• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    Yaay, mijn mobiel weer terug! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Ik ga geen namen van personages noemen, maar ik zet het toch even onder een spoiler voor mensen die de shows nog volgen en echt alle hints willen ontwijken. (krul)

    The 100, Orange is the New Black, Orphan Black (al weet ik daar inmiddels niet meer of er nou echt iemand dood was of dat het maar telkens zo leek, maar het maakt me eigenlijk ook weinig meer uit op dit punt), en nu How to get away with Murder.

    ah ja ik weet precies welke personages je bedoeld!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    My hair is pink


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hoe zielig is dat voor mij dat jens met mij het groepswerk gaat doen omdat ik anders weeeeeeer met adwin moet en mijn vriendinnen allemaal iets hadden van fuCK YOU GA MAAR MET HEM AGAIN terwijl je door de klas geroepen had 'wie wilt er met mij' maar je like geen reactie kreeg van je 'vriendinnen' en jens toen opeens riep 'QING WILT GIJ MET MIJ?' en er een wereld voor me openging en ik me realiseerde dat ik nieuwe vrienden heb bij de wetenschaps dudes

    thanks vriendinnen jullie blijven me steeds teleurstellen
    thanks dat jullie me deze middag alleen op school hebben achtergelaten door in een cafe iets te willen drinken en jullie wISTEN VERDORIE DAT IK OP SCHOOL MOEST BLIJVEN OM EEN TEST IN TE HALEN but thanks for being such good friends

    gisteren was ik ook alleen


    altijd alleen / alleen in het leven

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 17:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mimimi. Tijd om terug te gaan naar m'n roots. Hello hairdresser, long time no see


    26 - 02 - '16

    Nog geen antwoord, heb geen hoop meer daarvoor. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb honger en ben echt moe blug. Rijd door trein.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo ongeduldig o_O


    26 - 02 - '16

    Wow wat. Blijkbaar heb ik zo'n pijn aan mijn voeten, dat mijn lichaam het pijnstillende stofje aanmaakt en ik het niet meer voel :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn moeder: "Goh, je zou de prijzen voor walnoten eens moeten zien. 200 gram, bijna drie euro!"
    Mijn oma: "Je mag wel wat van ons hebben. We hebben vier kilo gekregen van een kennis die een beetje over had."

    Mijn moeder: "Ik kreeg laatst een paar appels van een vriendin die een appelboom heeft."
    Mijn opa: "Onze appeloogst dit jaar was bijna volkomen wormloos! We hebben al jaren niet meer zoveel appels gehad."
    Mijn oma: "Voordat we op vakantie konden heb ik zes dagen lang appels staan koken. We hebben nu negentig inmaakpotten in de kelder staan. Houden jullie van appelmoes?"

    Mijn moeder: bakt een kersentaart + een erg fancy chocolade-wortelcake + een lange rij appelcakejes
    Mijn oma: belooft dat ze niets mee zal nemen, maar brengt toch anderhalf dozijn zelfgebakken appelflappen als verrassing


    ... dus ja, als iemand op Q dit weekend nog zin heeft in taart, kom bij mij langs. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zusak schreef:
    (...)

    ik wist gelijk dat je HTGAWM bedoelde toen ik de aflevering gezien had haha. RIP.


    Ik heb het nog niet eens gezien, dat is het echt verdrietige, want ik heb nu eigenlijk ook totaal geen zin meer om het nog te kijken. Sad. :c




    Spoderman schreef:
    (...)
    ah ja ik weet precies welke personages je bedoeld!


    Ja, zelfs als je iets zelf niet keek, werd er iedere keer wel net voldoende geklaagd dat mensen het alsnog meekregen. Ik ben blij dat 2016 bijna voorbij is. Misschien wordt 2017 beter. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijn dat jullie vanalles afspreken op fb en niets aan mij vragen terwijl jullie allemaal weten dat ik geen fb heb en we vroeger gewoon alles afspraken via berichten. Als dat nu niet meer goed is, spreek dan maar zonder mij af.


    <3

    18 november 2016 is een goede dag. Dodie's EP, Troye's remixes, en Common Culture x Urban Outiftters.


    take me back to the basics and the simple life

    Wieeeh I look like Tonks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn oppaskindje is zojuist, terwijl ik over dr hoofdje aaide, in slaap ben gevallen. Hoe cute :$


    — Inner peace, it's hard to find. —