• Hooi iedereen!

    Ik ben wel eens benieuwd naar wat jullie het liefste lezen, een Ebook of een papieren boek? Laat maar weten met de poll en liefst ook een reactie!*O*

    Ikzelf blijf een papieren boek de meest fantastische uitvinding van de mens vinden. Het is comfortabel, gezellig en gemakkelijk.


    Groetjes,
    Jullie beste vriend,
    Jarne

    Ebook of papier?


    Queer zijn is gewoon alles

    Papier! Er is niks beter dan het gevoel van een boek, de bladzijdes omslaan en het in je kast hebben staan.


    Your make-up is terrible

    Papier! Zo irritant als je boek halverwege uitvalt. En een ebook ruikt niet zo lekker en staat zo ongezellig in je kast (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Papier, ik vergeet toch al die accounts of apps voor ebooks en wat mijn wachtwoorden waren.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb een ebook,waar ik heel blij mee ben (is een stuk minder zwaar tijdens lange reizen ed) maar als een echte boekenwurm geef ik voorkeur aan papieren boeken. Gewoon het gevoel in je handen. De geur. De sfeer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thunderfvck schreef:
    Papier! Er is niks beter dan het gevoel van een boek, de bladzijdes omslaan en het in je kast hebben staan.

    dit. Ik moet er niet aan denken dat school met computers zou zijn. Gruwel


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Thunderfvck schreef:
    Papier! Er is niks beter dan het gevoel van een boek, de bladzijdes omslaan en het in je kast hebben staan.


    The true-est of words have been spoken. Ding, achtig iets. Whatever, precies wat jij zegt dus :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sigil schreef:
    Ik heb een ebook,waar ik heel blij mee ben (is een stuk minder zwaar tijdens lange reizen ed) maar als een echte boekenwurm geef ik voorkeur aan papieren boeken. Gewoon het gevoel in je handen. De geur. De sfeer


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Papier for sure! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Papier vind ik fijner lezen, hoewel ze soms zo snel beschadigd kunnen worden. Dat is wel een voordeel van ebooks en dat ebooks meestal een stukje goedkoper zijn.


    Physics is awesome

    Papier. Dat vind ik persoonlijk veel fijner lezen, echt een boek in je handen hebben en bladzijden om kunnen slaan.
    Toch heb ik altijd een ereader mee wanneer ik op reis ga. Dan nemen alle boeken niet zoveel ruimte mee en waaien de bladzijden niet om als ik op het strand lig. :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Papier ftw! Er gaat niets boven het gevoel van een boek in je handen hebben en de pagina's te kunnen omslaan c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Papieren boeken voor thuis, ebooks voor onderweg!


    I was an angel living in the garden of evil

    Thunderfvck schreef:
    Papier! Er is niks beter dan het gevoel van een boek, de bladzijdes omslaan en het in je kast hebben staan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Thunderfvck schreef:
    Papier! Er is niks beter dan het gevoel van een boek, de bladzijdes omslaan en het in je kast hebben staan.


    Precies dit :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Papier staat mooi in de kast.