• Er is vast al een topic hiervan, maar dat maakt niet uit. ;w

    Lieve Qrew,

    De spanningen lopen nogal op op het forum door recente gebeurtenissen en in het kader van kerstmis, ook al duurt dat nog zeker anderhalve maand, wil ik jullie allemaal even aanspreken. En bedanken, vooral bedanken voor wat jullie allemaal voor deze site doen, voor wat jullie doen om het ons als users naar de zin te maken.

    Allereerst bedankt aan de administrators, Rutger en Scandal, die de bugs uit het systeem verwijderen en mede mogelijk maken dat alles op rolletjes verloopt.
          Dan bedankt aan bemiddelaars Anatomy, Yezi en Faberge, die er met zijn drieën voor zorgen dat de users geen ruzie meer met elkaar maken en dat iedereen zich hier op zijn plaats voelt.
          Ook bedankt aan alle bètareaders: Wiarda, Metamorphoses, Thymbraeus, Square, Mignon en Mylintis, die helpen het hoge niveau van het Nederlands op deze site te waarborgen en het verbeteren van de vele hoofdstukken die hier worden geactiveerd.
          Niet te vergeten, als laatste in het rijtje, de moderators: Sarafina, Lily_Evans, Dysphoria, Tony_Stark, Sempre, StephenFry, Debbaut, ProngsPotter, Beetlejuice, Bodevan, Virtues, Rubin, JamesPotter, Nikiforov, Ledecky, Founder, EIpida, Junns, Nortia en Pepper_Potts. Zij dat het forum en de verhalen, de quizzen, polls en niet te vergeten, de users zich aan de regels houden. Ze zorgen dat iedereen hier zich op zijn of haar gemak voelt en spreken mensen aan als ze iets verkeerd doen, al dan niet bewust.

    Lieve crewleden, zonder jullie zou deze site per direct van wanhoop uit elkaar vallen. Trek jullie niks aan van wat anderen zeggen en doe waar je goed in bent!

    Namens (veel) Quizletters,
    Matty

    PS. Door de crewleden werd ik gewezen op het volgende: zonder users zou er geen Quizlet zijn. Dus ook hierbij een shoutout aan alle geweldige, lieve, actieve users op deze prachtige site! <3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En toch zijn de mensen die mee hebben gedaan aan de discussie (om het aardig te noemen) nowhere to be seen in dit topic (cat)

    Wel een leuk topic c: alleen doordat ik vanmiddag behoorlijk gekwetst was voelt het voor mij toch wat meh.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben het er helemaal mee eens.
    Dank jullie wel crew!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 16:48 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Dedpewl schreef:
    Thenk joe


    26 - 02 - '16

    Virtues schreef:
    En toch zijn de mensen die mee hebben gedaan aan de discussie (om het aardig te noemen) nowhere to be seen in dit topic (cat)

    Wel een leuk topic c: alleen doordat ik vanmiddag behoorlijk gekwetst was voelt het voor mij toch wat meh.


    Ik weet dat je 't zo niet bedoeld, maar "meedoen aan de discussie" is niet slecht, hé. Er waren best mensen die het deftig gehouden hebben.
    Maar inderdaad, heel erg bedankt voor alles. Ik ben het misschien niet met alles eens, maar ik ben heel, heel erg tevreden met jullie werk en ik ben jullie er ook zó dankbaar voor. <3 Jullie doen immens veel moeite voor deze site, en dat verdient een heel groot applaus.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik weet dat je 't zo niet bedoeld, maar "meedoen aan de discussie" is niet slecht, hé. Er waren best mensen die het deftig gehouden hebben.
    Maar inderdaad, heel erg bedankt voor alles. Ik ben het misschien niet met alles eens, maar ik ben heel, heel erg tevreden met jullie werk en ik ben jullie er ook zó dankbaar voor. <3 Jullie doen immens veel moeite voor deze site, en dat verdient een heel groot applaus.

    Waar kan ik deze shit vinden? Hahahaha.


    Pretty is just a pretty word.

    Helemaal eens! Al moet ik zeggen dat deze 'spanningen' vast recht langs me heen zijn gevlogen, want ik weet van niks :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Waar kan ik deze shit vinden? Hahahaha.


    LJH topic 510, de laatste pagina's naar het einde toe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HAHAHA wat lopen er ook trieste figuren hier rond. Manmanman.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    HAHAHA wat lopen er ook trieste figuren hier rond. Manmanman.

    Positive vibe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JDM schreef:
    Helemaal eens! Al moet ik zeggen dat deze 'spanningen' vast recht langs me heen zijn gevlogen, want ik weet van niks :'D


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Helemaal mee eens!

    De crew werkt echt zó hard, en ook zonder leuke, gezellige users zijn we geen leuke website! Iedereen draagt bij (flower).

    Ach wat lief ^^ Fijn dat er mensen zijn die ons werk echt waarderen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo, wellicht een wat late reactie maar wat een fijn topic Matty! Ik voel me de hele week al verschrikkelijk (as you know) en dit laat me toch weer even lachen, dus dank je wel. <'3

    De crew is een hele korte tijd echt een safe haven voor mij geworden en ik ben dol gelukkig met ieder crew lid. Ondanks (en ergens misschien ook wel doordat) de hindernissen die er de afgelopen tijd zijn geweest, heb ik mijn plek gevonden en ben ik daarnaast meer en meer gaan waarderen wat de crew allemaal doet.

    Maar ik ben ook meer gaan waarderen hoe alle leden van Q met elkaar omgaan. Natuurlijk zijn er diepte punten en worden er soms harde, onnodige dingen gezegt maar ik las net een mooie post in het LJH topic (sorry, ik weet niet meer van wie) waarin iemand het had over dat iedereen op Q net een familie is. Er wordt ruzie gemaakt, maar er is vooral heel veel liefde en steun hier te vinden. En dat laatste is wat ik zo mooi vind aan Quizlet. Dus dank jullie wel allemaal!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zo, wellicht een wat late reactie maar wat een fijn topic Matty! Ik voel me de hele week al verschrikkelijk (as you know) en dit laat me toch weer even lachen, dus dank je wel. <'3

    De crew is een hele korte tijd echt een safe haven voor mij geworden en ik ben dol gelukkig met ieder crew lid. Ondanks (en ergens misschien ook wel doordat) de hindernissen die er de afgelopen tijd zijn geweest, heb ik mijn plek gevonden en ben ik daarnaast meer en meer gaan waarderen wat de crew allemaal doet.

    Maar ik ben ook meer gaan waarderen hoe alle leden van Q met elkaar omgaan. Natuurlijk zijn er diepte punten en worden er soms harde, onnodige dingen gezegt maar ik las net een mooie post in het LJH topic (sorry, ik weet niet meer van wie) waarin iemand het had over dat iedereen op Q net een familie is. Er wordt ruzie gemaakt, maar er is vooral heel veel liefde en steun hier te vinden. En dat laatste is wat ik zo mooi vind aan Quizlet. Dus dank jullie wel allemaal!


    Liefde voor jou, Chloë! X


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heel erg bedankt, Matty. (bloos) En bedankt aan de crewcollega's voor de fijne samenwerking en de users voor de gezelligheid op Quizlet. ^^


    Ik wil een tuin vol egels