• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Jazeker (bloos)


    Ooh wat leuk! Vriendin van mijn zusje doet ook mee, zij speelt Anita. :3 Ik ben afgelopen jaren ook komen kijken, was jij er toen ook al dan ? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tweede keer al dat de band mij afzegt, omdat ze zelf niet kunnen. Laat me twijfelen of ik deze band wel echt leuk ga vinden, als ze vaker niet dan wel repeteren... Oh well, we shall see next time.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Miall schreef:
    (...)

    Ooh wat leuk! Vriendin van mijn zusje doet ook mee, zij speelt Anita. :3 Ik ben afgelopen jaren ook komen kijken, was jij er toen ook al dan ? :'D


    Anniek! Ze doet het echt geweldig! ^^
    En vorig jaar was mijn eerste jaar daar. Ik was toen enkel ensemble (mocht je de valse Tante Ems nog herinneren, ik was de hoge valse Tante Em, de laatste voor Anniek :') ). Dit jaar ben ik Doc, eigenaresse van de drugstore en daarnaast nog ensemble Jet.


    Happy Birthday my Potter!

    Gibbs schreef:
    Tweede keer al dat de band mij afzegt, omdat ze zelf niet kunnen. Laat me twijfelen of ik deze band wel echt leuk ga vinden, als ze vaker niet dan wel repeteren... Oh well, we shall see next time.


    Jaa Aniek. c:
    Ze is heel goed, jaa! Vorig jaar ben ik volgens mij niet geweest... Was dat Fame, nee toch? Dat was de laatste die ik heb gezien, dacht ik, haha.
    Alvast veel succes! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn lenzen zijn binnen. Ik kan ze vrijdag ophalen. Fijn, kan ik eindelijk wat zien zonder bril ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Miall schreef:
    (...)

    Jaa Aniek. c:
    Ze is heel goed, jaa! Vorig jaar ben ik volgens mij niet geweest... Was dat Fame, nee toch? Dat was de laatste die ik heb gezien, dacht ik, haha.
    Alvast veel succes! ^^


    Vorig jaar was The Wiz, daarvoor Legally Blond en ik denk daarvoor dan Fame.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is slecht... Dit is zo slecht...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Vorig jaar was The Wiz, daarvoor Legally Blond en ik denk daarvoor dan Fame.


    Oh, dan was de laatste Legally Blond. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Oh, dan was de laatste Legally Blond. c:


    Haha toen zat ik ook in de zaal ^^ Ik heb daarvoor actief meegedaan met totaal theater op m'n middelbare school en ben daarna bij De Jonge Stem gegaan. Kom je dit jaar ook kijken?


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Haha toen zat ik ook in de zaal ^^ Ik heb daarvoor actief meegedaan met totaal theater op m'n middelbare school en ben daarna bij De Jonge Stem gegaan. Kom je dit jaar ook kijken?


    Oaah we hadden kunnen meeten :') Nee, dit jaar kom ik niet, helaas. Ik kan niet en zuslief heeft niet veel contact meer met Aniek haha. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    weet je hoe blij ik ben dat ik volgend jaar toch niet op uitwisseling ga in Amerika :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miall schreef:
    (...)

    Oaah we hadden kunnen meeten :') Nee, dit jaar kom ik niet, helaas. Ik kan niet en zuslief heeft niet veel contact meer met Aniek haha. :')


    Ahhhhh

    OT: Haha mijn vader vertrouwt de veganistische suikerloze groene cake niet. Meer voor mij :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Yeah, mijn Skyrim save van 120 uur is fucked up.

    It's official. The world is fucked.
    World war 3 is coming.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 11:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wtf
    wtf
    wtf

    Ik ging slapen terwijl Hillary in alle peilingen een voorsprong had en met 75 tot 84% kans dat zij zou winnen en ik word wakker in een post-apocalyptisch nachtmerrie wasteland met niet alleen niet de eerste vrouwelijke presidente, maar

    Trump

    Als

    President

    MET EEN REPUBLIKEINSE CONGRESMEERDERHEID

    ?????????????????????????????????

    Lieve VS, waarom jullie haten jullie jezelf zo erg

    (Nee maar no kidding ik gaap naar mijn telefoon als een vis en ik zou oprecht fucking kunnen huilen fuck DEZE MAN HEEFT NOG EEN ZAAK LOPEN WEGENS VERKRACHTING VAN EEN DERTIENJARIG MEISJE WAAROM MOETEN WE HEM VIER TOT ACHT JAAR OP ONZE TV'S ZIEN TERWIJL HIJ POLITICUS SPEELT)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan