• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    Appartementen bekijken voor mij en mijn vriend is eigenlijk best wel leuk :x


    Deep inside, I've never felt alive

    waaaaaaaarom tranen mijn ogen uit de dode hoek wtf is dit


    Heaven is a place that we all have

    Mensen zijn vreselijk. Ik wil mijn oma's en tante en oom en neefjes terug.


    Happy Birthday my Potter!

    ik wil terug naar de kleuterschool i swear hoe hebben jullie in godsnaam jullie middelbare overleefd


    Heaven is a place that we all have

    Ja, weet je, het kan me echt niet veel schelen wat er allemaal met hem is.

    Hoe kon ik vergeten hoe geweldig deze film is.


    Mhm?

    Ik krijg wat van Arriva en NS met al hun defecte treinen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Verveling. Again.

    Yay, vandaag voor het eerst zelf twee desserts gemaakt. Misschien niet het moeilijkste, maar hey, dit is pas dag 3 c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik zou niet meer spontaan moeten beginnen wenen


    qing we talked about this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Samen met papa The 100 kijken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Samen met papa The 100 kijken c:

    Jaaa :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh nu doen mijn ogen helemaal zeer en alles door het huilen en de hyperventilatie aanval en alles. Ugh. Dit is irritant.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik snap dat ik niet constant bij iedereen moet lopen zeiken om support voor iets, maar een beetje zou op zich wel chill zijn. Nu heb ik het gevoel alsof ik letterlijk onzichtbaar ben, want ja ik ben standaard lui en doe niks. Dat is gewoon wie ik ben right :') letterlijk één reactie meer zou echt fijn zijn, maar alle moeite is gewoon voor niks. Why the fuck zet ik dingen online als niemand geïnteresseerd is in wat ik doe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het gevoel dat we niet meer zo hecht zijn als voorheen. En dat mis ik eigenlijk best wel. Is het mijn fout, of zijn onze wegen zich gewoon aan het scheiden? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •