• Liefste iedereen,

    Nadat Quizlet gisteren haar 12e verjaardag mocht vieren, is er vandaag een andere verjaardag aangebroken. Vandaag mogen enkele moderators hun eerste kaarsje uitblazen van de grote Q-verjaardagstaart! Geef een hartelijk applaus voor Jarne, Felicia, Bianca, Melissa en Anna. Gefeliciteerd!



    Op 2 november 2015 kwamen zij het team versterken. Sindsdien zijn ze toppertjes van modjes (eigenlijk heel het moderatorteam, maar die krijgen op hun verjaardag die aandacht nog wel :Y) ) en dat mag vandaag gevierd worden! Vieren jullie mee?



    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben heel laat, maar ik denk er wel al een hele week aan! :'D Gefeliciteerd medemodjes. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SPECS schreef:
    Gefeliciteerd allemaal!(yeah) Het voelt alsof Anna al veel lang er Moderator is.=') In het bijzonder Anna voor mij omdat ik wat meer met haar optrek dan met de rest.^^='D


    Haha dat is al de tweede keer in korte tijd dat dat gezegd wordt (bloos)

    Bedankt iedereen btw!


    Happy Birthday my Potter!

    Oh nee, ik heb dit compleet gemist, maar nog gefeliciteerd, mijn rode collega's! Het is echt onwerkelijk dat dit pas jullie eerste verjaardag is, want het voelt alsof jullie dit al veel langer doen, en dat bedoel ik absoluut op een goede manier. Jullie zijn stuk voor stuk een aanwinst voor het team en ik hoop dat ik jullie over een jaar min één dag allemaal mag feliciteren met jullie tweede modjaardag. (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 1:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb dit blijkbaar eeeeeventjes gemist, maar heel erg bedankt! Het is nog steeds met even veel plezier als de eerste dag dat ik mijn rode jasje aantrok. c:


    What would Emma do?

    Ohhhhhh noooooooo!:c Ik ben mijn verjaardag vergeten!:c

    Liefste Felicia, Anna, Bianca en Melissa
    Ik ben blij dat ik jullie in dit jaar erg goed heb leren kennen! Ik heb nog nooit een team gehad waar ik zo intens en gezellig mee samenwerk (nu spreek ik ook tegen alle andere crewlega's.)
    En bedankt aan de oudere mods voor de fantastische begeleiding het afgelopen jaar!


    Queer zijn is gewoon alles

    Lieve Melissa, Jarne, Anna, Bianca en Felicia. Ik ken jullie niet allemaal even goed, maar ik wil toch dat jullie weten hoezeer het inderdaad gewaardeerd worden wat jullie nu een jaar (en twee dagen :Y)) doen. Heel erg bedankt voor alles, ik hoop dat jullie je nog steeds amuseren, want het laatste jaar hebben jullie fantastische dingen gedaan. Duizendmaal dank daarvoor. Jullie zijn super.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried