• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Miall schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik ook kon komen kijken :c

    Muhh :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    / Het zou fijn zijn als mensen ook weg blijven als ze zeggen dat ze weg gaan en niet telkens weer terug komen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:24 ]

    Inferius schreef:
    (...)
    Muhh :c


    Ik heb wel iets van drie of vier voorstellingen van De Jonge Stem gezien, dus :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Ik heb wel iets van drie of vier voorstellingen van De Jonge Stem gezien, dus :'D

    Er zijn geloof ik nog kaartjes, dus kom ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Er zijn geloof ik nog kaartjes, dus kom ;D


    Work work work. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Work work work. D:

    Noohhh


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    waaaah lasershooting omfg echt zot nice


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Inferius schreef:
    (...)
    Noohhh


    Yush. ):
    Maar jij veel plezier en doe de groetjes maar aan Anna. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Yush. ):
    Maar jij veel plezier en doe de groetjes maar aan Anna. c;

    Thankss and i will


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat een gebitch en gezever hier. Bewijst me weer dat het hier altijd hetzelfde is. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Seriously, als iemand offended is over wat ik zei, excuse me, ik heb me even laten gaan in m'n grapje. Zo bedoelde ik het en niet anders. Misschien dat het verkeerd over is gekomen vanwege de hele sfeer maar excuse me, ik lig momenteel ook gewoon ziek op bed en ben niet de meest heldere. Mocht dit bericht niet genoeg zijn, dan hoor ik het wel. Ik ga weer verder slapen iig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    Seriously, als iemand offended is over wat ik zei, excuse me, ik heb me even laten gaan in m'n grapje. Zo bedoelde ik het en niet anders. Misschien dat het verkeerd over is gekomen vanwege de hele sfeer maar excuse me, ik lig momenteel ook gewoon ziek op bed en ben niet de meest heldere. Mocht dit bericht niet genoeg zijn, dan hoor ik het wel. Ik ga weer verder slapen iig.

    Welterusten en beterschap (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jumin schreef:
    Seriously, als iemand offended is over wat ik zei, excuse me, ik heb me even laten gaan in m'n grapje. Zo bedoelde ik het en niet anders. Misschien dat het verkeerd over is gekomen vanwege de hele sfeer maar excuse me, ik lig momenteel ook gewoon ziek op bed en ben niet de meest heldere. Mocht dit bericht niet genoeg zijn, dan hoor ik het wel. Ik ga weer verder slapen iig.

    Beterschap! Het is niet fijn om ziek te zijn, en zeker niet met dit weer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh shitfuck volgende week is mijn toetsweek en ik heb nog niks geleerd wat een pret


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Buschauffeur, doe chill. Die heg heeft je nooit iets gedaan, dus dit vind ik zinloos geweld.


    Deep inside, I've never felt alive