• Hey lieve Q'ers!

    Meestal krijg ik super lieve reacties op mijn creaties, dus ik bedacht me ineens om een (gratis) giveaway te doen!

    Wat valt er te winnen?: Oorbellen van echte edelstenen! Zie onderaan het topic voor hoe de oorbellen er uit komen te zien.

    Wat moet ik hiervoor doen?: Zet in dit topic neer waarom jij of iemand anders die op Q zit zulke oorbellen verdient! Welke oorbellen je kunt winnen, weet ik nog niet precies want dat hangt van de voorraad af! Schrijf er wel bij welke je het liefste zou winnen, maar ik kan niet beloven of deze ook daadwerkelijk dan nog op voorraad zijn! Anders kom ik je zeker tegemoet met een heel mooi ander paar (jouw keuze nummer 2 of 3).

    Schrijf het daarom als volgt op (kopieer dit en plak het):
    Voor wie doe je mee?:
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1.
    2.
    3.


    Wat zijn de keuzes?: amethist), goldstone, bergkristal, rozenkwarts, sodaliet, carneool, agaat en hematiet.

    Tot wanneer kan je meedoen?: Je kan meedoen tot 28 oktober 23:59 uur (mijn verjaardag). Daarna maak ik zo snel mogelijk de winnaar in dit topic bekend! De winnaar krijgt ook een pb toegestuurd.

    Let op!
    - De oorbellen zijn van niet echt zilver. Ik kan wel echt zilver regelen, maar dan wil ik er wel graag een vergoeding van 2 euro voor.
    - Alleen binnen Nederland anders wordt het me echt te duur, tenzij je bereid bent om de verzendkosten te betalen.
    - Doe alleen mee als je zeker weet dat jij of degene die je nomineert z'n adres weg mag geven! En anders is het wel mogelijk om ze op te halen. Maar dan alleen op:
    Amsterdam Centraal station (doordeweeks)
    Almere Centrum (in het weekend)

    Ik ga niet naar iemands huis toe!
    - Alleen leuke reacties zijn welkom.
    - Eenmaal ingeschreven is ingeschreven! Zodra je hier een reactie plaatst met dat je mee wil doen en waarom je ze zou willen winnen, zet ik je op de lijst. Of anders moet je een hele goede reden hebben waardoor je echt niet meer mee kan doen. Dan plaats je dat hier in het topic of je stuurt me een pb (als het persoonlijk is).
    - Als de winnaar eenmaal bekend is, maar binnen 48 uur niet reageert op mijn pb, dan maak ik een nieuwe winnaar bekend via dit topic. De nieuwe winnaar krijgt ook een pb.
    - De winnaar wordt op 29 of 30 oktober bekend gemaakt, dus houd je inbox (en dit topic) goed in de gaten!
    - Ik doe dit alleen voor de mensen op quizlet! Dus graag niemand buiten quizlet nomineren.
    - Er is geen maximum hoeveelheid mensen die er mogen meedoen! Hoe meer, hoe beter (en spannender)!
    - Ik betaal zelfs de verzendkosten dus dit is helemaal gratis voor jullie, mits het binnen NL is natuurlijk.
    - Als de oorbellen stuk gaan (of iets dergelijks) doordat je ze hebt laten vallen etc. dan worden ze niet vergoed! Dit is en blijft een gratis giveaway en ik doe dit uit liefdadigheid. Dus zorg ervoor dat je goed voor ze zorgt!
    - Je mag meerdere mensen nomineren, maar voor elke persoon moet wel een eigen "formuliertje" worden ingevuld.


    Nog vragen? Stel ze gerust!

    Veel succes iedereen! Ik hoop dat er veel mensen zijn die mee zullen doen!


    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!
    Alle deelnemers op een rijtje:

    FIuttershy
    Heir
    Gibbs (genomineerd door SPECS)
    Niallerslove
    Streetrat
    Rubin (genomineerd door Nympha)
    Tracker
    Protserhead (genomineerd door Meruul)


    Van links naar rechts: rozenkwarts, amethist, goldstone:



    Bergkristal:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 11:46 ]


    The sun will rise and we will try again.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wóóps, heb je die niet?(':
    Nou ja, dan moet je ze wel echt laten schieten ja.='D


    Heb ik niet nee. x) hahaha. Ik draag alleen kettingen soms. :p En armbanden als ik geen accordeon hoef te spelen. Wat zeer zelden is.
    Hoe duur is gaatjes schieten eigenlijk? Hmm, moet ik me dan maar eens in verdiepen mocht je winnen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Heb ik niet nee. x) hahaha. Ik draag alleen kettingen soms. :p En armbanden als ik geen accordeon hoef te spelen. Wat zeer zelden is.
    Hoe duur is gaatjes schieten eigenlijk? Hmm, moet ik me dan maar eens in verdiepen mocht je winnen. :'D


    Ik lees van prijzen tussen de 6 (alleen schieten) en 14 euro (inclusief oorbellen). Dus dat valt best mee, zeker als je deze oorbellen wint en alleen gaatjes hoeft te laten schieten. Kun je deze erin laten doen.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik lees van prijzen tussen de 6 (alleen schieten) en 14 euro (inclusief oorbellen). Dus dat valt best mee, zeker als je deze oorbellen wint en alleen gaatjes hoeft te laten schieten. Kun je deze erin laten doen.c=


    Je moet toch eerst van die mini knopjesdingen ofseu als je net hebt laten schieten? Deze mogen dan eerst nog niet, toch? Of vergis ik me nu? De prijs valt me reuze mee zoals je nu opnoemt though. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Je moet toch eerst van die mini knopjesdingen ofseu als je net hebt laten schieten? Deze mogen dan eerst nog niet, toch? Of vergis ik me nu? De prijs valt me reuze mee zoals je nu opnoemt though. c:


    Volgens mij moet je oorbellen dragen die zij adviseren maar hoe dan ook, het is niet super duur. Volgens mij zag ik ergens bij een juwelier €12,50 incl. oorbellen staan. (: Verder weet ik het ook niet want ik heb al sinds toen ik een baby was oorgaatjes haha.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 11:49 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Volgens mij moet je oorbellen dragen die zij adviseren maar hoe dan ook, het is niet super duur. Volgens mij zag ik ergens bij een juwelier €12,50 incl. oorbellen staan. (: Verder weet ik het ook niet want ik heb al sinds toen ik een baby was oorgaatjes haha.


    Hahaha okay! Wel, die prijs valt me in ieder geval mee. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Je moet toch eerst van die mini knopjesdingen ofseu als je net hebt laten schieten? Deze mogen dan eerst nog niet, toch? Of vergis ik me nu? De prijs valt me reuze mee zoals je nu opnoemt though. c:


    Nou ja, zal een beetje liggen aan waar je ze laat schieten.(: En ja, ik dacht zelf ook dat het duurder was!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een prachtige oorbellen!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Streetrat schreef:
    Wat een prachtige oorbellen!^^


    Bedankt! Ik heb er inmiddels veel meer gemaakt rip geld. Maar als je ze zo mooi vindt, dan mag je hier ook aan meedoen hoor! hehehe


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik heb er inmiddels veel meer gemaakt rip geld. Maar als je ze zo mooi vindt, dan mag je hier ook aan meedoen hoor! hehehe


    Hahha dat is waar, maar ik zou niet weten waarom ik ze meer verdien dan al die anderen, hahha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Streetrat schreef:
    (...)

    Hahha dat is waar, maar ik zou niet weten waarom ik ze meer verdien dan al die anderen, hahha


    Je kan het altijd proberen (:


    The sun will rise and we will try again.

    Nog meer mensen? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Goh, wat een ontzettend gaaf en attent initiatief, bedankt om me erop te wijzen! Echt ontzettend gaaf dat je dit maakt ook. Dan waag ik ook maar eens een kansje, niet geschoten is altijd mis natuurlijk. ^^

    Voor wie doe je mee?:
    Ik wilde eigenlijk voor mijn zusje meedoen, maar ik besefte me dat ze hier niet meer actief is. Dus dan ga ik lekker egocentrisch voor mezelf meedoen. ^^

    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Net zoals de rest hier, heb ik eigenlijk geen enkel idee waarom ik het nou per se meer zou moeten verdienen dan de ander. Iedereen verdient het natuurlijk op zijn eigen manier super erg. Maar goed, mijn motivatie luidt als volgt:
    Dit jaar ben ik een nieuwe periode in mijn leven begonnen, de universiteit, en ik heb mijn leven totaal omgegooid. Ik kan eindelijk zeggen dat het na een lastige periode weer de goede kant op gaat. Nieuwe studierichting, nieuwe mensen om me heen, nieuwe ik. Ik denk dat deze oorbellen - mede doordat ze écht prachtig zijn - een goede bijdrage zouden kunnen leveren aan dit ''nieuwe-ik''-idee, omdat ik mezelf er meer mee tot uiting kan brengen.

    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Amethist
    2. Goldstone
    3. Rozenkwarts

    Veel succes plezier met het kiezen van de winnaar!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    Goh, wat een ontzettend gaaf en attent initiatief, bedankt om me erop te wijzen! Echt ontzettend gaaf dat je dit maakt ook. Dan waag ik ook maar eens een kansje, niet geschoten is altijd mis natuurlijk. ^^

    Voor wie doe je mee?:
    Ik wilde eigenlijk voor mijn zusje meedoen, maar ik besefte me dat ze hier niet meer actief is. Dus dan ga ik lekker egocentrisch voor mezelf meedoen. ^^

    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Net zoals de rest hier, heb ik eigenlijk geen enkel idee waarom ik het nou per se meer zou moeten verdienen dan de ander. Iedereen verdient het natuurlijk op zijn eigen manier super erg. Maar goed, mijn motivatie luidt als volgt:
    Dit jaar ben ik een nieuwe periode in mijn leven begonnen, de universiteit, en ik heb mijn leven totaal omgegooid. Ik kan eindelijk zeggen dat het na een lastige periode weer de goede kant op gaat. Nieuwe studierichting, nieuwe mensen om me heen, nieuwe ik. Ik denk dat deze oorbellen - mede doordat ze écht prachtig zijn - een goede bijdrage zouden kunnen leveren aan dit ''nieuwe-ik''-idee, omdat ik mezelf er meer mee tot uiting kan brengen.

    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Amethist
    2. Goldstone
    3. Rozenkwarts

    Veel succes plezier met het kiezen van de winnaar!


    Ik zet je op de lijst!


    The sun will rise and we will try again.

    Oke, nu heb ik wel een reden om mee te doen:')

    Voor wie doe je mee?:
    Mezelf, hahaha
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Mijn enige paar oorbellen die ik heb zijn op de meest vreemde manier kapot gegaan en nu heb ik dus geen oorbellen meer. (Bij het achterkantje is een van de rondjes afgebroken)
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Bergkristal
    2. Rozenkwarts
    3. Amethist


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Streetrat schreef:
    Oke, nu heb ik wel een reden om mee te doen:')

    Voor wie doe je mee?:
    Mezelf, hahaha
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Mijn enige paar oorbellen die ik heb zijn op de meest vreemde manier kapot gegaan en nu heb ik dus geen oorbellen meer. (Bij het achterkantje is een van de rondjes afgebroken)
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Bergkristal
    2. Rozenkwarts
    3. Amethist


    Haha, ik zet je op de lijst!


    The sun will rise and we will try again.