• Secret Santa! [2016]


    Alle credits voor dit idee en het topic gaan naar Inferius.

    Wees gegroet, allerliefste Q,

    Ook dit jaar heeft de ronde buik die kerstman heet, Q niet vergeten! Daarom geeft hij mij zijn blessings om secret santa 3.0 te organiseren. Vind je het leuk om stalkerish te doen en iemand een mooi verpakte doos cadeau te geven? Sluit je dan snel aan in het gouden lijst met secret santas en maak iemands kerst een dag dat die nooit zou vergeten!




    Inschrijven:

    Je geeft je op door het volgende lijstje in te vullen:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen)

    Vragen:

    Hier komen alle vragen en hun antwoorden te staan.

    Deadlines:

    Inschrijven kan tot 5 december. Jezelf uitschrijven kan ook tot 5 december. Op 6 december zullen de lootjes uitgedeeld worden.
    De cadeaus kunnen op 24,25 en 26 december worden uitgedeeld.

    Back up santas:

    Lijkt het je wel leuk om mee te doen, maar je bent niet zeker of je tijd zal hebben? Je kan nog altijd een back up santa worden. Schrijf je in met de inschrijvingslijstje en zet in het rood bovenaan dat je als back up santa wilt functioneren.
    Je kan je ook als back up santa meegeven als het je wel leuk lijkt om twee mensen een cadeau te sturen.

    - Papiliones
    - Bludger
    - Valtersen
    - Shireen
    - Kamerling

    Regels om mee te mogen doen:

    • Als je meedoet, is het ook de bedoeling dat je daadwerkelijk meedoet. Het is nooit leuk om hard je best te hebben gedaan, maar zelf te worden vergeten. Het is pijnlijk en onnodig.
    • Als je je inschrijft maar later merkt dat je het toch niet gaat halen, dan heb je tot 5 december de tijd om je uit te schrijven. Hierna worden de lootjes uitgedeeld en is het te laat.
    • Het is belangrijk dat je jouw lootje geheim houdt! Denk eraan hoe het het sfeer en spanning voor anderen kan verpesten als iedereen opeens gaat meedelen voor wie ze een cadeautje moeten maken.
    • Het is verboden om van lootjes te wisselen. Maak er aub het beste van.
    • Als het zover is en je enthousiast aan je cadeau kan beginnen, denk ook aan om het aardig, lief en vriendellijk te maken. Het is streng verboden om een kwetsende cadeau te geven.
    • Je stuurt jouw cadeau op een van deze dagen: 24 december (kerstavond), 25 december (kerst) of 26 december (tweede kerstdag). Ben je op vakantie, ziek of door een of ander reden het niet kan halen, pb me dan zo snel mogelijk hierover en we gaan dan samen op zoek naar een mogelijke oplossing.
    • En het allerbelangrijkste regel van allemaal is om je aan de huisregels van Quizlet.nl te houden!

    Secret Santas:

    1. Goldberg
    Naam: Sylvie
    Favoriete bezigheden: Schrijven, gamen, lezen, films en series kijken, internetten, dansen
    Favo series: Desperate Housewives, Teen Wolf, The 100, Ghost Adventures (wel realityreeks), The Walking Dead, Fear The Walking Dead, Ugly Betty, Switched at Birth, Merlin, Faking It
    Interesses: Zie hierboven en hieronder + Harry Potter, Disney, The Hobbit, The Maze Runner, WWE
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind alles wel leuk, maar als ik echt moet kiezen, dan een one shot of gewoon iets creatiefs.
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Ik denk erover na..

    2. Krolock
    Naam: Laura
    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven, films kijken, naar de bioscoop gaan, (ongezond) eten, foto's maken, gamen, met mijn hond spelen.
    Favo series: Game of Thrones, Doctor Who, Sherlock, Lucifer, Avatar the last airbender, Graham Norton show, Big Bang theory, Penny Dreadful, Top Gear (laat ik het hier maar even bij houden).
    Interesses: Geschiedenis, cultuur, Lord of the Rings, Harry Potter, Disney, chocolade, film, horror, vampiers, mythologie, fantasie, cheesecake, feestdagen, pizza met shoarma en knoflooksaus (hehe).
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Dat maakt mij echt niet uit - ik vind alles leuk om te krijgen. ^^
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Ja hoor.

    3. Hedone
    Naam: Mare
    Favoriete bezigheden: Tekenen, lezen, cello spelen, film kijken, modereren, paardrijden.
    Favo series: Harry Potter, Divergent, Narnia, Edelsteen-trilogie, Hunger Games, Percy Jackson/Helden van Olympos
    Interesses: Muziek, Harry Potter
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik ben met alles blij!
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Nee, sorry

    4. Hufflefluff
    Naam: Sofie
    Favoriete bezigheden: Schrijven, lezen, YouTube, ...
    Favo series: Ik kijk eigenlijk geen series ^^ Tenzij je Thuis kan meetellen, haha!
    Interesses: Harry Potter, The Hunger Games, Warrior Cats, YouTube, ...
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ehh, ik vind alles wel goed maar een (zelfgemaakte :o) collage, of een story of een gedicht enzo vind ik wel leuk!
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Liever niet.

    5. Rubin
    Naam: Bianca
    Favoriete bezigheden: films/series kijken, weggaan/uiteten met vrienden, moderatorzaken, badminton
    Favo series: Breaking Bad, Prison Break, Avatar The Last Airbender, Death Note
    Interesses: Dieren, muziek, mythes (vooral de zeemeermin), cultuur, geschiedenis, celebrities, Disney
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Iets origineel? :p Ik heb me nergens heel erg in verdiept, dus met een informatieve creatie kan je me wel mee verrassen. (M.a.w. je hoeft niet bang te zijn dat ik waarschijnlijk alles al weet van mijn fandoms, dat is helemaal niet zo. x) Heb ze alleen gezien.) Ik lees niet heel graag, dus liever geen verhaal of gedicht.
    Wil je je adres geven: Wil ik gerust doen.

    6. Plato
    Naam: Romi
    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven, Quizletteren, af en toe eens een serie/anime kijken, afspreken met vrienden.
    Favo series: Ik kijk niet zo belachelijk veel series, dus het is een vrij kort lijstje; The Walking Dead, Game of Thrones en How to get away with murder (en een heleboel anime, haha).
    Interesses: Romeins/Griekse cultuur, anime, Disney, het genre sci-fi en soms wel eens wetenschappelijke dingetjes, filosofische gedachten.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Eigenlijk heb ik echt geen voorkeur, maar als iemand een verhaal/gedicht wil schrijven, het liefst geen fanfiction, want eigenlijk hou ik niet zo van het genre.
    Wil je je adres geven: Liever niet.

    7. SmileNow
    Naam: Lisa
    Favoriete bezigheden: muziek luisteren, films kijken, dansen, zingen en Kip eten
    Favo series: Divergent, The Walking Dead, Game of Thrones, Docter Who en Faking It (die is leuk!)
    Interesses: YouTube,Wetenschap, Disney, Muziek en KIP
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Maakt niet uit als het maar te maken heeft met hier boven!

    8. Bludger
    Naam: Anne
    Favoriete bezigheden: musical, zingen, schrijven.
    Interesses: muziek, scooters, psychology, schedels, tattoo's, dieren (met name katten, lama's, vogelbekdieren en pinguins. Maar andere ook(: ), fantasy, gothic.
    Favo series: Got, shadowhunters, nowhere boys, samcro, inkmaster
    Interesses: Hp, les mis, tanz der vampire, Disney, zie mijn blog voor meer dingen.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: ik vind alles leuk om te krijgen, maar als ik dan toch een keuze moet maken, heb ik het meest met iets van een verhaal.
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Ja^

    9. Shireen
    Naam: Luca
    Favoriete bezigheden: Schrijven (op Q natuurlijk), muziek luisteren, zingen, films kijken en chillen met vrienden (lekker basic, maar wel heel leuk).
    Favo series: Game of Thrones, The Walking Dead, The 100, Vikings en Downton Abbey.
    Interesses: Ik ben dus sowieso heel erg geïnteresseerd in de bovenstaande series, en daarnaast ben ik qua muziek ontzettend fan van Aurora Aksnes. Verdere interesses zijn films zoals Testament of Youth, The Hunger Games, Inception, Harry Potter en Legend (2015). Ik ben ook geïnteresseerd in geschiedenis, maar om dat een beetje af te bakenen, de 1920s, 1940s en de 19e eeuw (:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind van alles super leuk, maar als ik zou moeten kiezen iets in de vorm van een verhaal (:
    Wil je je adres geven: Geen probleem!

    10. Papiliones

    Naam: Filiz/Papiliones
    Favoriete bezigheden: Boeken lezen (Vooral Young Adults), Schrijven (Verhalen, gedichten zowel ORPG), Films/Series kijken, Muziek luisteren, Creatieve dingen doen.
    Favo series: Arrow, The Flash, SuperGirl, DC Legends of Tomorrow, The 100, Grey's Anatomy, Once Upon A Time, The Walking Dead, Teen Wolf, Lucifer, Empire en Game of Thrones.
    (Boeken:) Fallen, The Selection, Harry Potter, De Grijze Jager, Soulmates, The Goddess Test series en Angelfall.
    Interesses: Ik hou van geschiedenis, maar vooral Griekse mythologie, vlinders en van boeken. Muziek hou ik ook van, culturen, talen en natuurlijk Disney!
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind alles wel leuk, maar wat ik echt geweldig zou vinden om iets van de Griekse mythologie te krijgen. (Ik heb nogal een obsessie met de Griekse Mythologie! :Y) ) En anders zou ik het ook gaaf vinden als je iets zou doen met de boeken die ik leuk vind of de serie's die ik kijk. *Kuch* Grant Gustin en Kit harington *Kuch*. Voor de rest maakt het niet uit! Ik vind alles wel leuk. :Y)
    Wil je je adres geven: Geen probleem!

    11. Renate1983
    Naam: Renate
    Favoriete bezigheden: lezen, schrijven, plaatjes zoeken, Polyore, muziek luisteren, (ongezond) eten - hier hou ik het op
    Favo series: Doctor Who, Torchwood, Big Bang Theorie, Friends, Warehouse 13, Stargate Atlantis.
    Interesses: Backstreet Boys, 1D, 5 SOS, dieren, muziek, Disney films, boeken, fanfictie, romantiek, komedie, lezen -even een kleine selectie-
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: een gedicht/ short story, story, wees creatief en het komt wel goed (ben geen HP fan)
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) nee, liever niet

    12. Cliffhanger
    Naam: Amber
    Favoriete bezigheden: Schrijven, lezen, muziek luisteren, films/series kijken, wandelen, sterren kijken.
    Favo series: Reign, Dexter, TVD, Prison Break en meerdere Manga series.
    Interesses: Harry Potter *DRACO!*, Maroon 5, Flume, Manga, Romantiek, Fanfictie, goede verhalen, Fashion, reizen, heelal.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik laat me graag verrassen. Gedichten ben ik echter wel minder gek op.
    Wil je je adres geven: Geen probleem.

    13. SPECS
    Naam: Jolijn
    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven, bakken, reizen, op Quizlet zitten of gamen.
    Favo series: Heb ik niet echt, ik kijk ze wel, maar ik vind ze niet leuk genoeg om er iets over te ontvangen.(:
    Interesses: Harry Potter (Fantastic Beasts), Twilight, The Hunger games, The Mortal instruments, Wings, House of Nights, Avatar, Percy Jackson, Wings.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Een verhaal, tekening of gewoon iets wat je zelf verzint, Harry Potter merchandise o.i.d mag ook altijd.(: Veras me!<3
    Wil je je adres geven: Ja hoor.

    14. Heir
    Naam: Nicole
    Favoriete bezigheden: series kijken, schrijven, zingen, youtube, films en muziek luisteren
    Favo series: GOT (Baelish, Theon, Ramsay, Robb) The Walking Dead (Negan & Daryl)The 100 (Murphy!), Sherlock, Misfits
    Interesses: muziek: Bastille, TØP, P!ATD, Red Hot Chili Peppers, Muse, The Neighbourhood. The avengers etc. Binge watch netflixen. Smosh, Dan & Phil.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Een verhaal met mezelf erin is wel leuk. Een one shot ook wel. Eigenlijk alles!
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) sure!

    15. Mouli
    Naam: Milou
    Favoriete bezigheden: Handbal, fotografie, photoshop, eten, series en films kijken, youtube kijken, uitgaan, geld uitgeven dat ik niet heb, schrijven (met name RPG), muziek luisteren, mensen stalken
    Favo series: momenteel kijk ik Teen Wolf en Supernatural, maar ik wil nog beginnen aan Arrow en the Vampire Diaries maar dat komt nog :'). Daarnaast heb ik bijvoorbeeld wel alle Maze Runner films gezien, hetzelfde geld voor Harry Potter.
    Interesses: Harry Potter, Shawn Mendes (muziek), The Maze Runner, The Script, Teen Wolf, Supernatural, Sean O'Donnell, Dylan Sprayberry, Connor Franta, muziek, Amerika, New York, en nog wel meer maar wat ik nu niet weet
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Uhm ja ik maak me er eigenlijk niet zo druk om, het liefst iets origineels natuurlijk, maar laat je fantasie het werk doen :')
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Liever niet, maar als iemand echt in een keer meeeega goeie inspiratie heeft voor een cadeau dat opgestuurd moet worden, dan is het prima

    16. Kamerling
    Naam: D.
    Favoriete bezigheden: Zingen, dansen, gedichten schrijven,luisteren naar musicals.
    Favo series: Nick & Simon - The Dream, Talenten Zonder Centen (Allebei met Kees Tol)
    Interesses: Kees Tol, Disney, Antonie Kamerling, musicals (waaronder Turks Fruit)
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik ben blij met alles.
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen) Nee sorry

    17. Tomlinsbear
    Naam: Shania
    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven, dansen, zingen
    Favo series: H2O: Just Add Water, Top Gear
    Interesses: Top 40 muziek (voornamelijk One Direction, Little Mix, Selena Gomez en Ariana Grande), Disney, Zeemeerminnen en YouTube
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind alles leuk... bijvoorbeeld een one shot, gedicht of iets anders creatiefs.
    Wil je je adres geven: Liever niet

    18. Nikiforov
    Naam: Xanthe
    Favoriete bezigheden: Piano spelen, anime kijken, badminton spelen, lezen, af en toen eens wat tekenen en surfen op het wereldwijde web
    Favo series:
    Gewone series: Vikings, Game of Thrones, Glee (ik heb er nog gezien, maar met deze ben ik bij voor het moment :'D)
    Anime: Fullmetal Alchemist, Blue Exorcist, Attack on Titan, Zankyou no Terror, Kuroko no Basket, Yuri on Ice, Ajin, Noragami, ...
    Interesses: muziek, anime, lezen, psychologie, ... (ik sta open voor nieuwe dingen)
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Hier sta ik ook voor open, maar ik zou een tekening of edit heel erg leuk en bijzonder vinden, maar ik zou zeker ook meer als tevreden zijn met wat anders ^^
    Wil je je adres geven: Jazeker!

    19. Firgun
    Naam: Leah
    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven, toneel spelen, me over politieke kwesties van over heel de wereld informeren, geschiedenis, et cetera
    Favo series: Game of Thrones, NCIS
    Interesses: Politiek, religie, mens & maatschappij, verschillende culturen en talen, taal in het algemeen en qua fandoms Harry Potter, de series die ik vermeld heb, Khaled Hosseini, Haruki Murakami, Lord of the Rings, et cetera
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind alles leuk! Niet is leuker of minder leuk dan iets anders! c:
    Wil je je adres geven: liefst niet.


    Inschrijvingen zijn gesloten!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 19:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Mededeling!


    Jullie hebben nog 5 dagen om jezelf in te schrijven! Dus als er mensen zijn die zich in willen schrijven, dan kan het nu nog. Daarna word de inschrijving gesloten!


    One Who Travels A Higher Path.

    Reigns > Goldberg


    16 - 09 - '17

    Ik schrijf me last minute toch nog even in :)

    Naam: Shania
    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven, dansen, zingen
    Favo series: H2O: Just Add Water, Top Gear
    Interesses: Top 40 muziek (voornamelijk One Direction, Little Mix, Selena Gomez en Ariana Grande), Disney, Zeemeerminnen en YouTube
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind alles leuk... bijvoorbeeld een one shot, gedicht of iets anders creatiefs.
    Wil je je adres geven: Liever niet


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Ik ben benieuwd wie mijn lootje wordt. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik ben benieuwd wie mijn lootje wordt. ^^


    Hihi ja! 6 december gebeurt het allemaal. ^^

    @Tomlinsbear: Je staat erbij!


    One Who Travels A Higher Path.

    Spannend! GrandR --> Bludger btw


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mededeling:

    Vergeet niet dat jullie vandaag nog kunnen inschrijven! Morgen is de inschrijvingen gesloten!

    Mededeling:

    Voor alle deelnemers! Morgen (6 december) zullen we de lootjes verdelen. Dat zal ik doen en JamesPotter (moderator). Ik heb JamesPotter gevraagd omdat ikzelf ook mee wil doen en dat ik het zo niet weet wie mij heeft. Dus dan weten jullie dat. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ach waarom ook niet, ik vind ergens wel een gaatje c:

    Naam: Xanthe
    Favoriete bezigheden: Piano spelen, anime kijken, badminton spelen, lezen, af en toen eens wat tekenen en surfen op het wereldwijde web
    Favo series:
    Gewone series: Vikings, Game of Thrones, Glee (ik heb er nog gezien, maar met deze ben ik bij voor het moment :'D)
    Anime: Fullmetal Alchemist, Blue Exorcist, Attack on Titan, Zankyou no Terror, Kuroko no Basket, Yuri on Ice, Ajin, Noragami, ...
    Interesses: muziek, anime, lezen, psychologie, ... (ik sta open voor nieuwe dingen)
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Hier sta ik ook voor open, maar ik zou een tekening of edit heel erg leuk en bijzonder vinden, maar ik zou zeker ook meer als tevreden zijn met wat anders ^^
    Wil je je adres geven: Jazeker!

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2016 - 15:45 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heb er zin in! ^^

    Alles is weer up to date! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb er ook vet veel zin in!
    Klein vraagje: als je extra informatie zou willen over bijv. de interesses van de persoon die je getrokken hebt, zou je dit dan kunnen vragen via een organisator of is dat niet toegestaan?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Ik heb er ook vet veel zin in!
    Klein vraagje: als je extra informatie zou willen over bijv. de interesses van de persoon die je getrokken hebt, zou je dit dan kunnen vragen via een organisator of is dat niet toegestaan?


    Dit is zeker toegestaan! Dan kan je dat bij mij doen! ^^ Dus dan kan je mij een berichtje sturen en ik vraag het aan diegene die jij hebt. Wat jij dan wilt weten. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    (...)

    Dit is zeker toegestaan! Dan kan je dat bij mij doen! ^^ Dus dan kan je mij een berichtje sturen en ik vraag het aan diegene die jij hebt. Wat jij dan wilt weten. (:


    Ah fijn (:


    how dare you speak of grace

    I
    AM
    CURIOUSSSSSS
    about wie ik heb tududududududu


    take risks

    Nog 1 dag. (nerd)

    Staan de back-up santa's niet in de beginpost of zijn er geen back-up santa's opgegeven?


    Ik wil een tuin vol egels