• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Mijn moeder had twintig knuffels gekocht in plaats van snoep en er was een klein knulletje dat een knuffel uit de zak trok en hem tegen zijn gezicht begon te wrijven omdat hij zacht was en yay (bloos)

    Maar nu zijn er meer dan twintig kinderen langsgekomen, dus de rest krijgt een stroopwafel of Snickers, wat prima is, alleen kwam er net een buurkind langs dat bij hetzelfde gezin hoort als andere buurkinderen die eerder waren en een knuffel kregen en ik hoop heel erg dat we niet per ongeluk een familieruzie hebben uitgelokt hier gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn moeder had twintig knuffels gekocht in plaats van snoep en er was een klein knulletje dat een knuffel uit de zak trok en hem tegen zijn gezicht begon te wrijven omdat hij zacht was en yay (bloos)

    Maar nu zijn er meer dan twintig kinderen langsgekomen, dus de rest krijgt een stroopwafel of Snickers, wat prima is, alleen kwam er net een buurkind langs dat bij hetzelfde gezin hoort als andere buurkinderen die eerder waren en een knuffel kregen en ik hoop heel erg dat we niet per ongeluk een familieruzie hebben uitgelokt hier gosh


    IK WIL OOK EEN KNUFFEL! OMGIES! D:
    *Doet zich voor als kind van dat gezin* Muwhahah {:


    OTOFT: Zo happy met de DP's die ik heb besteld! Nu die van Chevy nog. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Te grappig

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 1:52 ]

    Kom maar kindjes, kom maar! Neem maar snoepjes aan van een vreemde, mwhihihihihi
    Feeling a little bit evil na OUAT :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Back at it again. I was right.

    Alweer vaarwel dan maar.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 20:03 ]

    Why do we keep trying even though we know it's all doomed?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, ik ga de stomme 'hoe is je gezondheid' vragenlijst wel invullen... Er zijn vast niet veel mensen met mijn ziekte die dat ook doen.

    IK HEB GEVULDE SPECULAAS EN MOET DAT MET IEDEREEN DELEN.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat moment dat je de kinderen zowel bij de linker buren, rechterburen en de buren tegenover ons hebt horen zingen, maar ze niet bij ons aanbellen. :c Like, wij zijn ook vriendelijk en hebben veel snoepjes ;x


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dedpewl schreef:
    IK HEB GEVULDE SPECULAAS EN MOET DAT MET IEDEREEN DELEN.


    OKE WAT IS HET AFHAAL ADRES?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hellhounds schreef:
    (...)

    OKE WAT IS HET AFHAAL ADRES?

    SSTT STRAKS WILLEN ANDEREN OOK


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer je al drie weken lang elk weekend loner thuis zit, omdat letterlijk iedereen je blijft ditchen en negeren ;D


    El Diablo.

    Dedpewl schreef:
    (...)
    SSTT STRAKS WILLEN ANDEREN OOK

    OKE DAN, SHHH


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Lachwekkend dit.

    // Wat hebben aardbevingen met mijn gezondheid te maken? En wat heeft mijn studie er mee te maken? WTF

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 20:42 ]

    Ugh. Zo gezellig als je vriend meer tegen zijn online vrienden praat dan tegen jou terwijl je de hele avond met hem in dezelfde ruimte zit. Kan ik alsjeblieft even verdwijnen.


    26 - 02 - '16