• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is me nog steeds een raadsel waarom die vrouw met een rollator de roltrap op wilde


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Het is me nog steeds een raadsel waarom die vrouw met een rollator de roltrap op wilde


    Huh. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Huh. :')


    Ja, dat dus :') het verbaasd me niet zo dat ze de roltrap afgedonderd was ;x er was zelfs gewoon een lift waarmee ze had kunnen gaan ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Im drunk lol


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik word hier zo verdrietig van ):


    26 - 02 - '16

    Helloooo how is everyone doing? Ccccc:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben die altijd-maar-negatieve houding van jou zat. Weetje, verrek ook maar, als je dan toch alles beter weet ben je mij ook niet meer nodig. (doeg)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Heh zelfs al is het als grap o.i.d. bedoeld, ik moet hier echt mee oppassen want ik weet uit ervaring dat zoiets niet helemaal goed gaat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het was leuk ^^

    / ik wist dat ik een tijd had moeten afspreken met hem. Nu moet dat morgenvroeg maar in de hoop dat hij vroeg wakker is.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 23:27 ]

    Zusak schreef:
    (...)

    Ja, dat dus :') het verbaasd me niet zo dat ze de roltrap afgedonderd was ;x er was zelfs gewoon een lift waarmee ze had kunnen gaan ;D


    AHAHAHAHAHAH. Ik zie het voor me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik ben over iets minder dan een maand jarig en alhoewel ik nog nooit zoveel gepland heb, ben ik zo bang dat niemand er aan denkt of dat iedereen afzegt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik lees te weinig Nederlandse boeken

    Ik vind die dansende zure worm echt leuk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, ik voel mij zo onzeker over jou en ons. Ik wil het zo graag zeker weten, maar ik stel het steeds uit om te vragen omdat ik zo bang ben voor het antwoord...


    Take me to wonderland

    Ik heb mijn neefje vastgehouden *O*