• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Goed! Ik kwam op het perfecte moment aangelopen, dus Sjoerd was blij met mij haha. En Bram had een superman onderbroek aangetrokken (wbw)

    HAHAHAHAHAHAH. Waarom was ik daar niet bij? :W

    //Het waren Gibbertjes, echt Gibbertjes
    En die gibberehgibberehgibberehgibberehgibbergibbergibberehgibberehgibberen de hele dag maar
    doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:06 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik las iets over een Q-drankmeeting. Ik ben de veranwoordelijke Bob, goed? Zonder rijbewijs, maar ach. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze stemmingswisselingen zijn niet oké. Het ene moment kan ik iedereen wel afmaken en het andere moment wil ik het liefst in een hoekje zitten huilen, met een deken over me heen.

    Misschien moet ik toch eens naar een psycholoog, want ik kom niet zelf van deze depressie af. Met een psycholoog denk ik ook niet, maar het is het proberen waard, lijkt me? Helaas mag ik niets onder schooltijd plannen en zijn psychologen niet in de avonden of weekenden beschikbaar. Maar hoe ik het ook doe, dit is waarschijnlijk weer een weggegooid jaar. Misschien is het beter dat ik nu alvast stop, dan nog het hele jaar uitzitten en niets meer doen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:10 ]

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Goed! Ik kwam op het perfecte moment aangelopen, dus Sjoerd was blij met mij haha. En Bram had een superman onderbroek aangetrokken (wbw)

    Hahaha nice.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik word hier zo kwaad door he, echt tyf op met die vieze sigaretten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sobbende overemotionele goudvis modus: activated.

    Miall schreef:
    Ik las iets over een Q-drankmeeting. Ik ben de veranwoordelijke Bob, goed? Zonder rijbewijs, maar ach. :Y)


    Ah, dat is praktisch ja (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Miall schreef:
    Ik las iets over een Q-drankmeeting. Ik ben de veranwoordelijke Bob, goed? Zonder rijbewijs, maar ach. :Y)


    Who says we're going somewhere else, I bet we all gonna drink ti'll coma.
    Wat zijn wij verantwoordelijke users hahahaha

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 21:36 ]

    als er een alcoholmeeting is ga ik weg
    alles om weg te zijn van biologie for christ's sake


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    The feelings

    Estland scoort. Lol


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Tony_Stark schreef:
    (...)

    //Het waren Gibbertjes, echt Gibbertjes
    En die gibberehgibberehgibberehgibberehgibbergibbergibberehgibberehgibberen de hele dag maar
    doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor


    Dankjewel. Nu heb ik dus alle K3 en de 3 biggetjes liedjes tegelijkertijd in mijn hoofd. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Dankjewel. Nu heb ik dus alle K3 en de 3 biggetjes liedjes tegelijkertijd in mijn hoofd. :')

    Graag gedaan (krul)


    Deep inside, I've never felt alive

    Zei iemand hier alcoholistenmeeting? Sounds like me.


    Tijd voor koffie.

    Godver, wat haat ik openbaar verkeer... Die ene fucking keer dat de bus eens op tijd komt, heeft mijn trein EXACT de vertraging van mijn aansluiting, namelijk 4 minuten. Jongens, wat kan ik daar op vloeken.


    What would Emma do?