• The greatest pleasure in life
    is doing what people say what you cannot do


    If you think
    you'll regret something in the morning,
    sleep late.


    Quote



    Invites for the project X party
    Username
    Kian
    Camouli
    Controna
    Cahira
    Greenlight22
    Sempre
    Maslany
    Shocker
    AdamSandler
    JC_
    Necessity
    Douceur
    Mouli

    Names:
    Naomi
    Camilla
    Denise
    Jennifer
    Maaike
    Chloe
    Dore
    Yu
    Anouk
    Saar

    Anne- Fleur
    Milou

    Karakter(s)
    Robin & JC
    Eleonora
    Nicole
    Tessa
    & Reece
    Axel & Macy
    Jemma
    Suzzanah
    & Aida
    Joelle
    & Floris
    Dave
    Lars
    & Niels & Finn
    Jonathan
    Daan
    Servan

    Birthdays Project X leden:
    Roles
    JC
    Joelle
    Macy
    Robin
    Tessa
    Jemma
    Servan
    Reece
    Floris
    Mara
    Noor
    Lars
    Axel
    Niels
    Daan
    Dave
    Finn

    Birthday date
    1 januari
    10 januari
    3 maart
    30 maart
    17 mei
    26 mei
    21 juni
    5 juli
    13 juli
    14 juli
    12 augustus
    4 september
    22 november
    12 december
    15 december
    24 december
    28 december


    Age to be:
    20
    23
    19
    22
    21
    21
    22
    24
    24
    23
    21
    20
    22
    21
    23
    21
    23


    Topics

    Rollentopic one

    Praattopic one
    Praattopic two
    Praattopic three

    Speeltopic one


    Shiplist
    Characters
    Tessa + JC
    Noor + Robin
    Noor + Nicole
    Noor + Lars
    Niels + JC
    Robin + Nicole
    Robin + Jonah
    Jemma + Robin
    Servan + Noor
    Macy + Daan
    Floris + Tessa
    Reece + Robin
    Joelle + Suzannah
    Noor + Dave
    Suzannah + Jemma
    Niels + JC + Jemma

    Shipname
    #Jessa
    #Eleobin
    #Nicolenora
    #Nars
    #JCiels
    #Role
    #Ronah
    #Remma
    #Snoor
    #Maan
    #Flessa
    #Rebin
    ...
    #Deleonora
    #Jennah
    #GoldenTrio


    Bold = Been there, done that.
    Rood = liefde
    Underlined = eenzijdige liefde a.k.a crush
    Italic = Ships that haven't sailed yet
    Purple = Vriendschappelijk

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 22:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shit heeft ze zich verwijderd?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ja :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ehmmm nu ja ik denk dat ik Niels dan maar uitschrijf


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    ehmmm nu ja ik denk dat ik Niels dan maar uitschrijf


    Houd je Lars wel? Of je maakt een nieuwe ship met Niels :Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Shocker schreef:
    (...)

    Houd je Lars wel? Of je maakt een nieuwe ship met Niels :Y)



    Nou ja zonder LArs is het niet echt project X meer lijkt me :') en njah Niels x JC was mijn ultime ship die wil ik niet zomaar inruilen yk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    (...)


    Nou ja zonder LArs is het niet echt project X meer lijkt me :') en njah Niels x JC was mijn ultime ship die wil ik niet zomaar inruilen yk


    Dat is waar. Nah ja jammer.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik weet ook even nog niet wat ik hiermee ga doen tbh. Wat er op de vorige pagina allemaal is gezegd ga ik even tot mezelf laten bezinken, maar op het moment ben ik er niet heel erg van gecharmeerd. En voor alle duidelijkheid; dan doel ik op beiden kanten van het verhaal.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 12:46 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hi peepz.

    Well sinds iedereen wel de praattopic kinda – ish gevolgd heeft, wat behoorlijk wat vragen opgeroepen heeft bij sommige, helaas.
    Maybe it sounds weird maar ik zit kinda vast in mijn leven you know. I’m not as happy as I claim to be; ook al doe ik leuke dingen in IRL en schrijf ik happy posts/berichtjes. Ik heb zelden een gevoel van voldoening noch trots en dat is wel waarom ik júist zo focus op deze RP. Niet dat ik er 24/7 naar staar, maar ik wil het gewoon goed laten lopen. Zoals iedere TS obvy; maar voor mij voelt het als iets positiefs. Like alsof ik iets begonnen ben wat eens goed gaat you know.

    Met andere woorden; deze RP (hoe triest het ook is) betekende wel veel voor me en ik heb dan ook héél veel moeten doen om het draaiend te krijgen. Sommige weten hier wel van en sommige niet. Misschien maakt het sommige ook wel niet uit. Echter word dit soms ook vermoeiend. Vooral als er (weinig) motivatie is voor mensen om te posten. Voor namelijk als er ook totaal niks gecommuniceerd word, wat mij ook onwetend laat. Van sommige wist ik het inderdaad. Dan toevallig van een paar mensen niet, maar ik kan ook niet bij iedereen naar binnen kijken. Net zoals jullie dat niet bij míj kunnen.

    Mensen zijn op het internet botter. Puur door het veilig schermpje voor ze. Men reageert vaak zijn of haar dag af, van wat ze meegemaakt hebben die dag, wat hen gefrustreerd heeft. Echter heeft die persoon in kwestie er vaak totaal niks mee te maken. Ik zeg hierbij ook; let op met wat je post. Soms komt het hard aan op een persoon, terwijl je het niet door hebt en in je furie enkel harder doorgaat. Ik heb het bij deze ook niet over mijzelf; maar in het algemeen. Dit is namelijk een punt want Quizlet behoorlijk teistert en behoorlijk jammer is. Vooral als die persoon dat zelf niet eens in de gaten heeft.

    Nu was ook de opmerking gevallen dat ik jullie als slaven/ werknemers behandel. Dit vond ik wel (persoonlijk) overdreven. Ik heb jullie niet voor niks allemaal in míjn RP gevraagd. Misschien denken jullie wel omdat het is om een RP draaiende te houden en natuurlijk speelt dat ook mee; maar ook omdat ik (dacht) of denk toch wel een band met een ieder van jullie te hebben, op een unieke wijze. Met een hechter dan de ander. Ik heb niet voor niks een ieder van jullie gevraagd om mee te doen hierin, waarin jullie me niet teleurgesteld in hebben, ook al denken jullie dit nu wel. After all; somehow we are a tiny little family, right.

    Ik wilde het toch wel duidelijk maken, ook al heeft dit toch enigszins wat openheid van mij gekost. Ik zit nu maybe al een tijd in een not so great place; maar dat betekend dat deze periode gewoon suckt, maar het vroeg of laat wel over gaat. After all, it was just a bad day. Not a bad life. & je hoeft hier niet op te antwoorden. Dat was mijn doel eigenlijk niet. Maar als je hate comments gaat plaatsen om/over mij; doe dat dan liever maar in elkaars GB/PB or whatever so yeah. I think I covered all the questions & Chloe je mag van mij nu wel op alle topic's slotjes drukken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hé Naomi,

    Ondanks dat je aangaf niet direct opzoek te zijn naar een reactie ga ik die toch geven. Vooral omdat ik dat sowieso al wilde doen. Ik had bij het terug lezen van het gesprek dat hier plaats vond het idee dat het echt volkomen onnodig was hoe erg het uit de hand liep. Ik vond het vooral jammer (en daar was ik ook een beetje in teleurgesteld) dat je je verwijderde zonder dat we het goed hadden kunnen bespreken onder elkaar. Volgens mij stonden de anderen daar gewoon voor open. Ik had namelijk ook niet het idee dat dit hele gesprek onoplosbaar was, want zoals je zelf aangeeft komt het geschreven woord vaak onbedoelt toch anders over dan gewild. Dit geldt net zo goed voor jou als voor de anderen die hier gereageerd hebben.

    Ik vind het jammer om te horen dat je je niet zo goed voelt als je voor doet, maar ik begrijp het wel. Het is nu eenmaal veel makkelijker om blij over te komen dan toe te geven dat er even een mindere periode is. Ik vond het jammer om te zien hoe er gereageerd werd door sommigen. Om precies te zijn heb ik vooral even moeten slikken bij de reacties van Yu en Dore. (De reden waarom ik namen noem is omdat ik niet wil dat mensen zich aangesproken voelen zonder dat dat zo bedoelt is.)

    Ik begrijp vanuit jullie kant dat het misschien voelde alsof er gepusht werd om te reageren, maar ik vond de manier waarop jullie gereageerd hebben ook niet helemaal correct. Zeggen dat Naomi doet alsof wij werknemers zijn vind ik persoonlijk echt niet aardig, zeker niet gezien ze alleen maar het RP draaiende probeert te houden. Daar hadden jullie allebei wel wat meer begrip voor mogen tonen. Bovendien ging het (zoals ik het begreep) ook niet om jullie. Ik denk ook niet dat het nodig was om te vermelden dat "privé leven voor gaat" want dat weet Naomi ook echt wel. Wellicht dat er wat meer speelde dan dit aangezien ik niet helemaal begrijp hoe dit zo heeft kunnen lopen.

    Naomi, ik wil je vragen om het sluiten van dit topic te heroverwegen. Ja, als je het écht graag wilt, dan ga ik het zeker doen. Maar ik zou eigenlijk graag zien dat dit uitgepraat kan worden onder elkaar. Indien nodig wil ik ook wel vragen of een bemiddelaar er mee wil helpen. Waarom denk ik dat dit een goed idee is? Omdat, zoals je zelf al aangeeft, wij een kleine familie zijn. En daar zijn ook ruzies in. Nu we jouw kant van het verhaal weten wil ik ook anderen de kans geven om hun blik op de situatie te weten te komen. Want ik heb het idee dat het vooral een hoop misopvattingen en miscommunicatie is en het zou zonde zijn om dat onopgelost te laten. Maar nogmaals, als je het niet wilt heb ik daar ook alle respect voor.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 20:33 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden voor de botte opmerkingen die ik geplaatst heb in Naomi's richting.
    Nu wil ik mijn lompheid niet afschuiven op de zware tijd waar ik nu in zit, niet omdat dat er niet mee te maken heeft, maar omdat het niet iets is dat ik graag als reden gebruik om me, lomp gezegd, als een trut te gedragen. [En hiermee zeg ik niet dat het geen reden mag zijn die anderen gebruiken, ik doe het alleen niet graag.]
    Ik had moeite met de manier waarop bepaalde dingen gingen in deze topics, en dat had ik netter mogen verwoorden. Ik was opgefokt op het moment van het plaatsen van de berichtjes, en dan vind ik het lastig om even goed door te ademen en te denken 'laat het maar even'.
    Het lijkt me jammer als deze RPG gesloten wordt, of als er nu iemand een naar gevoel heeft bij het zien van mijn username omdat ik uit mijn slof ben geschoten.
    Verdere dingen wil ik graag uitpraten via persoonlijke berichtjes, om dit topic niet vol te storten en ook om niet iedereen er mee te belasten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bij deze bied ik ook mijn excuses aan, aan Naomi – en de rest. In mijn geval zal ik niet ontkennen dat ik wel meende wat ik zei, maar ik wel inzie dat ik het beter en op een vriendelijkere manier had mogen verwoorden. Op dat moment handelde ik uit frustratie en irritatie, dus nogmaals excuses, als ik er nu op terugkijk had ik beter even op tien kunnen tellen, dan was dit misschien niet gebeurd.
    Ik hoop niet dat de RPG nu gesloten wordt, voor iedereen die nog verder wilt. Ik heb besloten mijzelf uit te schrijven, daar mijn enthousiasme drastisch naar beneden is gekelderd, maar ik hoop dat de rest nog wel door kan gaan met RPG'en.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 22:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Well ik denk dat bemiddeling niet echt nodig is. Het is niet alsof ik (zelfs voor hun reacties hierop) echt boos of haatdragend naar Yu of Doré zal zijn of ben. Ieder heeft zo zijn mening en iedereen maakt fouten/ problemen / noem maar op. Mijn verwijdering was dan ook niet specifiek hén maar een opstapeling van dingen. Dus hier dragen beide personen geen schuld in, naar mijn mening. & ik ben niet zo goed met dingen neerschrijven/ verwoorden so yeah... I kinda leave it with this. & This poll. Your decision, die ik zal waarderen wat de keuze ook blijkt. Like I said; mss ben ik de TS eigenaar, maar ik doe het niet allemaal in mijn eentje.

    Poll


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Okay gurrrls,

    We still continue. Echter komen een paar aanpassingen. Ik blijf topic leidster – maar Saar aka Vaiana aka JC_ aka Raccoon zal mij hierin ondersteunen; wat haar mede – topic eigenares maakt.
    Ook doen we – alweer – een skip. Het zal dan zaterdag 17 september 2016 zijn. Oftewel de dag na het feest. De tijd is drie uur ’s middags. Het is een koelere dag – in vergelijking tot gisteren. De temperatuur reikt tot 19 graden, met een matig windje en motregen.
    Ook al lijkt het feest afgelopen te zijn; is dit niet voor vele. De feest is live uitgezonden geweest op TV en er hebben (vele) bezorgde ouders kunnen meegenieten. Ook kunnen sommige in de cel beland zijn (opgepakt door polizei, noem maar op. Laat je fantasie gaan.)
    Vriendschappen kunnen gebroken zijn; maar ook kan er liefde ontstaan zijn. De keuze hierin is aan jezelf. Ga er maar van uit dat de afgelopen avond compleet chaos was & je mag je fantasie te loop laten gaan. ENJOY.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ehm, ik schrijf Macy officieel uit, ik voel me niet echt meer aangetrokken tot haar karakter dus dat zou sowieso niet zoveel worden. ;3, maar ik heb nog altijd Axel ofcourse.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Ehm, ik schrijf Macy officieel uit, ik voel me niet echt meer aangetrokken tot haar karakter dus dat zou sowieso niet zoveel worden. ;3, maar ik heb nog altijd Axel ofcourse.


    Is goodie C: wilde je van Macy een nieuwe vrouwelijke personage maken of helemaal niet? dat kan namelijk ook altijd nog ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya