• Ik had geen idee waar ik dit moest plaatsen dus als het fout staat sawry.

    Oké, het verhaal. Ik heb deze Nike air max nu denk ik iets langer dan een jaar en vorige week viel me op wat een ontzettende lucht eruit komt. Ik heb nooit echt stink voeten maar ik denk dat ik de fout in ben gegaan door ze iets te vaak naar stage aan te doen (waar ik veel heen en weer loop). Het schijnt namelijk dat je eerder stink voeten krijgt in sneakers, dus ja.

    Ik had op internet dingen opgezocht en al geprobeerd. Soda in de schoenen, schoenen in de vriezer, doekjes met azijn erin. Als laatste poging heb ik ze in de wasmachine gedaan - wat ik doodeng vond - omdat je door het air systeem van de schoenen de zolen niet kan vervangen.
    Qua uiterlijk kwamen ze er prima uit, maar de lucht is niet weg. Het is minder, maar niet weg.

    Heeft iemand een magische oplossing? Ik dacht er al aan om ze heter te wassen aangezien ik ze nu toch niet echt comfortabel aan doe omdat ik ze dan niet in gezelschap uit kan doen zonder de kamer te ontruimen. Dus snel dragen doe ik ze niet meer, maar als iemand iets anders weet heeeeel graag.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Talkpoeder ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het probleem veelal met de voetbalschoenen en scheenbeschermers van Thomas, vooral met die laatste heb ik niet altijd even veel erg in om op tijd te 'wassen'. En jah, voetbalschoenen en nat gras en er geen erg in om ze direct schoon te maken, waardoor het heerlijk een weekje vochtig ligt te stinken in een dichte zak...

    Meestal laat ik het gewoon in een emmer warm water met een goeie scheut wasmiddel en wasverzachter weken, een half dagje tot een dagje. En dan aan het droogrek drogen - of als je minder tijd hebt, de verwarming :'D

    Als het echt te erg is, dan kap ik er een goeie scheut azijn in, in plaats van de wasverzachter aangezien azijn de zweetlucht er nog beter uithaalt uiteindelijk, maar ik heb gewoon ietsje liever de wasverzachter :'D

    Werkt hier perfect ^_^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 21:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”