• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Diable schreef:
    (...)

    Tja, omdat mijn ouders iets zeiden op dat moment, wat ik al vaak genoeg gehoord heb. Niet alles draait om jou.

    Well, als ik me aangesproken voel.

    Ik vond je oprecht aardig en vandaag zag ik een heel andere kant van je. Erg jammer.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Well, als ik me aangesproken voel.

    Ik vond je oprecht aardig en vandaag zag ik een heel andere kant van je. Erg jammer.

    Als jij je aangesproken voelt, best, maar ik weet dat het niet over jou ging ;)

    Zeg jij, lol.
    But I don't care. Ze hadden gelijk over je c:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    jaa hoe mensen omgaan met respect door de jaren heen en zo (en het is nog vrij hetzelfde) maar mweh mweh mijn leerkracht Nederlands heeft een hekel aan me omdat ik te betweterig en opstandig ben lol en ze kraakt echt alles aan me af en wilt me doen buizen door dt-fouten van anderen bij mij mee te laten tellen en zo echt uh ik haat nederlands als vak echt door haar nu en fuck al die taken


    Ik studeer Nederlands. :W
    Als je hulp wilt, gimme a call. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Diable schreef:
    (...)
    Zeg jij, lol.
    But I don't care. Ze hadden gelijk over je c:

    En wie zijn ze?

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    En wie zijn ze?

    Boeit dat wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Boeit dat wat?

    Ja, tuurlijk. Waarom begin je er anders over? Doe nu niet kinderachtig en zeg het gewoon.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, tuurlijk. Waarom begin je er anders over? Doe nu niet kinderachtig en zeg het gewoon.

    Hey, wie doet hier nou kinderachtig, let's be honest.
    Ik ga mijn vrienden niet verraden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pleaaaaase.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Diable schreef:
    (...)
    Hey, wie doet hier nou kinderachtig, let's be honest.
    Ik ga mijn vrienden niet verraden c:

    Zeg dan ook niet 'ze hadden gelijk over je'. Lekker kinderachtig. Eerst een grote mond hebben en dan het niet durven zeggen.

    Miall schreef:
    (...)

    Ik studeer Nederlands. :W
    Als je hulp wilt, gimme a call. :')


    omfg kom stage lopen bij me pls want fuck mijn leerkracht echt
    gisteren was ze op me aan het zeiken dat mijn verslag niet duidelijk genoeg was omdat ze niet in een oogopslag kon zien welk boek ik had gelezen

    HET STOND IN DE INLEIDING EN MIJN TITEL WAS «de hong, de wilde zwaan» en het boek heette «drie wilde zwanen» i mean hoe kan dat niet duidelijker zijn
    dan moest ik mijn taak helemaal verkloten door er de boektitel nog eens bij te SCHRIJVEN ik vroeg dus of ik het niet mocht fluo-en van in de inleiding want dat is ordelijker
    ja lol nee kutvrouw

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:10 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik ben opeens super misselijk en het voelt alsof alles wat ik doe vandaag niet helemaal wil lukken en misschien moet ik gewoon gaan slapen of zo idk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Zeg dan ook niet 'ze hadden gelijk over je'. Lekker kinderachtig. Eerst een grote mond hebben en dan het niet durven zeggen.

    Oh ik durf wel, maar zoals ik al zei, ik ben geen verrader. Dat zijn twee heel andere dingen.
    Maar goed, ga maar lekker door piekeren over alles, ik ga slapen. Bye.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Oh ik durf wel, maar zoals ik al zei, ik ben geen verrader. Dat zijn twee heel andere dingen.
    Maar goed, ga maar lekker door piekeren over alles, ik ga slapen. Bye.

    Nee, je durft niet. Zo kinderachtig. Zeg geen A als je geen B durft te zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:12 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Zo kinderachtig.


    (doeg)

    Niet durven en niet willen zijn twee andere dingen.
    Jij weet duidelijk niet wat kinderachtig is tho.

    Edit; B

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.