderen dat Yael van Track hoe naar runner 'gepromoveerd' werd zeker gezien dit als een soort vervanging leek te zijn van zijn beste vriend -runner- die enkele dagen ervoor overleed door een grieveraanval. Vince was hier dan ook hard tegen en had het meer dan eens laten merken dat Yael 'te min' was voor Vince. Nu later nadat hij eens een goed gesprek heeft gehad met de jongen lijkt hij alles al een plekje gegeven te hebben, waardoor Vince nu wel met de jongen bevriend is.

    Logan
    ...




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kian schreef:
    (...)

    Je scoort bonus punten door je FC meheheh.

    Ik denk dat ze wel friends kunnen zijn als ik het zo lees? Hij zal wellicht wel eens informatie met yael door moeten spelen namelijk en andersom


    Is helemaal goed!


    When you believe your dreams come true

    Okii zal vanmiddag wel een lijstje proberen te maken ^^ dus als iemand nog wat wilt don't be afraid to ask in chat or pb gb whatever u like c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat mijn meisje zo goed als af is, misschien dat ik hier en daar nog iets uitbreid :3,
    Hylla staat dus open voor relaties :3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Denise: Ik denk dat Sav wel iemand is waarmee Max het goed zou kunnen vinden! Misschien dat Sav degene is die Max een beetje heeft opgevangen toen ze uit de box kwam? Want ze was er eerder geloof ik

    @Saar; Ik vind alles wat je noemt eigenlijk wel goed passen! Misschien dat ze hele goede vrienden zijn en dat Max op hem crusht omdat hij haar steun en toeverlaat is. En dat hij zich daar van bewust is (wat hij ervan vindt moet je zelf maar kijken haha) en haar daar mee plaagt?

    Hebben anderen ook interesse in een relatie met haar? Hieronder staan wat mogelijkheden maar iets anders is natuurlijk ook prima!

    Voor Max ben ik vooral opzoek naar;
    — Iemand waar ze hard op crusht en die daarvan op de hoogte is en haar ermee plaag of er misbruik van maakt.
    — Iemand die haar weleens gebruikt voor diens eigen belangen
    — Iemand waar ze een hele goede band heeft en echt alles aan vertelt
    — Personen die haar maar zwak vinden
    — Personen die haar juist erg waarderen
    — Iemand die haar voorheen zwak vond maar sinds ze hem/haar heeft geholpen met een wond (oid) anders over haar is gaan denken.
    — Een greenie die ze heeft geholpen/gaat helpen met een plek te vinden


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jake heeft wel interesse in een relatie met haar (;


    When you believe your dreams come true

    Sempre schreef:
    @Denise: Ik denk dat Sav wel iemand is waarmee Max het goed zou kunnen vinden! Misschien dat Sav degene is die Max een beetje heeft opgevangen toen ze uit de box kwam? Want ze was er eerder geloof ik

    @Saar; Ik vind alles wat je noemt eigenlijk wel goed passen! Misschien dat ze hele goede vrienden zijn en dat Max op hem crusht omdat hij haar steun en toeverlaat is. En dat hij zich daar van bewust is (wat hij ervan vindt moet je zelf maar kijken haha) en haar daar mee plaagt?

    Hebben anderen ook interesse in een relatie met haar? Hieronder staan wat mogelijkheden maar iets anders is natuurlijk ook prima!

    Voor Max ben ik vooral opzoek naar;
    — Iemand waar ze hard op crusht en die daarvan op de hoogte is en haar ermee plaag of er misbruik van maakt.
    — Iemand die haar weleens gebruikt voor diens eigen belangen
    — Iemand waar ze een hele goede band heeft en echt alles aan vertelt
    — Personen die haar maar zwak vinden
    — Personen die haar juist erg waarderen
    — Iemand die haar voorheen zwak vond maar sinds ze hem/haar heeft geholpen met een wond (oid) anders over haar is gaan denken.
    — Een greenie die ze heeft geholpen/gaat helpen met een plek te vinden


    Wat gaan we doen met onze perso's baeeeeee c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    @Denise: Ik denk dat Sav wel iemand is waarmee Max het goed zou kunnen vinden! Misschien dat Sav degene is die Max een beetje heeft opgevangen toen ze uit de box kwam? Want ze was er eerder geloof ik

    @Saar; Ik vind alles wat je noemt eigenlijk wel goed passen! Misschien dat ze hele goede vrienden zijn en dat Max op hem crusht omdat hij haar steun en toeverlaat is. En dat hij zich daar van bewust is (wat hij ervan vindt moet je zelf maar kijken haha) en haar daar mee plaagt?

    Hebben anderen ook interesse in een relatie met haar? Hieronder staan wat mogelijkheden maar iets anders is natuurlijk ook prima!




    heheh me likey c: daarbij ze was een Med Jack toch? c: Chevana kan dan Vince telkens naar haar doorsturen eheheh -iedere dag basicly-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sempre schreef:
    @Denise: Ik denk dat Sav wel iemand is waarmee Max het goed zou kunnen vinden! Misschien dat Sav degene is die Max een beetje heeft opgevangen toen ze uit de box kwam? Want ze was er eerder geloof ik

    @Saar; Ik vind alles wat je noemt eigenlijk wel goed passen! Misschien dat ze hele goede vrienden zijn en dat Max op hem crusht omdat hij haar steun en toeverlaat is. En dat hij zich daar van bewust is (wat hij ervan vindt moet je zelf maar kijken haha) en haar daar mee plaagt?

    Hebben anderen ook interesse in een relatie met haar? Hieronder staan wat mogelijkheden maar iets anders is natuurlijk ook prima!

    Voor Max ben ik vooral opzoek naar;
    — Iemand waar ze hard op crusht en die daarvan op de hoogte is en haar ermee plaag of er misbruik van maakt.
    — Iemand die haar weleens gebruikt voor diens eigen belangen
    — Iemand waar ze een hele goede band heeft en echt alles aan vertelt
    — Personen die haar maar zwak vinden
    — Personen die haar juist erg waarderen
    — Iemand die haar voorheen zwak vond maar sinds ze hem/haar heeft geholpen met een wond (oid) anders over haar is gaan denken.
    — Een greenie die ze heeft geholpen/gaat helpen met een plek te vinden


    Sounds good ^^


    El Diablo.

    @Nakito; Ik zal zo eens gaan kijken! Of heb je al een ideetje?

    @Naomi; Yesssss, hebje al een idee? ;D Of gaan we even brainstormen in pb?

    @Saar; Ohhh jaa als hij een keer zijn shirt oid uit moet doen is ze helemaal van slag hahahaha

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 20:39 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.