• Ik wilde eens weten wat jullie van deze nieuwe burger vinden. (krul)
    Stem hier: Zou jij de Nutella-burger van McDonald's eten?
    Gelukkig hebben we deze week ook nog iets leuks te melden: de komst van de Nutellaburger! Klein minpuntje: voorlopig is de lekkernij enkel in Italië verkrijgbaar.

    De 'Sweety con Nutella' bestaat uit het traditionele hamburgerbroodje, maar in plaats van een lapje vlees ligt er een dikke laag van het populaire hazelnotenchocoladesmeersel tussen. Het broodje heeft zelfs zijn eigen doosje, zoals ook de traditionele burgers dat hebben.

    De Nutellaburger is enkel verkrijgbaar in de McCafes en niet in de restaurants van de keten. McDonalds kondigde de komst van het zoete broodje donderdag aan op hun Facebookpagina: "Een zacht zoetigheidje is gearriveerd dat je niet zal kunnen weerstaan", klonk het daar. "Probeer 'Sweety met Nutella' nu: zacht brood met romig en zoet beleg."

    Bron: HLN.be


    Dus, wat vinden jullie ervan? Moeten ze het ook gaan serveren in Nederland en België? :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Nee, dat lijkt me zó ranzig :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben gek op Nutella, maar ik denk dat zo'n burger eigenlijk niet te vreten is. Het lekkerst is het namelijk als je zelf een lekker vers broodje koopt en daar een dikke laag op doet! Ik ben er niet zo'n fan van.

    Als het hier komt ga ik het sowieso wel proberen, natuurlijk. Dat dan weer wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mezelf kennende zou ik het sowieso proberen, want Nutella. :9~


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JDM schreef:
    Ik ben gek op Nutella, maar ik denk dat zo'n burger eigenlijk niet te vreten is. Het lekkerst is het namelijk als je zelf een lekker vers broodje koopt en daar een dikke laag op doet! Ik ben er niet zo'n fan van.

    Als het hier komt ga ik het sowieso wel proberen, natuurlijk. Dat dan weer wel.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eledhel schreef:
    Nee, dat lijkt me zó ranzig :'D


    i wanna die with you once or twice.

    Dat lijkt me eigenlijk best nog wel vies. Ik weet het niet. Ik heb wel al eens tosti met chocopasta gehad, en dat was wel lekker. Dus het kan ook gunstig uitpakken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eledhel schreef:
    Nee, dat lijkt me zó ranzig :'D

    Sowieso omdat ik nutella zelf al haat.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Sowieso omdat ik nutella zelf al haat.


    En dat broodje lijkt me zo droog D: zoals een sandwich van een aantal dagen oude ofzo, nee dankje :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Sowieso omdat ik nutella zelf al haat.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nee, lol. Als ik naar de McDonald's ga, kies ik enkel voor de broodjes met kip erop ;3


    26 - 02 - '16

    Nee bedankt, ik ben sowieso al niet echt een Nutella fan.


    16 - 09 - '17

    Dit doet me denken aan de pizza brownie bahbah. No MCbitch. Something just don't match.... At all. :s

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 19:09 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    Dit doet me denken aan de pizza brownie bahbah. No MCbitch. Something just don't match.... At all. :s

    \

    Dat klinkt echt lekker, jullie mensen hier moeten echt meer open staan voor dit soort dingen.='D PizzaNutella is heerlijk, dus een nutella burger kan echt zo slecht niet zijn.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat wordt toch net iets té zoet en plakkerig, denk ik. Nee bedankt.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 19:55 ]


    Ex astris, sciencia

    Ehh, ik pas.:')


    Queer zijn is gewoon alles