• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Natuurlijk word het weer negatief opgevat met wat ik bedoel, je zou ook eens de moeite doen om het te snappen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    fuck fuck fuckity fuck fuck fuck fuckie fuckie fuckie fUUUUCKIE fuckie fuck fuck fuckity fuck


    Heaven is a place that we all have

    Mijn moeder is een schatje. Ze zag een uitzending over JK Rowling en heeft die voor mij opgenomen. Feels like my weirdass obsessions are not so weirdass. Or at least accepted. <3.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn ogen branden as hell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En het altijd negeren van een probleem werkt toch niet. In plaats daarvan praat je erover en laat je mij eens niet rot voelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel mij echt lelijk. Ik ben altijd heel erg zweterig, mijn haar is altijd heel vettig en ik heb gewoon een lelijk kapsel.

    Wanneer mensen hun speech over gender naar je sturen voor feedback maar er dingen in staan die aanvoelen als 100 messteken. One step forward, a thousand steps back.


    Caution first, always.

    Ah bah. Ik ben nog geen uur terug geweest op mijn oude school, maar gelijk komt alles terug. De gedachten, de angsten, de eindeloze lijst van onzekerheden. Ik besef nu pas dat ik sinds groep vier nooit meer gelukkig ben geweest. Meh, nu zit ik weer met dat gevoel :/

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 19:02 ]

    Ik geef het leven echt op. Het gaat me echt niet meer lukken. Elke dag zie ik steeds meer het nut er niet meer van in. Ik snap niet dat mensen er serieus blij en gelukkig van worden.

    Mijn handen beginnen echt te jeuken van jou. Waarom bemoei je, je echt overal mee?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 19:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MY forever :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Frey_ schreef:
    Hmmm, ik moet hier toch even iets mee gaan doen. Maar hoe ga ik hier ooit tegen iemand over beginnen :'D

    'Hoi ik ben Lieke en ik zit ergens mee dus mag ik eventjes mijn hartje luchten bij je mijn vriend <3'

    werkt 100% van de tijd op mij


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Miall schreef:
    MY forever :Y)


    Yaaassh! Forever MY!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    'Hoi ik ben Lieke en ik zit ergens mee dus mag ik eventjes mijn hartje luchten bij je mijn vriend <3'

    werkt 100% van de tijd op mij


    Jipje kipje burritoflipje wat lief van je! Ik zou best wel willen, maar ik heb geheimhoudingsplicht dus ik kan niet zomaar aan iemand zoiets vragen :W

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 19:33 ]

    Please, wil je me niet zo aanraken? Ik heb graag dat je van mijn borsten en middel afblijft.

    Current mood:


    — Inner peace, it's hard to find. —