• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yay mijn magnetische lader voor mijn mobiel is er :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehm, fuck, ik begin nu toch wel te twijfelen of morgen naar het Rijks gaan wel zo\n goed idee gaat zijn, want dat verslag moet zondag af zijn en het is geloof ik nog best wel veel :C


    Stenenlikker

    Ik wilde net gaan zeggen dat ik nu dus al minstens 250 topics aan deze onzin meedoe maar topic nummer 45 staat nog in mijn history

    Ik doe al 455 topics mee aan deze onzin hoera ik heb geen leven *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik wilde net gaan zeggen dat ik nu dus al minstens 250 topics aan deze onzin meedoe maar topic nummer 45 staat nog in mijn history

    Ik doe al 455 topics mee aan deze onzin hoera ik heb geen leven *O*


    In topic 15 heb je ook al gereageerd. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mijn kot gepoetst, wees trots allen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké ik ben het zat. Ik wil naar huis :') Lol moeten we nu serieus 300-500 woorden schrijven in anderhalf uur? Mag ik weg als ik dat gedaan heb? YAY Dit moet kunnen binnen een kwartier.


    Happy Birthday my Potter!

    Er wordt alleen maar tegen me geschreeuwd thuis. Nooit kan ik iets goed doen. Ik mis de tijd dat mijn leven geen gigantische puinhoop was ):


    26 - 02 - '16

    mijn eerste ljh post awwwh

    Bonafide schreef op 11 feb 2012 - 11:33:
    Stop met me aanstaren en blijf met je poten van me af, seriously D:

    geen flauw idee waar ik het over had


    i put the fun in funeral

    Loeb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    "Recept Shoarma

    Snijd 500 gram varkensfilet..."

    Facepalm...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is echt jammer dat dat ding iets te groot is. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes, het gaat steeds beter. :3 Nog een paar dagen en dan kan ik het examen afleggen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Laten we 2 weken voor de toetsweek vrij geven en het vakantie noemen,
    zo dat ze evengoed moeten leren en om het erger te maken moeten leren terwijl ze vrij zijn...
    :S


    Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness.

    Ledecky schreef:
    (...)

    In topic 15 heb je ook al gereageerd. :Y)

    Wow

    Al 485 topics jezus ffing christus


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nou een vest werd 'm niet. En afspreken met die vriendin ging ook mis. Gaat weer lekker. :/

    &Toen ging ik mijn emoties weg-eten. Slim, Yolanda, zo blijf je dik. xp

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 16:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •