• Hoi hoi,

    Ja het klinkt misschien cliché maar ik ben op zoek naar een aantal verhalen waar ik helemaal bij kan wegzwijmelen. Dus ken jij een verhaal dat echt schattig/romantisch is en waarbij mooie woorden gebruikt worden, drop het dan alsjeblieft in dit topic want ik ben echt op zoek naar nieuw leesvoer.
    Voor de mensen die niet graag het bovenstaande tekstje lezen, dit is wat ik ongeveer zoek qua verhaal:
    -Romantisch
    -OP of fanfiction (one direction)
    -Liefst veel updates maar als het echt een goed verhaal is, zit ik er niets mee in om een tijdje te wachten op een nieuw hoofdstuk
    -Mooi woordgebruik is altijd een pluspunt
    -Verras me ^-^

    Groetjes,
    GusWaters

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 10:10 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Op dit lijstje staan er een aantal, maar die zijn allemaal al afgelopen // en een enkeling gepauzeerd. Wel echt de moeite waard!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 11:01 ]

    Puellae schreef:
    Op dit lijstje staan er een aantal, maar die zijn allemaal al afgelopen // en een enkeling gepauzeerd. Wel echt de moeite waard!

    Bedankt, ga ik zeker eens tussen kijken (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mijn verhaal zal uiteindelijk wel romantisch worden, het moet alleen nog een beetje opkomen als dat het juiste woord is. Ik weet overigens ook niet helemaal of dat is wat je zoekt. Bloedrood is meer te vergelijken met Twilight.
    Je mag hem altijd lezen als je wilt (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 12:47 ]


    What's meant to be will find it's way

    Mag met wat fantasy erbij ook? Dan ken ik er wel een paar (;


    obsessive rage

    Ik zal zo eens kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarIing schreef:
    Mag met wat fantasy erbij ook? Dan ken ik er wel een paar (;


    Als het niet al te fantasy-achtig is, heb ik daar echt totaal geen probleem mee. Maar zet het er anders maar bij, dan neem ik wel een kijkje


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vind dit nog steeds een van de mooiste verhalen op Q. c: (Observaties van een muurbloem.)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 14:19 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dit topic moet ik even volgen, want ik ben ook hard op zoek naar dergelijke verhalen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lees je ook bromances? Zoja, dan zijn de verhalen van Freestyle echt aan te raden.

    Refraction of Sunrise
    Observaties van een Muurbloem
    Between Books and Beauty
    Dancing in the Rain
    He's my Brother?
    Seven Days to Doncaster
    Rising Star
    Famous Curls, Sweet Laugh and Pretty Eyes
    Dat zijn ze zo ongeveer. (:
    Laat je anders even weten wat of je ook bromances leest? Want dan weet ik er nog wel een paar goede. ^^


    <3