• Hey lieve Q'ers!

    Meestal krijg ik super lieve reacties op mijn creaties, dus ik bedacht me ineens om een (gratis) giveaway te doen!

    Wat valt er te winnen?: Oorbellen van echte edelstenen! Zie onderaan het topic voor hoe de oorbellen er uit komen te zien.

    Wat moet ik hiervoor doen?: Zet in dit topic neer waarom jij of iemand anders die op Q zit zulke oorbellen verdient! Welke oorbellen je kunt winnen, weet ik nog niet precies want dat hangt van de voorraad af! Schrijf er wel bij welke je het liefste zou winnen, maar ik kan niet beloven of deze ook daadwerkelijk dan nog op voorraad zijn! Anders kom ik je zeker tegemoet met een heel mooi ander paar (jouw keuze nummer 2 of 3).

    Schrijf het daarom als volgt op (kopieer dit en plak het):
    Voor wie doe je mee?:
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1.
    2.
    3.


    Wat zijn de keuzes?: amethist), goldstone, bergkristal, rozenkwarts, sodaliet, carneool, agaat en hematiet.

    Tot wanneer kan je meedoen?: Je kan meedoen tot 28 oktober 23:59 uur (mijn verjaardag). Daarna maak ik zo snel mogelijk de winnaar in dit topic bekend! De winnaar krijgt ook een pb toegestuurd.

    Let op!
    - De oorbellen zijn van niet echt zilver. Ik kan wel echt zilver regelen, maar dan wil ik er wel graag een vergoeding van 2 euro voor.
    - Alleen binnen Nederland anders wordt het me echt te duur, tenzij je bereid bent om de verzendkosten te betalen.
    - Doe alleen mee als je zeker weet dat jij of degene die je nomineert z'n adres weg mag geven! En anders is het wel mogelijk om ze op te halen. Maar dan alleen op:
    Amsterdam Centraal station (doordeweeks)
    Almere Centrum (in het weekend)

    Ik ga niet naar iemands huis toe!
    - Alleen leuke reacties zijn welkom.
    - Eenmaal ingeschreven is ingeschreven! Zodra je hier een reactie plaatst met dat je mee wil doen en waarom je ze zou willen winnen, zet ik je op de lijst. Of anders moet je een hele goede reden hebben waardoor je echt niet meer mee kan doen. Dan plaats je dat hier in het topic of je stuurt me een pb (als het persoonlijk is).
    - Als de winnaar eenmaal bekend is, maar binnen 48 uur niet reageert op mijn pb, dan maak ik een nieuwe winnaar bekend via dit topic. De nieuwe winnaar krijgt ook een pb.
    - De winnaar wordt op 29 of 30 oktober bekend gemaakt, dus houd je inbox (en dit topic) goed in de gaten!
    - Ik doe dit alleen voor de mensen op quizlet! Dus graag niemand buiten quizlet nomineren.
    - Er is geen maximum hoeveelheid mensen die er mogen meedoen! Hoe meer, hoe beter (en spannender)!
    - Ik betaal zelfs de verzendkosten dus dit is helemaal gratis voor jullie, mits het binnen NL is natuurlijk.
    - Als de oorbellen stuk gaan (of iets dergelijks) doordat je ze hebt laten vallen etc. dan worden ze niet vergoed! Dit is en blijft een gratis giveaway en ik doe dit uit liefdadigheid. Dus zorg ervoor dat je goed voor ze zorgt!
    - Je mag meerdere mensen nomineren, maar voor elke persoon moet wel een eigen "formuliertje" worden ingevuld.


    Nog vragen? Stel ze gerust!

    Veel succes iedereen! Ik hoop dat er veel mensen zijn die mee zullen doen!


    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!
    Alle deelnemers op een rijtje:

    FIuttershy
    Heir
    Gibbs (genomineerd door SPECS)
    Niallerslove
    Streetrat
    Rubin (genomineerd door Nympha)
    Tracker
    Protserhead (genomineerd door Meruul)


    Van links naar rechts: rozenkwarts, amethist, goldstone:



    Bergkristal:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 11:46 ]


    The sun will rise and we will try again.

    De persoon die ik wilde inschrijven, draagt helaas geen oorbellen, haha. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    De persoon die ik wilde inschrijven, draagt helaas geen oorbellen, haha. :')


    Jammer!


    The sun will rise and we will try again.

    Rubin schreef:
    De persoon die ik wilde inschrijven, draagt helaas geen oorbellen, haha. :')


    En die persoon was ik. :p Ik vind het nog steeds heel lief van je dat je mij wilde inschrijven. :3 Dus nu doen we het andersom, hehe.

    Voor wie doe je mee?:
    Ik doe mee voor Rubin/Bianca.

    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Rubin/Bianca wilde eerst mij nomineren, maar ik heb geen gaatjes. Dus doen we het andersom, omdat Bianca wel oorbellen draagt. Ik vind het zo lief van Bianca dat ze meteen aan mij dacht en dat ze mij wilde nomineren. Dus bij deze nomineer ik haar. Natuurlijk verdient iedereen die prachtige gemaakte oorbellen en we gunnen het ook aan de rest van de dames die eraan mee doen. Maar ik gun het Bianca ook heel erg. Ze is heel lief, ze denkt ook meteen aan anderen mensen en ze mag ook eens een keer iets leuks winnen. Ze zullen vast heel mooi bij haar staan, haha. Voor de rest is ze een geweldige meid, die voor je klaar staat en waar je gewoon over alles kan hebben. (:

    Welke oorbellen? Maak een top 3:

    1. Sodaliet.
    2. Amethist.
    3. Goldstone.


    One Who Travels A Higher Path.

    Nympha schreef:
    (...)

    En die persoon was ik. :p Ik vind het nog steeds heel lief van je dat je mij wilde inschrijven. :3 Dus nu doen we het andersom, hehe.

    Voor wie doe je mee?:
    Ik doe mee voor Rubin/Bianca.

    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Rubin/Bianca wilde eerst mij nomineren, maar ik heb geen gaatjes. Dus doen we het andersom, omdat Bianca wel oorbellen draagt. Ik vind het zo lief van Bianca dat ze meteen aan mij dacht en dat ze mij wilde nomineren. Dus bij deze nomineer ik haar. Natuurlijk verdient iedereen die prachtige gemaakte oorbellen en we gunnen het ook aan de rest van de dames die eraan mee doen. Maar ik gun het Bianca ook heel erg. Ze is heel lief, ze denkt ook meteen aan anderen mensen en ze mag ook eens een keer iets leuks winnen. Ze zullen vast heel mooi bij haar staan, haha. Voor de rest is ze een geweldige meid, die voor je klaar staat en waar je gewoon over alles kan hebben. (:

    Welke oorbellen? Maak een top 3:

    1. Sodaliet.
    2. Amethist.
    3. Goldstone.


    Ik zet haar op de lijst!


    The sun will rise and we will try again.

    @Filiz: Thank you, vind ik echt heel lief! <3


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit gaat erg moeilijk kiezen worden, merk ik nu al! Ben blij dat er steeds meer belangstelling komt! ^^ Jullie mogen ook meerdere personen normineren he :3


    The sun will rise and we will try again.

    Je kan tot en met morgen inschrijven dus grijp snel je kans!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ga het gewoon proberen. :')

    Voor wie doe je mee?:
    voor mijzelf.
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: omdat ik samen met mijn vader zijn hele stenenkast heb afgespeurd op zoek naar jouw mysterieuze steen in het topic van 30 mei. :Y) Daarnaast wil ik zelf ook meer actief mineralen gaan verzamelen, dus misschien zijn deze mooie oorbellen een goed begin. :'P
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Goldstone
    2. Carneool
    3. Amethist

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 11:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Ik ga het gewoon proberen. :')

    Voor wie doe je mee?:
    voor mijzelf.
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: omdat ik samen met mijn vader zijn hele stenenkast heb afgespeurd op zoek naar jouw mysterieuze steen in het topic van 30 mei. :Y) Daarnaast wil ik zelf ook meer actief mineralen gaan verzamelen, dus misschien zijn deze mooie oorbellen een goed begin. :'P
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Goldstone
    2. Carneool
    3. Amethist


    Haha dat weet ik nog! Ik zet je op de lijst!


    The sun will rise and we will try again.

    Vandaag is je laatste kans!


    The sun will rise and we will try again.

    Gefeliciteerd trouwens @werecoyote!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 17:53 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Heir schreef:
    Gefeliciteerd trouwens @werecoyote!


    Dankje! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Voor wie doe je mee?: Roos
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: Omdat ze mijn beste vriendin is en ik haar iets belangrijks moet vertellen en... Ze vindt ze vast geweldig, en anders weet ze er vast een andere bestemming voor. Ik vind dit topic werkelijk terwijl ik het belangrijke aan het schrijven ben, dus dat betekent iets. Bovendien is ze druk bezig met een studie en is ze lief en grappig... En ik vind dit gewoon heel erg lief en je verdient veel inschrijvers!
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Carneool
    2. Goldstone
    3. Amethist

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 21:59 ]


    Life's weird

    Meruul schreef:
    Voor wie doe je mee?: Roos
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: Omdat ze mijn beste vriendin is en ik haar iets belangrijks moet vertellen en... Ze vindt ze vast geweldig, en anders weet ze er vast een andere bestemming voor. Ik vind dit topic werkelijk terwijl ik het belangrijke aan het schrijven ben, dus dat betekent iets. Bovendien is ze druk bezig met een studie en is ze lief en grappig... En ik vind dit gewoon heel erg lief en je verdient veel inschrijvers!
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Amethist
    2. Goldstone
    3. Carneool


    Ik zet haar op de lijst!


    The sun will rise and we will try again.

    Ben je dan vandaag jarig? GEFELICITEERD *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!