• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Als ik nu zou verdwijnen zou niemand het merken, ze zijn toch altijd bezig met belangrijkere dingen.


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    Als ik nu zou verdwijnen zou niemand het merken, ze zijn toch altijd bezig met belangrijkere dingen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben alleen maar een lastpost.


    Omg net op tijd een foto van men hondje sjimmy gemaakt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Te grappig

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 1:53 ]

    Meh, jammer dat ik moest werken, ik wilde ook snoepjes uitdelen :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik moet er echt aan denken om mn handschoenen te gaan verwisselen, want mn vingers vroren er net bijna af :C


    Stenenlikker

    Nee gewoon wauw :') geen andere woorden voor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jeetje, wat is dit achterbaks. Ik ben niet snel boos, maar ik wil nu echt iets slopen. Fucking een jaar heb ik me uit de naad gewerkt voor jullie en nu heb ik zogenaamd de financiële afspraken niet goed begrepen. Fuck you. Ik heb zelfs het bètareaden voor jullie opgegeven, waarschijnlijk wel de stomste keuze van dit jaar. :c

    Maar ik blijf beleefd en schrijf dit alleen hier, in plaats van jullie op FB zwart te maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'm the worst...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "he heb je een vriendje, ik hoor dat van mensen?"
    -lol welke mensen?
    "Ja mag ik niet zeggen"
    -geeft al weer aan wat van waarheid het heeft
    "Ke"
    -alright


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Die gaat me echt nog eens vermoorden denk ik. Lol. Ik wil haar wezen niet zien als ze mijn mail leest.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Na die aflevering van The Walking Dead kan ik geen bloed meer zien. Vooral niet als het bij letsel aan het hoofd hoort.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    When the sugar rush kicks in *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    AAAAAHH. Frikking spoilers. Ik wil die serie nog kijken voordat alles is voor geklapt, thank you very much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.