• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Thunderfvck schreef:
    Ik moet slapen en niet de verkiezingen volgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Thunderfvck schreef:
    Ik moet slapen en niet de verkiezingen volgen.

    same want ik ben ziek maar ook fuck dat ik ben toch al ziek


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wie heeft er slaap nodig als je de verkiezingen kunt volgen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Saaaaame @ letterlijk de vier reacties hierboven, haha. :'D

    Edit: Behalve het ziek deel, trouwens. Beterschap, Jip.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 0:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ik tenminste niet de enige. 8D En beterschap, Jip!

    Ik pas mijn laatste post in het verkiezingstopic gewoon steeds aan omdat ik niet wil spammen.


    Your make-up is terrible

    ahww lief thanks jongens <3

    // mijn broertje is helemaal met drie beeldschermen alle nieuwsbronnen tegelijkertijd aan het volgen als een soort van FBI nerd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ahww lief thanks jongens <3

    // mijn broertje is helemaal met drie beeldschermen alle nieuwsbronnen tegelijkertijd aan het volgen als een soort van FBI nerd


    Aw, Toob. Dat vind erg knap, want ik ziet hier met één tv en één laptop en merk al dat dit te veel multitasking is voor mij. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw, Toob. Dat vind erg knap, want ik ziet hier met één tv en één laptop en merk al dat dit te veel multitasking is voor mij. (nerd)


    Echt? Ik verveel me een beetje eigenlijk. Al voelt dit een beetje zoals de Oscars van een tijd terug, haha.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Echt? Ik verveel me een beetje eigenlijk. Al voelt dit een beetje zoals de Oscars van een tijd terug, haha.


    De Oscars heb ik nog nooit gezien, maar het doet me wel enigszins denken aan Eurovision. Alleen wat minder glitters en meer angst dat een grote griezel straks mag regeren over een van de meest invloedrijke landen ter wereld, helaas. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    De Oscars heb ik nog nooit gezien, maar het doet me wel enigszins denken aan Eurovision. Alleen wat minder glitters en meer angst dat een grote griezel straks mag regeren over een van de meest invloedrijke landen ter wereld, helaas. (krul)


    Haha, Eurovision is zo gay als het kan zijn en Trump zo anti-gay mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Haha, Eurovision is zo gay als het kan zijn en Trump zo anti-gay mogelijk.


    Oh, dat ook. Het zou wel een fascinerende afwisseling zijn als Trump en Clinton opeens begonnen te zingen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dat ook. Het zou wel een fascinerende afwisseling zijn als Trump en Clinton opeens begonnen te zingen.


    Fascinerend en traumatiserend, denk ik zomaar.


    Your make-up is terrible

    ok nevermind mijn hoofd is watten ik ga slapen en hopen dat ik niet wakker word in een wereld waarin trump president is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ok nevermind mijn hoofd is watten ik ga slapen en hopen dat ik niet wakker word in een wereld waarin trump president is


    Ik duim ervoor.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    ok nevermind mijn hoofd is watten ik ga slapen en hopen dat ik niet wakker word in een wereld waarin trump president is


    Dit is waarom ik niet durf te slapen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."