• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Laat me toch.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit voelt heel fijn. Toch weer 17 euro die ik elke maand weer in eigen zak kan steken :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit verdriet doet zoveel meer pijn dan alles wat ik ooit gevoeld heb, tezamen. Hoe kun je zó om iemand geven die je maar zo kort gekend hebt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien wat minder patat kan geen kwaad... ehw tijd om heel even wat gezonder te doen (moet natuurlijk niet te lang gezond leven)

    Oeh mijn mama is thuis. We kunnen de banken aan de weg zetten en dan kan ik gaan slapen yay


    Happy Birthday my Potter!

    Euhm, Belle, je hebt Q op je laptop geblokt om met iets meer focus aan dat verslag te kunnen werken.
    Wat doe je op je mobiel op Q......?


    Stenenlikker

    May the cookies be ever in your flavour...
    COOKIES NOMNOMNOMNOM....


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Ja ik weet dat mijn oma dement is, maar dat wil niet zeggen dat het geen pijn doet (+me boos maakt) wanneer je te horen krijgt dat ze tegen carint zegt dat haar kinderen en kleinkinderen nooit langs komen...fijn oma. Echt fijn. Ze is ook zo eigenwijs om niets op te schrijven. Ugh wat is het ook een moeilijk mens soms. Verdorie wat baal ik hier soms van...

    Neee Andrew, hup Andrew! D':


    Caution first, always.

    Laptop, check.
    Oplader, check.
    Tissues, check.
    Tijd voor episode 15 woohoo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aaaah, dit was echt even heerlijk fitnessen. Soms ben ik overigens toch echt blij dat het me geen zak kan schelen hoe iedereen over mijn lichaam denkt als ik naar een sportschool ga in best wel strakke sportkleding, waardoor iedereen kan zien waar te veel vet heb zitten. I mean, ik ga al naar de sportschool, dus ik doe er iets aan :W
    Meteen ook motivatie voor mezelf om ervoor te zorgen dat ik een strakke buik heb in mijn sporthempje :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom verbaasd dit me niks? Volgende keer moet je het maar met haar doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Booker schreef:
    Neee Andrew, hup Andrew! D':


    Selasi < / 3


    i put the fun in funeral

    ennnn de eerste uit mijn examenklas is zwanger
    ennnnnn het was een prank

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 22:31 ]


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    Selasi < / 3

    Ik ben zo sad nu meh. :c


    Caution first, always.