• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik werd zo paniekerig van het idee dat ik morgen zo lang moet werken, hup, paracetamol en oxazepam er in. Maar de paniek blijft dichtbij, klaar om toe te slaan. En de angstige gedachten houden er niet mee op. Kom op Lieke, ieder ander normaal mens kan wel van 9 tot 6 werken zonder meteen verteerd te worden door angst. Doe even normaal.

    I need a cuddle blankett, tea and lots of hugs ugh

    Als mijn leven een soundtrack zou hebben

    lol


    26 - 02 - '16

    Mentys schreef:
    (...)
    bedankt voor de tip! Beterschap alvast!


    Jij ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Note to self: vriend wil niet oud genoemd worden. Oeps.


    26 - 02 - '16

    Wat doe ik mezelf nu weer aan? :W

    Frey_ schreef:
    Ik werd zo paniekerig van het idee dat ik morgen zo lang moet werken, hup, paracetamol en oxazepam er in. Maar de paniek blijft dichtbij, klaar om toe te slaan. En de angstige gedachten houden er niet mee op. Kom op Lieke, ieder ander normaal mens kan wel van 9 tot 6 werken zonder meteen verteerd te worden door angst. Doe even normaal.

    I need a cuddle blankett, tea and lots of hugs ugh

    Nee maar even serieus Liekje, het is ook gewoon heel zwaar, zeker als je daarvoor niet zo veel gewerkt hebt. Ik weet nog toen ik stage moest lopen dat ik opeens dagen van 9 tot 4 in een speelgoedwinkel stond en na iedere dag moest ik huilen want het was zo veel zwaarder en saaier en doellozer dan ik me had voorgesteld, maar uiteindelijk went het. Wel een beetje lief voor jezelf blijven hoor, want zo te horen vind jij het ook behoorlijk pittig en dat is heel normaal, dat maakt je geen zwak mens. Ik vond mijn stage ook echt pure hel. Heel veel succes morgen iig en ik duim voor je dat het opeens een goed dagje gaat worden <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moet ik me schuldig voelen omdat ik het aan mijn moeder heb verteld? Ze raakt dan haar smartphone kwijt en krijgt dan een crappy oude baksteen, maar de overprotective big sister in mij vindt het niet oké dat haar dertienjarige zusje naaktfoto's stuurt naar een vijftienjarige jongen die ze niet eens kent.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aicantar schreef:
    Waarom reageer je nooit en net dan wel? Wat fijn dat je nog steeds zo geobsedeerd door me bent. :8


    hallo we zitten op dezelfde site, ik wist niet dat ik toestemming aan je moest vragen om ergens te reageren als jij daar ook gereageerd hebt.


    i put the fun in funeral

    Waarom vind ik nergens neppe tanden die zijn zoals ik wil D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Priestess schreef:
    Moet ik me schuldig voelen omdat ik het aan mijn moeder heb verteld? Ze raakt dan haar smartphone kwijt en krijgt dan een crappy oude baksteen, maar de overprotective big sister in mij vindt het niet oké dat haar dertienjarige zusje naaktfoto's stuurt naar een vijftienjarige jongen die ze niet eens kent.


    Volgens mij heb je de goede keuze gemaakt, ik snap je zorgen wel.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee maar even serieus Liekje, het is ook gewoon heel zwaar, zeker als je daarvoor niet zo veel gewerkt hebt. Ik weet nog toen ik stage moest lopen dat ik opeens dagen van 9 tot 4 in een speelgoedwinkel stond en na iedere dag moest ik huilen want het was zo veel zwaarder en saaier en doellozer dan ik me had voorgesteld, maar uiteindelijk went het. Wel een beetje lief voor jezelf blijven hoor, want zo te horen vind jij het ook behoorlijk pittig en dat is heel normaal, dat maakt je geen zwak mens. Ik vond mijn stage ook echt pure hel. Heel veel succes morgen iig en ik duim voor je dat het opeens een goed dagje gaat worden <3


    Ik werk al bijna twee maanden, maar het went niet echt helaas. Het is gewoon dat ik gek word van frustratie omdat ik niet normaal kan functioneren door al die ajskdhdkd shit en bweh, ik wil gewoon in een burritoblankett rollen en niks meer hoeven. Doe je mee burritokipje?

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik werk al bijna twee maanden, maar het went niet echt helaas. Het is gewoon dat ik gek word van frustratie omdat ik niet normaal kan functioneren door al die ajskdhdkd shit en bweh, ik wil gewoon in een burritoblankett rollen en niks meer hoeven. Doe je mee burritokipje?


    deze burrito kan bevestigen dat het burritoleven fucking deprimerend is
    je kan het wel lieke


    i put the fun in funeral

    Maslany schreef:
    (...)

    Volgens mij heb je de goede keuze gemaakt, ik snap je zorgen wel.


    Agreed.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik vind jongens zo ingewikkeld. zo ongelofelijk ingewikkeld. en ik ben zelf ook ingewikkeld, maar het lijkt wel alsof ik alle jongens in mijn leven tegenkom met bindingsangst en rare levenskeuzes, maar die dan vervolgens wel doorgaan met flirten. hou oo--hoooop


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Waarom rijden de treinen alweer gewoon niet? I wanna sleep.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.