• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    GUYS PLEASE. Het is echt het laatste dat ik erover ga zeggen, maar willen jullie nou aub eens stoppen met deze negatieve, snerende posts naar elkaar toe? Het hangt me echt even mijn keel op en we maken er niemand blijer mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vraag me af of hij al klaar is

    ik heb rude zijn afgezworen voor de komende 2 minuten^


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    ik heb rude zijn afgezworen voor de komende 2 minuten^

    Ik heb het niet over jou, dear. Mocht je dat denken. En als je dat niet gelooft kan ik je heel wat posts met bewijs geven.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:11 ]

    I'll show myself out. Het was een genoegen.


    i put the fun in funeral

    Liefde voor WSS is groot atm

    "Jullie zijn de moordenaars van Tony en mijn broer en Riff. Niet met kogels of pistolen, maar met haat"
    "Hoever moet het nog gaan voordat het tot jullie doordringt. Jullie maken deze wereld verrot"
    "Is dit de enige manier om tot jullie door te dringen? Erop rammen? Waarom leven jullie alsof het oorlog is?"


    En dan ga ik nu genieten van het feit dat ik weer een vak heb afgesloten met een acht en van het feit dat mijn fake Doc's Space Cake epic is c:


    Happy Birthday my Potter!

    its ok I get it.

    ppl I had a pleasure being here.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:13 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nee, hij is nog niet klaar. En ik durf hem niet te storen op het moment. Straks is hij nog met zijn tentamen bezig.

    ohja en dag fren en leah, I'll miss you guys.

    FOREVER AND ALWAYS, SIR ADDIE W. ADDIE.


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    its ok I get it.

    ppl I had a pleasure being here.

    You're mostly right tho. Kheb er zelf denkk ook niet echt zin in om te blijven als 't er zo aan toegaat.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:17 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Lily_Evans schreef:
    Liefde voor WSS is groot atm

    "Jullie zijn de moordenaars van Tony en mijn broer en Riff. Niet met kogels of pistolen, maar met haat"
    "Hoever moet het nog gaan voordat het tot jullie doordringt. Jullie maken deze wereld verrot"
    "Is dit de enige manier om tot jullie door te dringen? Erop rammen? Waarom leven jullie alsof het oorlog is?"


    En dan ga ik nu genieten van het feit dat ik weer een vak heb afgesloten met een acht en van het feit dat mijn fake Doc's Space Cake epic is c:

    Ik ben heel benieuwd naar vanavond ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DE TAGLINE I FORGOT:

    YOURS TRULY.


    Heaven is a place that we all have

    Denk ik dat alles hier goed en stil is en ik kan slapen, maar dan gaat het verder.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malanaphy schreef:
    DE TAGLINE I FORGOT:

    YOURS TRULY.

    Volgens mij ben je capslock vergeten uit te zetten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Ik ben heel benieuwd naar vanavond ^^


    Ik wou dat ik ook kon komen kijken :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.