• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Firgun schreef:
    (...)

    jakkie
    nah ja het is een leuker verhaal dan Beatrijs of Lanseloet van Denemarken of Mariken van Nieumeghen. Met hun verdomde hoofsheid ook altijd.

    [slides in]
    Ik heb vorig jaar Mariken van Nieumeghen gelezen, en dat verhaal was best leuk imo hahaha
    That's it.
    [slides out]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    .Geen enkel kind is langs gekomen.. Whattttt ):


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Firgun schreef:
    (...)

    jakkie
    nah ja het is een leuker verhaal dan Beatrijs of Lanseloet van Denemarken of Mariken van Nieumeghen. Met hun verdomde hoofsheid ook altijd.


    lol moet ik ook kennen (niet lezen maar wel kennen zo van ja ok lezen dus ???) ik moest zo een opstel schrijven over de geschiedenis van hoofsheid (je vindt echt niks buiten de twaalfde eeuw) + binnenkort een presentatie geven van ca 15min maar het is zo saai xp

    stiekem hebben we allemaal nachtmerries over reinaert (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    lol moet ik ook kennen (niet lezen maar wel kennen zo van ja ok lezen dus ???) ik moest zo een opstel schrijven over de geschiedenis van hoofsheid (je vindt echt niks buiten de twaalfde eeuw) + binnenkort een presentatie geven van ca 15min maar het is zo saai xp

    stiekem hebben we allemaal nachtmerries over reinaert (cat)


    Ik vind dat onderwerp juist best wel leuk :') ik had niks met die verschrikkelijk christelijke zooi tbh hahaha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Misschien moet ik mijn voorspelling veranderen. Dit topic was wel heel snel vol. Al zijn er.. nog andere dingen om rekening mee te houden nu.

    // wat een dag vandaag (wbw)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 23:52 ]

    Ohmygod ik heb gewoon weekendinvulling er was spontaan een concert van een spontaan geweldige zangeres mijn weekend is weer goed yay


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ja of je houd er gewoon over op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alles wat ik post gaat ook echt over eerder vandaag. Whatever, zoek het uit.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 23:59 ]

    Jinsoyun schreef:
    Alles wat ik post gaat ook echt over eerder vandaag. Whatever, zoek het uit.


    Butthurt much


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)

    Butthurt much

    Denk het ook ja. :W
    Ik ben niet de enige zo te zien.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:02 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Denk het ook ja. :W
    Ik ben niet de enige zo te zien.

    Ja, want het ging niet over jou (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doot
    Bed tijd


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Diable schreef:
    (...)
    Ja, want het ging niet over jou (;

    Zal wel. Het was wel heel snel na mijn reactie anders.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Zal wel. Het was wel heel snel na mijn reactie anders.


    Tja, omdat mijn ouders iets zeiden op dat moment, wat ik al vaak genoeg gehoord heb. Niet alles draait om jou.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    Ik vind dat onderwerp juist best wel leuk :') ik had niks met die verschrikkelijk christelijke zooi tbh hahaha


    jaa hoe mensen omgaan met respect door de jaren heen en zo (en het is nog vrij hetzelfde) maar mweh mweh mijn leerkracht Nederlands heeft een hekel aan me omdat ik te betweterig en opstandig ben lol en ze kraakt echt alles aan me af en wilt me doen buizen door dt-fouten van anderen bij mij mee te laten tellen en zo echt uh ik haat nederlands als vak echt door haar nu en fuck al die taken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys