• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Last post.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Malanaphy schreef:
    mensen je kunt zeiken wat je wil, pb en gb versturen of niet maar die merch is blijkbaar wel gericht naar Sarah, Kelly etc en dat wordt niet gezien als een persoonlijke aanval? wat zouden jullie doen als ik jullie morgen een dildo stuur met briefje "go fuck yourself"? :')

    je kunt zeggen dat ik me hier niet mee moet bemoeien en je kan lange teksten typen zoveel als je wil maar guess what? just because y'all have raging hormones doesn't mean someone else won't get the message. en dan kan je ook teksten gaan schrijven van "het was niet naar jou gericht, excuseer" sorry maar nee dats even ongeloofwaardig als we'll make america great again.

    enja ik ga verder met dit onderwerp deal with it. if y'all hate me now, sorry not sorry, maar dan wel ff vermijden om op mn username te klikken.

    Ik heb ook niet gezegd dat het niet naar hun bedoeld was? Het was bedoeld naar iedereen die anonieme steken onder water geeft, like I said.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Malanaphy schreef:
    mensen je kunt zeiken wat je wil, pb en gb versturen of niet maar die merch is blijkbaar wel gericht naar Sarah, Kelly etc en dat wordt niet gezien als een persoonlijke aanval? wat zouden jullie doen als ik jullie morgen een dildo stuur met briefje "go fuck yourself"? :')

    je kunt zeggen dat ik me hier niet mee moet bemoeien en je kan lange teksten typen zoveel als je wil maar guess what? just because y'all have raging hormones doesn't mean someone else won't get the message. en dan kan je ook teksten gaan schrijven van "het was niet naar jou gericht, excuseer" sorry maar nee dats even ongeloofwaardig als we'll make america great again.

    Er is een verschil tussen iets niet gericht naar iemand zeggen, en iemand persoonlijk een dildo sturen met go fuck yourself op een briefje. Dat zijn andere dingen dan shirts en sleutelhangers.

    Wat hebben hormonen hier mee te maken eigenlijk? Mensen uiten hun emoties.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 14:53 ]

    Nee, ik besta niet. Ik wist het al, maar fijn dat het nog eens in mijn gezicht gegooid wordt.
    En al helemaal fijn dat het me alsnog raakt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb inderdaad last van mijn hormonen, want ik ben ongesteld. :Y) So be careful because it's Shark Week in Matty's body and mind.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ohja natuurlijk almost forgot. het spijt me o zo hard dat ik jullie butthurt heb gemaakt op deze dag van herdenking. want deze discussie ging toch weer leiden tot een waarschuwing waarin ik sorry moest zeggen.


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    ohja natuurlijk almost forgot. het spijt me o zo hard dat ik jullie butthurt heb gemaakt op deze dag van herdenking. want deze discussie ging toch weer leiden tot een waarschuwing waarin ik sorry moest zeggen.

    Volgens mij ben je zelf alleen butthurt. Ik niet tenminste (':

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Volgens mij ben je zelf alleen butthurt. Ik niet tenminste (':


    same :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Volgens mij ben je zelf alleen butthurt. Ik niet tenminste (':


    nee man dit is anders, niet butthurt meer pain in the ass


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    nee man dit is anders, niet butthurt meer pain in the ass

    Tja, daar kan ik ook niets aan veranderen.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Tja, daar kan ik ook niets aan veranderen.


    ik apprecieer dat je het ging proberen


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    nee man dit is anders, niet butthurt meer pain in the ass

    Als je het over jezelf hebt: sure whatever you think, no one here ever said that, but have fun on your pity party?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Als je het over jezelf hebt: sure whatever you think, no one here ever said that, but have fun on your pity party?

    ^

    Wat?! Komt Sinterklaas morgen al aan? Het duurt nog meer dan drie weken voor het Sinterklaas is.


    <3

    y'all got it wrong maar he i aint saying shit.


    Heaven is a place that we all have