• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Jumin schreef:
    (...)

    Reserveer! de "Quizslet" cadeauset! Ideaal cadeau voor pakjesavond of voor onder de kerstboom. Nu voor maar 19.99!

    Hahahahah geweldig


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Diable schreef:
    (...)

    Ach we kunnnen wel overal mierenneukerig over gaan doen


    Ik scheld zelf veel, maar een paar woorden zal ik nooit en te nimmer als scheldwoord gebruiken. Voor sommigen ligt het namelijk ontzettend gevoelig en worden ze gekwetst als je deze woorden in de mond neemt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Overkill schreef:
    Dit is wat je terugkrijgt. En dan noemen ze mij kinderachtig.

    Just trying to get a less shitty vibe ;3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Just trying to get a less shitty vibe ;3

    Missie geslaagd zou ik zeggen. Voor even tenminste. De hele dag zo doorgaan lijkt me een slecht idee. En ook niet alleen met 'merch', maar ook de rest van de discussie.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 14:05 ]

    Inferius schreef:
    (...)
    Just trying to get a less shitty vibe ;3


    Same. Ik heb eerlijk gezegd de afgelopen dagen niet meer zo gelachen als om deze stomme grappen.

    - Laat ik maar weer verder gaan kijken naar Yuri on Ice.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inferius schreef:
    (...)
    Just trying to get a less shitty vibe ;3


    Ik weet dat ik niet populair ben hier maar jullie zouden op z'n minst kunnen proberen om het niet zo obvious te maken. Want dit vat ik nou wél op als een mooi voorbeeld van een persoonlijke aanval.


    i put the fun in funeral

    Miall schreef:
    (...)

    Ik scheld zelf veel, maar een paar woorden zal ik nooit en te nimmer als scheldwoord gebruiken. Voor sommigen ligt het namelijk ontzettend gevoelig en worden ze gekwetst als je deze woorden in de mond neemt.

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Missie geslaagd zou ik zeggen. Voor even tenminste. De hele dag zo doorgaan lijkt me een slecht idee. En ook niet alleen met 'merch', maar ook de rest van de discussie.

    Just a bit of a joke, donut worry


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik niet populair ben hier maar jullie zouden op z'n minst kunnen proberen om het niet zo obvious te maken. Want dit vat ik nou wél op als een mooi voorbeeld van een persoonlijke aanval.


    Het was niet bedoeld als een persoonlijke aanval, excuses.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik niet populair ben hier maar jullie zouden op z'n minst kunnen proberen om het niet zo obvious te maken. Want dit vat ik nou wél op als een mooi voorbeeld van een persoonlijke aanval.

    Het is gericht naar iedereen die zulke reacties plaats, maar je deed het inderdaad ook dus yup it was kinda meant for you (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Diable schreef:
    (...)
    <3


    Your point being..?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet zeggen dat sommige reacties mij wel echt pijn hebben gedaan, ondanks dat er niet werd gescholden. Ik heb expres gewacht tot het een beetje rustiger zou worden om te reageren, want anders had ik me misschien niet in kunnen houden.
    Anyhow, ik ben blij dat het wat rustiger is.


    in love with the fictional characters, I'm sorry


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Your point being..?

    Spread the love.
    En dat ik wijzelijk mijn bekkie houd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I see what you did there.