• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zo alles gedaan, ff wat eten en dan heb ik tijd om me lekker op me kleurboek te storten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als iemand toevallig een kamer in Utrecht weet die in November/December/Januari vrij komt? Please let me know D; I'm desperate.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat een bullshit. Beetje je dingen op ons afschuiven, terwijl je zelf altijd onze ideeën aan de kant schuift.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien is het een idee je aan de wet te gaan houden o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gaaaaan weeeeee?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YAAAAY 500STE TOPIC YAYAYAY DAT IS BIJNA DUIZEND


    Heaven is a place that we all have

    Lollll, wat mag ik niet met 2 jongens daten van je? Dat maak ik lekker zelf wel uit. Mijn leven, mijn lichaam, mijn keuzes. En ik heb echt niet seks met beide.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:37 ]

    Ik wacht nog steeds op de dag dat tienermeisjes stoppen met het romantiseren van Tate Langdon


    Caution first, always.

    ...... Sommigen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1000+ Woorden verder en ik zit nog steeds niet in mijn normale schrijfpatroon. Oké, misschien toch maar stoppen voor vandaag. Blijkbaar is het geen goede dag om te schrijven of zo idk.

    Ik voel me nu half schuldig dat ik niet naar school ben gegaan. Gelukkig heb ik de liefste supervisor ooit, ik ben echt wtf dat hij me nog steeds zo helpt. <3


    Caution first, always.

    Zo'n mooie kans, maar natuurlijk zit er weer een addertje onder het gras. De kans dat dit goedkomt is ook nihil.... ):


    26 - 02 - '16

    Communicatie tussen mij en mijn zus:
    ''NOOT NOOT''
    - 'NOOT NOOT MOTHERFUCKER'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik vind het heel leuk dat je iedere dag plaatjes met 'you must be the speed of light cause time stops when i look at you' etc naar me stuurt, maar aangezien je een vriendin hebt is het niet zo gepast en raad eens wie van ons twee onze vrienden er verantwoordelijk voor houden well surprise it's me bet you didn't see that one coming


    i put the fun in funeral

    Echt, leuk hè om iemand zijn tic na te doen. Hou op zeg. Hoe oud ben je?