• Hey lieve Q'ers!

    Meestal krijg ik super lieve reacties op mijn creaties, dus ik bedacht me ineens om een (gratis) giveaway te doen!

    Wat valt er te winnen?: Oorbellen van echte edelstenen! Zie onderaan het topic voor hoe de oorbellen er uit komen te zien.

    Wat moet ik hiervoor doen?: Zet in dit topic neer waarom jij of iemand anders die op Q zit zulke oorbellen verdient! Welke oorbellen je kunt winnen, weet ik nog niet precies want dat hangt van de voorraad af! Schrijf er wel bij welke je het liefste zou winnen, maar ik kan niet beloven of deze ook daadwerkelijk dan nog op voorraad zijn! Anders kom ik je zeker tegemoet met een heel mooi ander paar (jouw keuze nummer 2 of 3).

    Schrijf het daarom als volgt op (kopieer dit en plak het):
    Voor wie doe je mee?:
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1.
    2.
    3.


    Wat zijn de keuzes?: amethist), goldstone, bergkristal, rozenkwarts, sodaliet, carneool, agaat en hematiet.

    Tot wanneer kan je meedoen?: Je kan meedoen tot 28 oktober 23:59 uur (mijn verjaardag). Daarna maak ik zo snel mogelijk de winnaar in dit topic bekend! De winnaar krijgt ook een pb toegestuurd.

    Let op!
    - De oorbellen zijn van niet echt zilver. Ik kan wel echt zilver regelen, maar dan wil ik er wel graag een vergoeding van 2 euro voor.
    - Alleen binnen Nederland anders wordt het me echt te duur, tenzij je bereid bent om de verzendkosten te betalen.
    - Doe alleen mee als je zeker weet dat jij of degene die je nomineert z'n adres weg mag geven! En anders is het wel mogelijk om ze op te halen. Maar dan alleen op:
    Amsterdam Centraal station (doordeweeks)
    Almere Centrum (in het weekend)

    Ik ga niet naar iemands huis toe!
    - Alleen leuke reacties zijn welkom.
    - Eenmaal ingeschreven is ingeschreven! Zodra je hier een reactie plaatst met dat je mee wil doen en waarom je ze zou willen winnen, zet ik je op de lijst. Of anders moet je een hele goede reden hebben waardoor je echt niet meer mee kan doen. Dan plaats je dat hier in het topic of je stuurt me een pb (als het persoonlijk is).
    - Als de winnaar eenmaal bekend is, maar binnen 48 uur niet reageert op mijn pb, dan maak ik een nieuwe winnaar bekend via dit topic. De nieuwe winnaar krijgt ook een pb.
    - De winnaar wordt op 29 of 30 oktober bekend gemaakt, dus houd je inbox (en dit topic) goed in de gaten!
    - Ik doe dit alleen voor de mensen op quizlet! Dus graag niemand buiten quizlet nomineren.
    - Er is geen maximum hoeveelheid mensen die er mogen meedoen! Hoe meer, hoe beter (en spannender)!
    - Ik betaal zelfs de verzendkosten dus dit is helemaal gratis voor jullie, mits het binnen NL is natuurlijk.
    - Als de oorbellen stuk gaan (of iets dergelijks) doordat je ze hebt laten vallen etc. dan worden ze niet vergoed! Dit is en blijft een gratis giveaway en ik doe dit uit liefdadigheid. Dus zorg ervoor dat je goed voor ze zorgt!
    - Je mag meerdere mensen nomineren, maar voor elke persoon moet wel een eigen "formuliertje" worden ingevuld.


    Nog vragen? Stel ze gerust!

    Veel succes iedereen! Ik hoop dat er veel mensen zijn die mee zullen doen!


    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!
    Alle deelnemers op een rijtje:

    FIuttershy
    Heir
    Gibbs (genomineerd door SPECS)
    Niallerslove
    Streetrat
    Rubin (genomineerd door Nympha)
    Tracker
    Protserhead (genomineerd door Meruul)


    Van links naar rechts: rozenkwarts, amethist, goldstone:



    Bergkristal:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 11:46 ]


    The sun will rise and we will try again.

    FIuttershy schreef:
    Oei ik lees net dat het enkel in Nederland kan :c gaat het ook niet in België als ik de verzendkosten betaal (moest ik winnen, uiteraard)?


    Ja dan kan het wel! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ja dan kan het wel! (:


    Owkie ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ze zijn echt heel mooi! Vooral die bergkristal. Zo jammer dat ik niet tegen nep zilver kan... Ik hoop voor je dat er nog veel belangstelling is :)


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    KillianJones schreef:
    Ze zijn echt heel mooi! Vooral die bergkristal. Zo jammer dat ik niet tegen nep zilver kan... Ik hoop voor je dat er nog veel belangstelling is :)


    Ahw dat is erg jammer! Ik kan wel zilvere oorstekers kopen, maar die zijn een stuk duurder dus dat gaat 'm helaas niet worden voor de gratis giveaway. Ik kan wel op aanvraag gaan maken, maar dat kost je uiteraard nog wel wat (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ahw dat is erg jammer! Ik kan wel zilvere oorstekers kopen, maar die zijn een stuk duurder dus dat gaat 'm helaas niet worden voor de gratis giveaway. Ik kan wel op aanvraag gaan maken, maar dat kost je uiteraard nog wel wat (:


    Begrijp ik ook volledig, want zoals je zelf al zei het kost wel wat natuurlijk. Ik laat deze kans daarom maar aan me voorbij gaan :)


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    KillianJones schreef:
    (...)

    Begrijp ik ook volledig, want zoals je zelf al zei het kost wel wat natuurlijk. Ik laat deze kans daarom maar aan me voorbij gaan :)


    Ik weet misschien iets. Je kan wel meedoen aan deze giveaway maar dan vraag ik een kleine vergoeding ivm het zilver als je wint? De rest ervan is natuurlijk helemaal gratis (:


    The sun will rise and we will try again.

    Super leuk dat je dit organiseerd

    Voor wie doe je mee?: Voor mezelf! I know i know
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: Ik heb net mn gaatjes weer doorgeprikt en heb echt nieuwe oorbellen nodig ;) Ze zijn zo mooi en orgineel ;) Plus mijn haar is een stuk korter dus mensen zullen mn oren zeker zien.
    1. Sodaliet
    2. Hematiet
    3. Amethist

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 20:50 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Heir schreef:
    Super leuk dat je dit organiseerd

    Voor wie doe je mee?: Voor mezelf! I know i know
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: Ik heb net mn gaatjes weer doorgeprikt en heb echt nieuwe oorbellen nodig ;) Ze zijn zo mooi en orgineel ;) Plus mijn haar is een stuk korter dus mensen zullen mn oren zeker zien.
    1. Bergkristal
    2. Goldstone
    3. Amethist


    Ik zet je op de lijst! Ik heb trouwens meer keuzes toegevoegd dus als je eventueel je top 3 wil wijzigen, dan kan dat ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:33 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Voor wie doe je mee?: Yolanda/Gibbs
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: Omdat ze zich de laatste tijd heel erg rot voelt. Ik krijg de indruk dat ze zich alleen en niet gewaardeerd voelt, maar er zijn altijd mensen zoals ik die wel om haar geven....zelfs als we niet altijd praten en verweg wonen.
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1.Amethist
    2.Goldstone
    3.Rozenkwarts

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 14:01 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    KillianJones schreef:
    Ze zijn echt heel mooi! Vooral die bergkristal. Zo jammer dat ik niet tegen nep zilver kan... Ik hoop voor je dat er nog veel belangstelling is :)


    Yup dat had ik ook, dus doe ik mee voor een vriendin.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yup dat had ik ook, dus doe ik mee voor een vriendin.(:


    Ik zet haar op de lijst!

    En je kan wel meedoen want ik kan wel voor zilver zorgen, maar ik vraag dan wel een kleine vergoeding (: Je mag namelijk meedoen voor jezelf + meerdere mensen, als er maar voor elke persoon een apart formuliertje wordt ingevuld (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ga binnenkort iemand inschrijven. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik ga binnenkort iemand inschrijven. ^^


    Is goed ^^


    The sun will rise and we will try again.

    SPECS schreef:
    Voor wie doe je mee?: Yolanda/Gibbs
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: Omdat ze zich de laatste tijd heel erg rot voelt. Ik krijg de indruk dat ze zich alleen en niet gewaardeerd voelt, maar er zijn altijd mensen zoals ik die wel om haar geven....zelfs als we niet altijd praten en verweg wonen.
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1.Amethist
    2.Goldstone
    3.Rozenkwarts


    Naaahw, dat is zo lief van je! <3
    Moest ik maar es gaatjes laten schieten mocht je voor me winnen though hahah. x)
    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Naaahw, dat is zo lief van je! <3
    Moest ik maar es gaatjes laten schieten mocht je voor me winnen though hahah. x)
    <3


    Wóóps, heb je die niet?(':
    Nou ja, dan moet je ze wel echt laten schieten ja.='D


    You were born original, don't die as a copy.