• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Wauw gaat weer lekker hier... :/

    OTOFT: Buhbuhbuh, ik wil mijn DP's. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    It's so coldddd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    drink yourself to shit and just
    forget about it


    i put the fun in funeral

    Waarom is het zo onmogelijk voor mijn hoofd om leuk op foto's te staan?


    That is a perfect copy of reality.

    For fucking real..

    Doubting if i should order this or not


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wanneer je het stervenskoud hebt maar je winterjas is nog niet bezorgd :'D


    El Diablo.

    Oke, eigenlijk deed dat meer pijn dan verwacht, lol :'D Alsjeblieft geen blauwe plek, want dat ziet er nogal vreemd uit, midden op je keel :W
    Vanavond Goulashhhhh *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als je ook iets moet vragen, sta dan gewoon in de rij staan en niet ergens op een stoel zitten, dan weet ik ook niet dat jij al wacht +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu is het echt te stil weer.

    Eigenlijk was ik er nog laaang niet klaar over, maar goed. Ik geef geen fuck meer hihi

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 14:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mensen je kunt zeiken wat je wil, pb en gb versturen of niet maar die merch is blijkbaar wel gericht naar Sarah, Kelly etc en dat wordt niet gezien als een persoonlijke aanval? wat zouden jullie doen als ik jullie morgen een dildo stuur met briefje "go fuck yourself"? :')

    je kunt zeggen dat ik me hier niet mee moet bemoeien en je kan lange teksten typen zoveel als je wil maar guess what? just because y'all have raging hormones doesn't mean someone else won't get the message. en dan kan je ook teksten gaan schrijven van "het was niet naar jou gericht, excuseer" sorry maar nee dats even ongeloofwaardig als we'll make america great again.

    enja ik ga verder met dit onderwerp deal with it. if y'all hate me now, sorry not sorry, maar dan wel ff vermijden om op mn username te klikken.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 14:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    mensen je kunt zeiken wat je wil, pb en gb versturen of niet maar die merch is blijkbaar wel gericht naar Sarah, Kelly etc en dat wordt niet gezien als een persoonlijke aanval? wat zouden jullie doen als ik jullie morgen een dildo stuur met briefje "go fuck yourself"? :')

    je kunt zeggen dat ik me hier niet mee moet bemoeien en je kan lange teksten typen zoveel als je wil maar guess what? just because y'all have raging hormones doesn't mean someone else won't get the message. en dan kan je ook teksten gaan schrijven van "het was niet naar jou gericht, excuseer" sorry maar nee dats even ongeloofwaardig als we'll make america great again.


    I missed something. Merche? Op mij bedoeld? Whut?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)

    I missed something. Merche? Op mij bedoeld? Whut?


    page 2 to 4 xd


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    page 2 to 4 xd

    Ach joh, voel me niet eens aangesproken, omdat ik weet dat ik gewoon gelijk heb :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    on a sidenote: het is koud en deze saltiness maakt het erger.


    Heaven is a place that we all have