• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    OH MIJN GOD HET VAKANTIEPARK WAAR WIJ DIT JAAR ZATEN IS IN RED MIJN VAKANTIE. :'D Dit is hilarisch.


    What would Emma do?

    Heel creatief bezig met een boormachine en kerstballen. Gevaarlijk, denk je dan. Maar nee, dat ging helemaal prima en nu heb ik mijn eigen Mickey Mouse kerstballen. Dacht ik leuk verder te gaan met het vullen van de glazen, doorzichtige ballen met sneeuw en groen, STEEKT ER EEN RANDOM STUK GLAS UIT IN ZO'N BAL. WAT HOE?!
    Nouja lang verhaal kort; gevaar zit in een klein hoekje en ik heb nu een hele mooie pleister om mijn wijsvinger.

    Hahahahahahahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OUAT got me at last. Ik heb teveel afleveringen in te weinig tijd zitten kijken, oeps? Maar Pan is gewoon zoo awesome (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    OUAT got me at last. Ik heb teveel afleveringen in te weinig tijd zitten kijken, oeps? Maar Pan is gewoon zoo awesome (nerd)


    Jaaaa OUAT


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zucht

    Drama-sperging:


    lol iemand bannen die langer heeft bijgedragen aan de site dan 9/10 van jullie
    shame on you


    Ah joh, tegenwoordig, met de steeds jonger wordende crew en users, is het blijkbaar nodig om een safespace te creëren waar men niet een beetje mag grappen en dergelijke. Quizlet over een jaar: 'Kut' zeggen is een insta-ban, want één van de mods is twaalf jaar oud en dat kan niet hoor!!!1111

    Voor de rest ga ik mij hier ook niet mee bemoeien, maar ja, Quizlet is slowly going to shit obviously. :Y)


    Voor de rest: Ben wel erg blij dat ik bijna in Zeeland ben. Mis mijn bedje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Hihi

    --
    Maar ok. Ben ik de enige idioot die vet vaak door typaids men bericht moet aanpassen maar zo beperkt ben dat ik men bericht quote.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:


    Hihi

    --
    Maar ok. Ben ik de enige idioot die vet vaak door typaids men bericht moet aanpassen maar zo beperkt ben dat ik men bericht quote.


    hahahaha lol nee
    literally all the time


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tijd voor popcorn. En twd.

    Firgun schreef:
    (...)

    hahahaha lol nee
    literally all the time

    Yes, gelukkig. Kunnen we samen beperkt zijn HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Yes, gelukkig. Kunnen we samen beperkt zijn HAHA


    ik dacht al dat ik de enige was lol


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thanks guys ^^ Helaas geen middagdutje voor mij. Komt er opeens iemand voor de watermeter en daaroverheen nog eens een collecte, meh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan ik trouwen met een jas? Want dat is wat ik nu wil doen. It's so comfy and warm <3


    El Diablo.

    Bestaat er zoiets als een 'Verwijder mijn hele bestaan'-knop? Want die zou ik graag willen gebruiken nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —