• WKCD      IS      GOOD.
    I am sure by now you all must be very confused. . . angry, frightened.
    I can only assure you that everything that’s happened to you. . .
    everything we’ve done to you. . . it was all done for a reason.

    ROLLEN
    Q-Naam
    Astreus
    Aftertaste
    Cotrona
    Squib
    Ziegler
    Sempre
    Kian
    JC_
    Warblers
    traescolare
    BelIona
    nakito
    Naam
    Camilla
    Vera
    Denise
    Thirza
    Sanne
    Chloë
    Naomi
    Saar
    -
    Milou
    Savannah
    -
    Karakter
    Gaia
    Chevanna & Alaric
    Savannah
    Dodi
    Marlin
    Maxime
    Yael
    Vince
    -
    Logan
    -
    -


    RULES
    — in de Glade
    • Iedereen doet zijn/haar taak, geen luilakken.
    • Nooit een andere Glader kwaad doen, we moeten elkaar kunnen vertrouwen.
    • Stap nooit voet buiten de Glade, tenzij je een Runner bent.

    — in de RPG
    • De huisregels van Quizlet gelden hier.
    • Minimaal 250 woorden schrijven! Dit is makkelijk haalbaar. Eens kan het zijn dat je minder hebt, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    • Doe alleen mee als je minimaal één keer per week kunt posten.
    • We gaan uit van de Engelse termen, zoals Glader, slammer en slicers.
    • 16+ is toegestaan, maar meld het boven de post.
    • Als je iets niet weet, wees niet bang om ons vragen.
    • Alleen Astraeus (Camilla) en Aftertaste (Vera) maken nieuwe topics aan

    — over je personage
    • Je mag maximaal 2 personages, waarvan één vrouw en één man. En ook een andere baan, niet twee Builders bijvoorbeeld.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan, oftewel 3 dagen.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn gebreken.
    • Je mag alleen een voornaam en bijnaam, geen tweede naam of achternaam.
    • Je personage is minimaal 15 en maximaal 19.


    TOPICS
    Rollentopic
    [url=]Speeltopic[/url]


    © De verhaallijn is bedacht door Camilla en Vera, het idee komt officieel van de boekenserie van James Dashner.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 19:57 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Sempre schreef:
    @Nakito; Ik zal zo eens gaan kijken! Of heb je al een ideetje?

    @Naomi; Yesssss, hebje al een idee? ;D Of gaan we even brainstormen in pb?

    @Saar; Ohhh jaa als hij een keer zijn shirt oid uit moet doen is ze helemaal van slag hahahaha



    hahah Vince be like, 'Is it that bad? ' while moving all his smexy muscles


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @sempre Is goed hoor, nee nog geen ideeën


    When you believe your dreams come true

    Dodi is momenteel helemaal lonely dus ik ben opzoek naar
          Mensen met wie niet overweg kan
          Een paar goede vrienden
          Een boyfriend/girlfriend of fwb
    en andere suggesties


    Remember to be ridiculous.

    Ik heb Jake, ik vind alles prima


    When you believe your dreams come true

    ik heb Vince vrij voor relaties etc?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PPL I seek you for Yael. Ask me pb/gb me if ya want him in your relationship list; and if you don't want to... then don't. No hard feelzz c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Heey Chrispoher is af iemand interesse in een relatie met hem?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Lieve allemaal,

    Hier zijn ze dan, de nummers! Nu moet ik zeggen, het was moeilijk om iedereen een individueel nummer toe te wijzen, aangezien sommige allebei hadden staan "1,5 jaar" of "iets meer dan twee jaar". Maar ik ben eruit gekomen! Ik hoop dat jullie het goed vinden en bij de namen zullen spoedig (of het staat er al) toelichting komen. Het speeltopic kan wat vertraging hebben, want Vera en ik hebben het toch wat drukker dan gedacht vandaag, en we willen het best (en interessants) mogelijk begin klaarzetten, daarnaast wil ik ook dat het er nog een beetje mooi uitziet. Genoeg gelul, hier zijn de nummers!

    Nummers (Op basis van tijd in Glade)
    Dodi - Meer dan 2 jaar - A11: The Lone Wolf

    Moeite met andere vertrouwen, kiest altijd eerst voor zichzelf, en geen teamspeler. WICKED wist al snel hoe ze Dodi wilde noemen, ze kwamen op The Lone Wolf. Iemand die zonder pack op jacht gaat en alleen beter af is dan met een groep. Deze kwaliteiten kunnen volgens de organisatie zowel goed als slecht uitpakken.

    Savannah - 2 jaar en 2 maanden - A9: The Doll
    Met haar mooie gezichtje, charmante houding en flirterige personaliteit, lijkt Savannah net een pop. Zo vond WICKED dit ook, ze was net een Barbie. Maar achter deze berg met goede eigenschappen kan veel meer liggen.

    Logan - 1 jaar 10 maanden - A13: The NAAM (GEEN INNERLIJK)
    Marlin - Greenie - A36: The Last One
    Deze spreekt nogal voor zichzelf, als de nieuwste toevoeging aan de Glade, is Marlin ook meteen de laatste.

    Maxime - 1 jaar 6 maand - A18: The Wallflower
    Maxime is een rustig persoon, die mensen graag eerder op haar laat afstappen dan andersom. Ze let wel op anderen, maar legt geen contact. Dit viel WICKED op, daarom besloten ze haar deze naam te schenken. Ze beschouwen haar als een soort bloem, die pas bloeit als je er aandacht aangeeft.

    Vince - 1 jaar 8 maanden - A15: The Workaholic
    Vince werkt veel, en hard. Hij is een persoon die niet stil kan zitten of pauze kan nemen. Dit heeft indruk gemaakt, daarom werd hem de naam (ofwel titel) workaholic geschonken.

    Yael - 1 jaar - A24: The Taciturn
    Aangezien hij iemand is die moeite heeft met zichzelf openstellen voor anderen en zichzelf verbergt achter een masker, vond WICKED dit de beste naam.

    Jake - 8 maanden - A28: The Changed One
    Na de tegenslagen heeft Jake ingezien dat het tegenwerken niet helpt, zijn boosheid kreeg hem nergens. WICKED vond het alleen maar toepasselijk om hem zo te noemen, door zijn transformatie, aangezien hij nu meewerkt en helpt waar hij kan.

    Hylla - 4 maanden - A33: The Traitor
    Met haar manipulatieve en jaloerse trekjes, zien WICKED Hylla als de perfect verrader van de groep. Ze denken dat ze veel in haar schild kan voeren, en daarom het werk van de groep tegenwerken.

    Christopher - Een tijdje? - Ax: The NAAM
    Tekst tekst tekst

    Zo, dat was een hele taak! We hopen dat het jullie een beetje aanstaat, en ik ga nu het speeltopic in elkaar flansen.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Nice, ziet er goed uit!!


    When you believe your dreams come true

    Ik moet zo werken, dus kan pas vanavond tegen een uur of 9 reageren ;(


    When you believe your dreams come true

    Awh, die beschrijving van Max is cute n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn ge-wel-dige tablet heeft het speeltopic alvast online gezet, wat fijn!1!11!!!!!111 Hier is de link voor jullie, de rest komt er zo spoedig mogelijk op! (Ik moet namelijk ook werken, shit.)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Dus.. wie wil met Max meeten? Ik dacht zelf aan iemand die gewond is geraakt en door haar verzorgd moet worden, hoeft niet per sé een runner te zijn, iemand mag ook uit een boom gevallen zijn oid. ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Dus.. wie wil met Max meeten? Ik dacht zelf aan iemand die gewond is geraakt en door haar verzorgd moet worden, hoeft niet per sé een runner te zijn, iemand mag ook uit een boom gevallen zijn oid. ;D


    Runners zijn in de Maze op het moment, dus dat zal sowieso niet lukken.
    Mag in trouwens ook vragen waarom Max als normale Med-Jack de Runners verzorgt? Als Keeper zou Chevanna dat eerder doen lijkt me, sinds de Runners nogal belangrijk zijn.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aftertaste schreef:
    (...)

    Runners zijn in de Maze op het moment, dus dat zal sowieso niet lukken.
    Mag in trouwens ook vragen waarom Max als normale Med-Jack de Runners verzorgt? Als Keeper zou Chevanna dat eerder doen lijkt me, sinds de Runners nogal belangrijk zijn.


    Misschien dat er een runner ziek is? Idk, was maar een idee.

    Nou ja, dat kan ze toch moeilijk allemaal alleen doen lijkt me? Ik zeg niet dat ze levensbedreigende dingen moet doen, hoewel in mijn opzichte Max dat wel aan zal kunnen, maar dat laat ik aan jou. Ik begrijp ook niet zo goed waarom je een onderscheidt maakt tussen runners en niet runners, terwijl uit medisch oogpunt je meer kijkt naar de ernst van de zaak. Tuurlijk, een runner die iets verkeerd heeft gegeten is in dit opzichte erger dan bijv. een slicer, maar stel je voor er is een slicer die zichzelf ernstig gesneden heeft, dan lijkt het me logisch dat die naar de Keeper door verwezen wordt en dan kan Max wel een runner op zich nemen waar wat minder mee aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 16:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.