• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    Square schreef:
    Nou, daar gaat er weer eentje. (cat) 2016 was geen goed jaar voor niet-blanke en/of niet-hetero personages die graag willen blijven leven, en net zo min voor mijn motivatie om series waar ik ooit super enthousiast over was nog verder te kijken. Dit is nu letterlijk de vierde keer. Vier series met exact dezelfde nutteloze shock value dood voor een fan favorite minderheidspersonage in één jaar, uggggggh.

    Over welke series heb je het?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, genoeg moeite gedaan, het mag wel weer eens van uw kant komen. Het is niet dat ge elke dag bloemen moet kopen voor mij, maar ge kunt op z'n minst wel eens meekomen. Maar goed, blijkbaar is het saai als ge enkel mij hebt om mee te praten. Fijn om te weten. Rot op, slaap maar in uw eigen bed.


    Mhm?

    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan schaatsen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spoderman schreef:
    Ik heb eigenlijk zin om te bakken maar er is bijna niks in thuis

    Ga met je oppas kind pepernoten of iets ander bakken ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is it your job to let me hate you? Because, mission accomplished.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 14:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Ga met je oppas kind pepernoten of iets ander bakken ^^

    hahaha ik zal kijken of er daar iets is c:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 15:00 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee meneer ik belde niet naar U. Draai dat grafgezicht aub de andere kant op.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spoderman schreef:
    Dedpewl schreef:
    (...)
    Ga met je oppas kind pepernoten of iets ander bakken ^^[/quote
    hahaha ik zal kijken of er daar iets is c:

    Hah u failed.
    HAHA jk


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Hah u failed.
    HAHA jk

    HAHAHAH SST JIJ


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is lastig iemand te overtuigen dat hij ongelijk heeft als hij denkt gelijk te hebben. Zelfs als je alle feiten gebruikt die je maar kan opnoemen.

    // Ik had gewoon in die trein gezeten als ik wel naar school was gegaan.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 15:17 ]

    I feel a panicattack coming up. Stupid school.


    Ik wil niet oppassen f m l.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    Over welke series heb je het?


    Ik ga geen namen van personages noemen, maar ik zet het toch even onder een spoiler voor mensen die de shows nog volgen en echt alle hints willen ontwijken. (krul)

    The 100, Orange is the New Black, Orphan Black (al weet ik daar inmiddels niet meer of er nou echt iemand dood was of dat het maar telkens zo leek, maar het maakt me eigenlijk ook weinig meer uit op dit punt), en nu How to get away with Murder.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ga geen namen van personages noemen, maar ik zet het toch even onder een spoiler voor mensen die de shows nog volgen en echt alle hints willen ontwijken. (krul)

    The 100, Orange is the New Black, Orphan Black (al weet ik daar inmiddels niet meer of er nou echt iemand dood was of dat het maar telkens zo leek, maar het maakt me eigenlijk ook weinig meer uit op dit punt), en nu How to get away with Murder.


    ik wist gelijk dat je HTGAWM bedoelde toen ik de aflevering gezien had haha. RIP.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is beter om er nu dan mee te stoppen. Je denkt dat je me een grote dienst bewijst, maar dat doe je niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.