• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Wanneer je 20 minuten aan de lijn moet hangen voor je geholpen word.. (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Jullie geloven gewoon niet in deze relatie. Terwijl ik gelukkiger ben bij hem dan wanneer ik thuis ben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt zo klaar met alles. Ik wil gewoon naar huis en slapen. Maar nee, dat kan niet door mijn domme huisgenoot die als 25-jarige niet weet hoe je een internet abonnement afsluit en ik daardoor elke dag van half 10 tot 7 op school zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charlot, ga nou leren (cat) Mijn voorbereiding is echt geweldig, ik moest nog opzoeken hoe laat ik mijn tentamen morgen eigenlijk heb en ik was zelfs helemaal vergeten dat ik 's morgens nog gewoon college heb. Gaat goed dit (Y)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 16:04 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    "Mensen moeten hun eigen keuzes maken... maar we realiseren ons niet dat er een God is die ons op aarde gebracht heeft, om te leven tot Zijn eer. Hij heeft de macht over ons, ons leven en ook onze dood. Zo'n machtig God die alles in Zijn hand heeft, en die macht heeft over deze aarde. Moeten wij dan ongevraagd voor zijn troon willen verschijnen? Staat dat, met eerbied gesproken, niet erg onbeleefd. Om zomaar bij de Koning op de "stoep te staan"? Laten we de tijd die we hier zijn, tot Zijn eer proberen te leven, en ons leven, en ons einde in Zijn hand geven." - aldus iemand die op Facebook onder een artikel reageert wat gaat over euthanasie bij ouderen.

    Nu ben ik niet gelovig dus deze tekst zegt mij sowieso al helemaal niets, maar waarom moet het geloof telkens overal bij betrokken worden? Laat mensen toch hun eigen keuzes maken, ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. "Doe dit wel, doe dit niet" - en ondertussen willen mensen nog wel claimen dat ze zelfstandig zijn en een individu. Dan spreek je jezelf toch even tegen op zo'n moment.

    Snap sowieso niet waarom je je eigen leven niet mag nemen op een vredige manier. Als euthanasie verboden is, zul je altijd treinspringers houden - of ergere zelfmoordpogingen. Ik snap natuurlijk wel dat het moeilijk is wanneer iemand bijvoorbeeld heel veel schulden heeft gemaakt. Dan is het natuurlijk een uitweg voor die persoon om het leven te laten, maar zelfs dan zou het moeten kunnen, vind ik. Je hebt er per slot van rekening niet zelf voor gekozen om geboren te worden, dan mag je toch zeker wel het recht hebben om er zelf weer uit te stappen.


    /rant

    Krolock schreef:
    "Mensen moeten hun eigen keuzes maken... maar we realiseren ons niet dat er een God is die ons op aarde gebracht heeft, om te leven tot Zijn eer. Hij heeft de macht over ons, ons leven en ook onze dood. Zo'n machtig God die alles in Zijn hand heeft, en die macht heeft over deze aarde. Moeten wij dan ongevraagd voor zijn troon willen verschijnen? Staat dat, met eerbied gesproken, niet erg onbeleefd. Om zomaar bij de Koning op de "stoep te staan"? Laten we de tijd die we hier zijn, tot Zijn eer proberen te leven, en ons leven, en ons einde in Zijn hand geven." - aldus iemand die op Facebook onder een artikel reageert wat gaat over euthanasie bij ouderen.

    Nu ben ik niet gelovig dus deze tekst zegt mij sowieso al helemaal niets, maar waarom moet het geloof telkens overal bij betrokken worden? Laat mensen toch hun eigen keuzes maken, ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. "Doe dit wel, doe dit niet" - en ondertussen willen mensen nog wel claimen dat ze zelfstandig zijn en een individu. Dan spreek je jezelf toch even tegen op zo'n moment.

    Snap sowieso niet waarom je je eigen leven niet mag nemen op een vredige manier. Als euthanasie verboden is, zul je altijd treinspringers houden - of ergere zelfmoordpogingen. Ik snap natuurlijk wel dat het moeilijk is wanneer iemand bijvoorbeeld heel veel schulden heeft gemaakt. Dan is het natuurlijk een uitweg voor die persoon om het leven te laten, maar zelfs dan zou het moeten kunnen, vind ik. Je hebt er per slot van rekening niet zelf voor gekozen om geboren te worden, dan mag je toch zeker wel het recht hebben om er zelf weer uit te stappen.


    /rant


    I agree with you


    26 - 02 - '16

    Ik wil slapen. Ik ben moe. Sluit mijn beide- oké beter neem ik straks thuis weer koffie. Anders overleef ik het niet :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb echt het gevoel dat mijn gezicht is opgezwollen doordat ik zo vroeg en rude ben wakker geworden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt stoppen met iedereen buiten sluiten en negeren, want het maakt dingen niet beter. :/


    Your make-up is terrible

    When you though you made a genuine friend but it turns out her insides were dark and nasty



    Oh wait, maybe that's why.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik moet echt stoppen met iedereen buiten sluiten en negeren, want het maakt dingen niet beter. :/

    <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woo, it's getting notes


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als ik deze bus had gehaald, was ik een half uur eerder thuis. Helaas reed de bus voor mijn neus weg. Als ik ook echt 10 seconden eerder was..

    // Ik haat sesam, maar Mooncrackers zijn goddelijk :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 17:23 ]

    I love my boyfriend. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, ik moet hier toch even iets mee gaan doen. Maar hoe ga ik hier ooit tegen iemand over beginnen :'D