• Er is vast al een topic hiervan, maar dat maakt niet uit. ;w

    Lieve Qrew,

    De spanningen lopen nogal op op het forum door recente gebeurtenissen en in het kader van kerstmis, ook al duurt dat nog zeker anderhalve maand, wil ik jullie allemaal even aanspreken. En bedanken, vooral bedanken voor wat jullie allemaal voor deze site doen, voor wat jullie doen om het ons als users naar de zin te maken.

    Allereerst bedankt aan de administrators, Rutger en Scandal, die de bugs uit het systeem verwijderen en mede mogelijk maken dat alles op rolletjes verloopt.
          Dan bedankt aan bemiddelaars Anatomy, Yezi en Faberge, die er met zijn drieën voor zorgen dat de users geen ruzie meer met elkaar maken en dat iedereen zich hier op zijn plaats voelt.
          Ook bedankt aan alle bètareaders: Wiarda, Metamorphoses, Thymbraeus, Square, Mignon en Mylintis, die helpen het hoge niveau van het Nederlands op deze site te waarborgen en het verbeteren van de vele hoofdstukken die hier worden geactiveerd.
          Niet te vergeten, als laatste in het rijtje, de moderators: Sarafina, Lily_Evans, Dysphoria, Tony_Stark, Sempre, StephenFry, Debbaut, ProngsPotter, Beetlejuice, Bodevan, Virtues, Rubin, JamesPotter, Nikiforov, Ledecky, Founder, EIpida, Junns, Nortia en Pepper_Potts. Zij dat het forum en de verhalen, de quizzen, polls en niet te vergeten, de users zich aan de regels houden. Ze zorgen dat iedereen hier zich op zijn of haar gemak voelt en spreken mensen aan als ze iets verkeerd doen, al dan niet bewust.

    Lieve crewleden, zonder jullie zou deze site per direct van wanhoop uit elkaar vallen. Trek jullie niks aan van wat anderen zeggen en doe waar je goed in bent!

    Namens (veel) Quizletters,
    Matty

    PS. Door de crewleden werd ik gewezen op het volgende: zonder users zou er geen Quizlet zijn. Dus ook hierbij een shoutout aan alle geweldige, lieve, actieve users op deze prachtige site! <3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het spijt me als ik iemand pijn heb gedaan.


    i put the fun in funeral

    ProngsPotter schreef:
    Nawh, wat een lief topic! Ik zit hier helemaal te glimlachen, hihi ^^ Echt heel lief van je (bloos)

    Aaah, super lief topic! Inderdaad, de Qrew mag af en toe ook eens in het zonnetje worden gezet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Inderdaad! Ik heb me met opzet afzijdig gehouden, maar de mensen die dit veroorzaakt hebben zie je hier niet. (En gaan wel door met opmerkingen in het LJH topic (onder het mom van; anonieme steken achterlaten -gelukkig worden die genegeerd-))
    Ik vind het jammer dat je geen mod meer bent. Vond je juist een goede mod!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb me ook gemengd in de discussie, maar ik reageer hier wel op, dus die opmerkingen snap ik niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scribe schreef:
    Inderdaad! Ik heb me met opzet afzijdig gehouden, maar de mensen die dit veroorzaakt hebben zie je hier niet. (En gaan wel door met opmerkingen in het LJH topic (onder het mom van; anonieme steken achterlaten -gelukkig worden die genegeerd-))
    Ik vind het jammer dat je geen mod meer bent. Vond je juist een goede mod!


    Sarah heeft hier gereageerd (maar 't is nu niet dat het zij was die het echt bond gemaakt heeft). En dat wie geen mod meer is, haha? Naar mijn weten is er niemand gestopt de voorbije maanden?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Sarah heeft hier gereageerd (maar 't is nu niet dat het zij was die het echt bond gemaakt heeft). En dat wie geen mod meer is, haha? Naar mijn weten is er niemand gestopt de voorbije maanden?

    Er zijn een paar mods gestopt de afgelopen maanden. En sommige zitten erover na te denken. Dat bedoel ik ermee.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 11:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Inderdaad! Ik heb me met opzet afzijdig gehouden, maar de mensen die dit veroorzaakt hebben zie je hier niet. (En gaan wel door met opmerkingen in het LJH topic (onder het mom van; anonieme steken achterlaten -gelukkig worden die genegeerd-))
    Ik vind het jammer dat je geen mod meer bent. Vond je juist een goede mod!

    Niemand is verplicht hier te reageren, of wel?

    Hey, ik vond dit topic juist een goede vibe hebben, dit lijkt me niet de plaats om oude ruzie's uit te vechten, niet? (:

    Scribe schreef:
    (...)
    Er zijn een paar mods gestopt de afgelopen maanden. En sommige zitten erover na te denken. Dat bedoel ik ermee.


    Uuuuhhm, volgens mij was Erica in september de laatste en dat was omdat ze admin werd. Krull, ja, maar dat was de enige en die was niet echt mod meer. Daarna is het echt al van mei geleden, dus ik snap niet goed wat je bedoelt.

    Ik hoop wel echt dat er nu geen mods stoppen - want zoals Miall zegt: we appreciëren jullie werk écht.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt allemaal die ervoor zorgen dat Quizlet zo'n geweldige website is!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Firgun schreef:
    (...)

    Uuuuhhm, volgens mij was Erica in september de laatste en dat was omdat ze admin werd. Krull, ja, maar dat was de enige en die was niet echt mod meer. Daarna is het echt al van mei geleden, dus ik snap niet goed wat je bedoelt.

    Ik hoop wel echt dat er nu geen mods stoppen - want zoals Miall zegt: we appreciëren jullie werk écht.


    Wauw. Is dat echt al van mei? De maanden gaan veel te snel voorbij. Ik dacht dat het veel recenter was. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hé, guys, zullen we deze dingen niet in dit topic bespreken? I'm all about the good vibes.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scribe schreef:
    Inderdaad! Ik heb me met opzet afzijdig gehouden, maar de mensen die dit veroorzaakt hebben zie je hier niet. (En gaan wel door met opmerkingen in het LJH topic (onder het mom van; anonieme steken achterlaten -gelukkig worden die genegeerd-))
    Ik vind het jammer dat je geen mod meer bent. Vond je juist een goede mod!


    Dit hier is gelukkig een positief topic (:

    We moeten het postscriptum niet vergeten:

    PS. Door de crewleden werd ik gewezen op het volgende: zonder users zou er geen Quizlet zijn. Dus ook hierbij een shoutout aan alle geweldige, lieve, actieve users op deze prachtige site! <3

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 12:09 ]