• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Wat als ik een plastic zak mooi maak en daar een lichtje in doe? :O

    Ik ben bang dat je daarmee de boel in de fik steekt, maar je krijgt een spekje voor de moeite haha

    Eindelijk, de eerste twee zijn geweest.

    Oh, Laura, je hebt die plastic lampjes hé :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En toen was mama op mijn facebook spelletjes aan het spelen en kon ze al mijn berichten meelezen. Buh, waarom doet ze dit? En ze wil ook maar niet begrijpen dat het me stoort. D: Want ''het maakt haar toch niet uit'' en ''we hebben toch geen geheimen voor elkaar''. Klopt, maar op deze manier vind ik het toch niet prettig. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Diable schreef:
    Eindelijk, de eerste twee zijn geweest.

    Oh, Laura, je hebt die plastic lampjes hé :p

    Ohja... "vroeger" liep ik zelf altijd heel gevaarlijk met waxinelichtjes haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    laat het 14 nov zijn pls ik heb een geweldig leuke username hihi

    Diable schreef:
    En waarom is hier nog geen lampionenkind geweest? Het is al kwart voor 7 hoor. Normaal zijn ze er al om half 6. Zijn ze dood of zo.

    Rip
    Heb die kids nog nooit bij ons aan de deur gezien of zo.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Diable schreef:




    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Net zo'n vet schattig jongetje gezien die heel lief: ''Elf november is de dag (..)'' zong *O* Een hele grote verbetering dat de twee ervoor met: ''Sintemaarten mikmak, mijn moeder is een dikzak (..)'' want dat is leuk ja :'D Lang leve dat kleine schattige jongetje met dat leuke ''ouderwetse'' liedje :'D

    Aaaawwhh, een heel groepje van vier jongetjes die met heel veel power en belief ''ELF NOVEMBER IS DE DAG'' gingen zingen. Heart melted :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 19:23 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Niets is beter dan MCR keihard op hebben staan en meeblèren met Gerard's angel voice.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kkkkooouud D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké update vier kinderen zijn nog langsgekomen en geen enkele heeft 'Sint maarten reed door weer en wind' of 'Martijn Martijn' of 'Daar rijdt door de avond' gezongen?? ze hebben ALLEMAAL 'Elf november is de dag' gezongen mijn ziel huilt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Net geholpen bij het AZC, weer een goede daad gedaan. Ontzettend schattig, hoe deze kinderen blij kunnen zijn als je ze een koekje en een dobbelsteen geeft (heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Als je een cosplay koopt, moet je niet verwachten dat je een prijs wint ??? En zeker niet boos worden wanneer je niet wint, want een cosplay kopen voor een wedstrijd is sowieso al sad like je hoort er moeite in te steken, zoals de rest doet, aansteller (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nu hoop ik eigenlijk dat er wel genoeg snoepjes zijn, want we hadden 25 snoepjes en zowel pap en ik hebben er een gepakte en die bak lijkt nu nogal leeg xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.