• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    SPODERMAN Y U DO DIS


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Diable schreef:
    (...)

    (doeg)

    Niet durven en niet willen zijn twee andere dingen.
    Jij weet duidelijk niet wat kinderachtig is tho.

    Edit; B

    O alsjeblieft zeg.

    Dedpewl schreef:
    SPODERMAN Y U DO DIS

    DEDPEWL ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    O alsjeblieft zeg.


    welterusten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    omfg kom stage lopen bij me pls want fuck mijn leerkracht echt
    gisteren was ze op me aan het zeiken dat mijn verslag niet duidelijk genoeg was omdat ze niet in een oogopslag kon zien welk boek ik had gelezen

    HET STOND IN DE INLEIDING EN MIJN TITEL WAS «de hong, de wilde zwaan» en het boek heette «drie wilde zwanen» i mean hoe kan dat niet duidelijker zijn
    dan moest ik mijn taak helemaal verkloten door er de boektitel nog eens bij te SCHRIJVEN ik vroeg dus of ik het niet mocht fluo-en van in de inleiding want dat is ordelijker
    ja lol nee kutvrouw


    HAHAHA over drie jaar kom ik, goed? Eerst mijn bachelor afronden. :')
    Zo jammer dat je geen leuke, inspirerende docente hebt cause nederlands is fun c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Diable schreef:
    (...)

    welterusten

    Goodnight sweetheart

    Miall schreef:
    (...)

    HAHAHA over drie jaar kom ik, goed? Eerst mijn bachelor afronden. :')
    Zo jammer dat je geen leuke, inspirerende docente hebt cause nederlands is fun c;


    ja nee dan ben ik al afgestudeerd (dat hoop ik althans HAHA)
    yush ik vind nederlands echt leuk (vorig jaar had ik een leuke docente en keek ik er echt naar uit) maarjaaa leerkracht doet veel xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat een tranentrekkers op tv vandaag. Ik moet dit jaar echt nog eens wat oorlogsdingen gaan bekijken hier in België zelf, want het is interessant


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ja nee dan ben ik al afgestudeerd (dat hoop ik althans HAHA)
    yush ik vind nederlands echt leuk (vorig jaar had ik een leuke docente en keek ik er echt naar uit) maarjaaa leerkracht doet veel xp


    Ja heel jammer. D: Zit je op de middelbare of studeer je al?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sigh

    Ik wéét het nu wel. Hou er gewoon over op! Jezus. Alsof ik naar jullie zal luisteren, nee, dus stop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    Ja heel jammer. D: Zit je op de middelbare of studeer je al?


    middelbare haha ben nog maar zestien :'D hoewel een vriendin van me studeert dit jaar af en gaat volgend jaar naar de unief en ze is dan zestien dusja maar zij is ook like hoogbegaafd (ze is van 2001)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Niet gaan huilen vannacht, pls

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    middelbare haha ben nog maar zestien :'D hoewel een vriendin van me studeert dit jaar af en gaat volgend jaar naar de unief en ze is dan zestien dusja maar zij is ook like hoogbegaafd (ze is van 2001)


    Jonkie. In de bloei van je leven. MAAR NEDERLANDS IS LEUK. ;3 en de studie in Groningen ook ( hint hint )
    Whoa doet ze goed. O.o


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt