• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Dramaqueens, gggh. Een dragqueen is er niks bij. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deze twee weken gaan nog lang duren met deze slome telefoon...
    *zucht*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    nu moet ik dat middeleeuws boek nog lezen rip


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En opeens voel ik me heel eenzaam en ongelukkig hahaha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Metamorphoses schreef:
    nu moet ik dat middeleeuws boek nog lezen rip


    Welke? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je cuties pijn doen is echt niet leuk... ):


    Stenenlikker

    TWD heeft echt zo veel cliffhangers dat ik gewoon echt de volgende aflevering moet kijken.

    // Haha, een meisje uit mijn klas geeft les in erotisch dansen. Het is dat ik een stijve hark ben, anders had ik me echt aangemeld. Ik ken iemand die dat heel erg leuk zou vinden om te zien :3

    // Dat zo iets stoms al een vriendschap verpest. Ik was dus gewoon niemand voor je.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 23:16 ]

    Miall schreef:
    (...)

    Welke? :')


    reinaert de vos aye


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    reinaert de vos aye


    Oh man zo leuk
    Verhaal is vrij simpel tho. Heb het vorig jaar tijdens mijn studie uitgebreid besproken :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Oh man zo leuk
    Verhaal is vrij simpel tho. Heb het vorig jaar tijdens mijn studie uitgebreid besproken :')


    sarcasme? xp
    ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet doen tho... mhh
    jaaa het wordt ook voorgelezen voor kinderen of zo haha terwijl dat echt zo over seks en macht gaat xpxd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    reinaert de vos aye


    Ik had zo'n hekel aan dat boek xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben gewoon op het punt gekomen dat ik in lachen uitbarst als ik denk aan mijn examen van maandag. Gelukkig dat ik nog kan lachen met die ellende. :W


    Take me to wonderland

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    reinaert de vos aye


    jakkie
    nah ja het is een leuker verhaal dan Beatrijs of Lanseloet van Denemarken of Mariken van Nieumeghen. Met hun verdomde hoofsheid ook altijd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rip pokemon trackers.

    Firgun schreef:
    (...)

    jakkie
    nah ja het is een leuker verhaal dan Beatrijs of Lanseloet van Denemarken of Mariken van Nieumeghen. Met hun verdomde hoofsheid ook altijd.


    Neee Lanseloet is leuk! Wel dramatisch maar leuk c; ik heb er voor het vak middelnederlandse letterkunde vorig jaar een heel essay van 2000 woorden geschreven over dat boekje.

    "Ik hebbe u liever dan een everzwijn" is toch lief.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.