• Let op, je kunt meedoen, ook al ken je de films niet. Dit is een op zichzelf staand iets.




    Het is weer zo ver, de jaarlijkse Zuivering is weer begonnen. Elke dienst is uitgeschakeld en de Amerikanen worden aan hun lot overgelaten.
    In dit RPG volgen we een groep mensen die proberen te ontsnappen aan de Zuivering. Ze zijn bij toeval bij elkaar gekomen en zijn opzoek naar de 'safe zone'. Hier is iedereen die binnenkomt veilig voor de buitenwereld, waar 12 uur lang moord de prioriteit is. De groep moet zichzelf in leven houden en in veiligheid zien te komen, voor het te laat is.
    Gaat het ze lukken?

    Rollen:
    Windigo - Franklin 'Frank' Dunn - 24
    Ninuturu - Benjamin "Benji" Blade - 19

    Metamorphoses - vrouw



    Invullen:
    Naam
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Verleden
    Extra's
    Hoe op straat gekomen
    Relatie's


    Info:
    • Dit RPG speelt zich af in Amerika, Washington DC.
    • De safe zone bevind zich onder de grond. Hier kun je komen door via een Triage van. Wanneer je zo'n busje tegenkomt kun je mee rijden.
    • In de safe zone is het veilig voor iedereen en er mag geen geweld worden gebruikt
    • In de safe zone zijn doktoren aanwezig, welke door middel van hier aanwezig te zijn, in op stand komen tegen de Zuivering.

    Regels:
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan
    • Doe alleen mee als je ook daadwerkelijk mee blijft doen
    • Geen perfecte personage's
    • Gelieve niet meer dan 3 personages onder de 18
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders vermeldt
    • Bestuur alleen je eigen personage
    • Ga respectvol met elkaar om
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 20:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Oke ^^ Ik houd het topic wel even in de gaten verder.

    Ik ga hem sluiten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Ik ga hem sluiten.

    Oooh, oke :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    --> Slotje op aanvraag.


    Take me to wonderland