• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De wereld draait om jou.

    Lizor schreef:
    Loeb.


    That is a perfect copy of reality.

    Dit is teveel. Ik kan echt niet meer. Nu ook gezellig met z'n drieën uit eten en ik ben gewoon vervangen en gezellig met z'n allen roddelen over me want ik ben natuurlijk compleet gestoord.
    Godverdomme, ik vertelde je dat ik er klaar mee was, dat ik eruit wilde stappen en je zei: 'Owkay apart.'
    Dus als niemand het iets uitmaakt, dan ben ik weg.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Dit is teveel. Ik kan echt niet meer. Nu ook gezellig met z'n drieën uit eten en ik ben gewoon vervangen en gezellig met z'n allen roddelen over me want ik ben natuurlijk compleet gestoord.
    Godverdomme, ik vertelde je dat ik er klaar mee was, dat ik eruit wilde stappen en je zei: 'Owkay apart.'
    Dus als niemand het iets uitmaakt, dan ben ik weg.


    It will be okay.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Euhm, shit, ik heb al mijn afspraken ed niet helemaal op orde, want ik kwam er dus net achter dat ik volgende week zondag moet werken, terwijl ik dan ook een scoutingkamp heb. Daarnaast kwam ik ook nog voor de verrassing dat ik deze zondag moet werken, terwijl ik toen eigenlijk keihard aan de slag wilde voor een verslag dat ik zondag af moet hebben...
    Great, lekker bezig.


    Stenenlikker

    Lel, wordt op het laatste moment verplaatst. Als hij nu ook even doorgeeft vanaf hoe laat hij wel kan. (:

    Gibbs schreef:
    Nou een vest werd 'm niet. En afspreken met die vriendin ging ook mis. Gaat weer lekker. :/

    &Toen ging ik mijn emoties weg-eten. Slim, Yolanda, zo blijf je dik. xp


    wissel met mij
    ik eet dan net niet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stuur mijn verdomde verslag terug zodat ik er ook nog aan kan werken. Djeez, is het werkelijk zo f*cking moeilijk om op tijd dingen te doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb zoveel agressie in mij zitten dat er een dezer dagen iemand vermoord gaat worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het ging natuurlijk net regenen toen ik naar het station liep. (':

    / Misselijk van de zenuwen. Ik hoop dat hij net zo leuk is als op de foto en op whatsapp ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 18:29 ]

    Patholoog schreef:
    Ik heb zoveel agressie in mij zitten dat er een dezer dagen iemand vermoord gaat worden.



    I can relate.


    26 - 02 - '16

    Ik moet echt mijn pathé pas opzeggen, maar ik vergeet het steeds. :')


    Caution first, always.

    Aaaaaaaaahhhh
    Ik ga naar Twenty One Pilots in Düsseldorf! *O*
    De andere 80% waaruit mijn leven bestaat is shit op een hoopje, maar who cares ik ga twee keer naar TOP c:

    Whoop normaal zou ik nu pas thuis zijn maar ik heb nu al gegeten en gedronken, kan nu mijn college van morgen voor gaan bereiden en dan lekker op tijd naar bed. Echt wat een contrast met gisteren (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    het is gewoon frustrerend hoe weinig ik te doen heb


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)